Skocz do zawartości

pnaklicki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pnaklicki

Informacje

  • Imię
    Patrycjusz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pnaklicki

0

Reputacja

  1. Zakupiłem dziś komplet na przód od SKV - jutro powinien dojść i będzie montowany. Postaram się na bieżąco aktualizować co się z nimi będzie działo
  2. Hej, Zastanawiałem się o przerobieniu zapłonu w A4 b7 tak, aby działał on tak samo jak w A4 B8 z Advanced Key (wsuwasz klucz w otwór i go naciskasz). O ile dopasowanie elektroniki pilota do centralnego zamka nie będzie problemem, to zastanawiam się nad immobilizerem - chciałem przełożyć go po prostu w inne miejsce, lecz nie do końca wiem jak działa sama stacyjka do tego klucza (Zdjęcie stacyjki). Kompletnie nie interesuje mnie keyless go, chcę tylko móc odpalać auto w wyżej opisany sposób. Czy ktoś ma schemat tej stacyjki? Czy zawiera ona czytnik, który w jakiś sposób można obejść tak, żeby stacyjka po prostu uruchamiała zapłon bez potrzeby poprawnego odczytania klucza? Pozdrawiam
  3. Cześć, Jak w temacie - czy jest możliwa w miarę prosta konwersja z lamp xenon na zwykłe z żarówkami H7? I co ewentualnie trzeba zrobić/jakie mogą być problemy. Dzięki z góry za pomoc
  4. Odma była robionam jak wspominałem po zaciśnięciu tego wężyka syczenie z okolic EGR ustaje i korek można wyjąć, więc to raczej nie odma
  5. Witajcie! Od dłuższego czasu mam taki problem, że gdy przycisnę mocno silnik i dam mu się dobrze rozgrzać to na biegu jałowym i ogólnie na niskich obrotach można usłyszeć głośny pisk (coś jakby gwizdanie przez źdźbło trawy). Sporadycznie wyskakuje też check engine z błędami o zbyt ubogiej mieszance lub za wysokich obrotach biegu jałowego. Na zimnym silniku słychac z okolic zaworu EGR syczenie, jakby uciekało gdzieś powietrze. Po ściśnięciu jednej z gumowych rurek po prawej stronie silnika syczenie ustępuje. Ustępuje wówczas też zasysanie korka wlewu oleju, którego normalnie nie mogę wyjąć. Dodatkowo po mocniejszym przycisnięciu auta z włączonego nawiewu czuć zapach spalin. Sonda lambda była wymieniana, MAF i przepustnica ok. Stawiam na problem z okolicach tego zaworu EGR, tylko pytanie czy on jest walnięty, czy po prostu coś się przy nim poluzowało. Miał ktoś może podobny problem? Nie chcę wyciągać całego zaworu bo to dużo pracy, a zanim zacznę chciałbym być pewny co jest przyczyną. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
  6. Chora nie jest, jest inna niż wszystkie Felgi planuje kupić nowe czarne z polerowanym rantem, ten niebieski mi trochę nie pasuje, zastanawiam się nad czerwonym, ale jak tak patrzę to ten czarny tez niczego sobie Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Myślałem bardziej nad czerwonym lub czarnym, ale żółty wydaje sie spoko Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. Cześć, zastanawiam się na jaki kolor pomalować zaciski, żeby ładnie pasowały do lakieru macie jakieś pomysły? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Cześć, Od wczoraj, łącznie w problemem opisanym tutaj: zaczął się problem z soft topem. Kiedy chcę go otworzyć, szyby się uchylają normalnie, ale na tym koniec - dach nawet się nie odblokowuje, świeci się tylko kontrolka dachu i czasem pojawia się "Soft top cannot be operated" lub "Please close boot". W dodatku w czasie jazdy czasami kontrolka dachu mrugnie na chwilę. Nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu - czy ktoś ma pomysł co to może być? (Resetowałem już dach manualnie - nie pomogło)
  10. Cześć, Od wczoraj w moim Audi A4 B7 Cabrio mam taki problem z panelem klimatronika, że robi dosłownie co chce - sam się włącza i wyłącza, zmienia prędkość nawiewu, temperatura skacze, sam włącza i wyłącza tryb automatyczny, no dosłownie wszystkie przyciski jakby same się klikały co chwilę. Czy spotkał się ktoś może z czymś takim? Co może być przyczyną?
  11. Witajcie, Nazywam się Patrycjusz (w skrócie Patryk ), mieszkam w Szczecinie. Postanowiłem dołączyć do tego forum, gdyż od około tygodnia jestem dumnym właścicielem Audi A4 B7 Cabrio 1.8T 170km (sprowadzanego z USA) i chciałbym nauczyć się jak najwięcej odnośnie tego auta, spotkać się z innymi fanami A4 oraz dzielić się przeżyciami i nabytym doświadczeniem Mam nadzieję na miłą atmosferę i rozwijanie motoryzacyjnej pasji - moim poprzednim autem był VW Golf III Cabrio i to od niego wszystko się zaczęło - rozbieranie całego auta, samodzielne naprawy i modyfikacje. Od teraz chciałbym również, z Waszą pomocą, robić te same rzeczy z moją A4 Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przyjęcie mnie w swoje grono
×
×
  • Dodaj nową pozycję...