Skocz do zawartości

martinus777

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martinus777

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia martinus777

0

Reputacja

  1. Witam magiel zregenerowany i wsadzony dodatkowo nowe osłony i końcówki drążków czyli praktycznie prawie nowy uk. wspomagania bo oprócz węży hydraulicznych to reszta jest wymieniona/regenerowana węże nie są nigdzie wybulone więc wydaje mi się że się nie rozwarstwiły bo by coś było widać na zewnętrznej powierzchni jest zalany płyn Febi taki też zalecili majstrowie od regeneracji i teraz jest tak że w zbiorniczku wyrzuca płyn os st powrotu i są bąbelki czy tak powinno być ? ;/ naradzałem się jeszcze z kolegą mechanikiem bo mam założoną pompę na 120 bar i on twierdzi że tak ma być przy uk z taką pompą hydrauliczną a u was jak jest w samochodach klubowicze ?? pąpa lekko wyje wsp ale to wszystko jest świeżo złożone więc zdam relacje jeszcze za jakiś czas jak trochę pojeżdze
  2. Sitko jest przytwierdzone i się nie rusza , płynu nie dolewam ale może zaciągać gdzieś lewe powietrze i dlatego ta przekładnia kierownicza mnie zaniepokoiła więc postanowiłem ją wykręcić i powiem ci że po wykręceniu na pierwszy rzut oka nie było tragedi ale jak ściągłem osłony gumowe to z obu stron wylał mi się olej czyli uszczelnienie szwankowało a nie było tego tak widać oddałem do regeneracji na pn dopiero będę miał i zobaczymy co dalej a odnośnie węży hydraulicznych to nie są przypocone ani popękane dodam że przekładnia to Koyo może jakby był ZF to lepiej by się spisywał ? Mam nadzieję że dojdę z tym końca a przy okazji nie zbankrutuję ?
  3. Kolego ja osobiście mam felgi od S3 "17" na niskim profilu i zawieszenie KW Tuning gwintowane i to wszystko fajnie jezdzi ale jest podniesiony bo progi zwalniające robiły wyzwanie? jak chcesz mieć jakieś fajne amory to 2 tys. musisz wyłożyć
  4. Zbiorniczek jest nowy i jest sitko a płynu nie dolewam nic poziom jest cały czas taki sam od pewnego czasu sprawdzam zawsze na zimnym
  5. Witam kolegów klubowiczów mam problem jakiś miesiąc temu wymieniłem pompę wspomagania na Mayle bo wyła i chyrczała przy skręcaniu wtedy miałem też problem że płyn bulgocze w zbiorniku ale myślałem że to wina pompy lecz po wymianie przestał wyć ale problem pozostał szalejącego płynu więc kupiłem nowy zbiorniczek płynu i założyłem nowe opaski na węże , węże hydrauliczne nie ciekną więc dlaczego tak się dzieje?? przekładnia kierownicza robiłaby robotę ?? nie urywam że jest lekko przypocona od dołu dodam że posiadam 1.8T AEB samochód w seri ma 150 km ten ma 200
  6. Witam kolegów może jakiś spocić w lutym by zorganizował ??? w końcu dzień zakochanych a my przecież kochamy swoje fury :D:D
  7. Koledzy audi naprawione dziękuje za porady i zainteresowanie tematem usterka była dziwna , samochód został podłączony pod VAG-a i wykazało błąd napięcia komunikat został skasowany a druga przyczyna to pompa paliwa się zawieszała i raz chodziła a raz nie w elektryce natomiast przekaznik od pompy paliwa nie miał prądu bo prąd pokazywał się dopiero wtedy gdy auto kręciło rozrusznikiem i podczas kręcenia dawało napięcie na kostke od pompy paliwowej ten typ tak ma poprostu . Dziękuje za pomoc i prosze o zamknięcie tematu
  8. badyl sprawdziłem dzisiaj ten 75X i mam prąd na nim po przekręceniu stacyjki . Zrobiłem nawet dzisiaj test podłączyłem osobne zasilanie pod przekaznik od pompy paliwa i prąd się pokazał na bezpieczniku pompy i sterowniku silnika ale z kolei nie było na wtyczce od pompy paliwa nic . Macie jakieś pomysły jeszcze ???
  9. Cześć , ahoj Jestem Marcin posiadam Audi A4 B5 1.8T AEB . Witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów , niech moc będzie z WAMI
  10. jacek70 - Główna skrzynka z przekaznikami nie jest ani zalana , oszroniona czy też mokra wszystko jest suche sprawdzałem przekaznik od pompy paliwa i jest OK . Alfi - Tam gdzie mam komputer nie mam żadnych przekazników tylko komputer i wiązka elektryczna która idzie już do środka pod deskę . badyl kolego tam napięcia nie sprawdzałem akurat jutro zobaczę i dam znać mam taką samą właśnie skrzynkę jaką ty tu pokazałeś tylko na końcu mam 214 przek. (jeśli dobrze pamiętam od pompy paliwa) ja nie mam tego paska z numerami bo mi się odkleił a za co odpowiada 75X ?? bo tam nic nie idzie przecież pierwszy przekaznik wymieniałem bo strzelał ale jest on od nawiewu/climatronika więc nic mi to nie pomogło .
  11. Witam Panowie jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość mam nadzieje że pisze w dobrym wątku . Mam problem z elektryką w swojej B5 1.8T problem polega na tym że nie mam napięcia w półowie bezpieczników . Jadąc drogą pewnego dnia auto zgasło podczas jazdy i nie dało rady go odpalić - dziwne ;/ po sprawdzeniu bezpieczników wszystkie są sprawne ale w półowie nie ma prądu (sprawdzane próbnikiem napięcia) instalacja nie jest spalona nie czuć izolacji topiącej się , przekazniki też wyglądają ok . Główne bezpieczniki są też wporządku . Instalacja od stacyjki też wygląda ok stacyjka chodzi ,wymieniłem w niej kostke ale nic to nie dało . Wszystkie wtyczki za komputerem od strony kierowcy i pasażera sprawdziłem i są ok żadna sie nie wypieła ani nie przepaliła jedynie pod wykładziną nie patrzyłem . auto było podpinane pod komputer i nic nie wykazało jakiś tam był jeden błąd ale został skasowany auto mimo to dalej nie odpala . Masa od aku też sprawdzona i nic to nie dało akumulator jest ok rozrusznik kręci jak wariat . Brakuje mi już pomysłów i zanim zacznę rozpinać instalacje elektryczną pytam was co by mogło być ??? może ktoś miał podobną sytuacje . Odnośnie bezpieczników nie mam napięcia od sterownika silnika oraz pompy paliwa i innych głupot ale te są najważniejsze (na kostce od pompy paliwa też niema napięcia sprawdzałem dla pewności) . Jakieś pomysły ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...