-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
14O was002
Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
WPI
Auto
-
Model
RS4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
4.2 FSI V8
-
Kod silnika
CFSA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1514 wyświetleń profilu
-
nie wiem, niestety co to za moduł bo nie instalowałem tego sam , ale nie podejrzewam, że to ściągane z Europy jest. Generalnie działa mi wszystko, włącznie z kontrolą piosenek (next/prev), co było w sumie moim głównym wymaganiem. Start/Stop czy drive select to gadżet. Z racji przyzwyczajeń i tak większość operacji wykonuję tak jak wcześniej... Jeszcze jedno pytanie: co to jest to Cete w kontekście kontroli wydechu?
-
Gratki. Mój drive select tak działa, że przestaje po 4-5 klikach (później działa tak raz na kilka sekund). Ale nie korzystam z niego na tyle, żeby mi to przeszkadzało. A czy też tak masz, że jak posiedzisz w wyłączonym aucie to nie odpalisz go już przy użyciu start/stop i trzeba znów sięgać do oryginalnego przycisku na konsoli środkowej? Podejrzewam, że to problem zasilania, które zanika po jakimś czasie. Znów - nie jest to na tyle duży problem, żeby mi w czymkolwiek przeszkadzał, ale ot tak - występuje.
-
nie, nie i nie, niestety. Będę jeszcze raz zdejmował do poprawek. Później druga runda. Zrobię kalibrację, a jak nic nie pomoże to będę szukał nowego radaru.
-
po malowaniu zderzaka mam C110B F0 [008] - Limited Visibility na 13 kanale (lewy radar). Pojawia się i znika... kalibracja w normie. Nic go nie zasłania, nie był pomalowany. Co go może boleć? Czy czas na ubicie ACC i rekonfigurację na zwykły tempomat?
-
Niestety ale zdzieralna farba nie zdała egzaminu... co więcej, firma, która oferowała tą technologię ogłosiła bankructwo i zniknęła z rynku, a ja zostałem z kompletnie zniszczonym autem, bo jednak nie była to farba, tylko lakier. I zdrapywalny tylko gdzieniegdzie. Fachowcy tylko najprostsze elementy pokryli gumowym podkładem... wnętrza i wnęki były pomalowane. Ale jak to mówią - skąpy płaci dwa razy. Robimy kompleksowo i od początku. W całości. Może ktoś podpowie gdzie zamówić naklejki z VINem? 😉 Miała być szarość z palety BMW, ale chyba by wyszedł niezły mezalians jakbym się gdzieś pokazał przebrany w dravit grey, więc zostanie coś ciut ciemniejszego. Ale z warstwą złota. Ot, żeby się te felgi dobrze komponowały... A tymczasem drugi projekt już dotarł i zaczął jeździć o własnych siłach. Od roku uczyłem się offroadu na lajcie w starym Pajero (w Europie występuje jako Shogun). Jakieś podstawowe mody, typu lift 3", dystanse, większe koła, kompresor i dużo, dużo DUŻO nauki. W ciągu tego roku zrobiłem prawie 25k tym Paździero (mniej niż 3k Audi) i powiem bez bicia, że już dziś innego auta nie potrzebuję. Do czasu... bo apetyt rośnie w miarę jedzenia. A to silnik za mały, a to rozstaw osi za krótki, a to przełożenia nie takie, a to prześwit nie ten... Upolowany na początku roku na aukcji w Japonii dotarł po 3 miesiącach. Kolejne dwa tygodnie ciężkich prac warsztatowych i jest już. Gotowy do jazdy. A jazdy jest coniemiara. Aż żal wysiadać z samochodu. Auto genialnie się sprawuje na pustyni. A i po górach pojeździ bez największego problemu... Żona go nazwała Storm Trooper 😉 Są tu jacyś fajni bezdroży?
-
hmm... mam roletę w bagażniku. Ciekawe, nigdy wcześniej nie zwróciłem na nią uwagi... kurde. Nigdy nie rozwijana, bo aż zaskrzypiała jak ją wyciągnąłem. Co ciekawe, materiał wydaje się idealnie płaski po rozwinięciu (posiadacze merców z rozwijaną roletą wiedzą o czym mówię).
-
a tam się robi adaptację w ogóle? Wiem o teście, którym odpalasz lewą/prawą żeby zobaczyć czy coś się w ogóle dzieje. Ja wymieniłem swoje na aftermarketowe 034 i tylko wyskubałem solenoidy żeby nie sypało błedami... wibracji jak nie miałem, tak nie mam. Adaptacji żadnej nie robiłem (bo w sumie i po co jak już poduszki sztywne są). Kultura pracy biegu jałowego BARDZO się poprawia po wymianie świec za to... 70k i trzeci komplet...
-
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
was002 odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
u mnie tego boxa dodają do kierownicy... sprzedawcy którzy to oferują mają już rozkminione - moduł do CANa, żeby rozumiał te przyciski dodatkowe montuje się w bagażniku bo tam jest najłatwiejszy dostęp. na żywo ta biała nitka nie rzucac się aż tak w oczy, nie mniej nie pomyślałem, żeby ją zamówić szarą - już zszarzała i nie jest tak widoczna, o ile nie zaczyna się bawić kontrastem w ligthroomie. Kiera jako taka jest genialna. Pełna funkcjonalność przycisków w C7.5 poza tym przyciskiem VIEW, który nic nie robi bo nie ma bardzo ma co robić... -
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
was002 odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
a nie chciałeś "upgrejdować" do kiery z platformy C8/B9? Jak złapałem kierę z R8 to nie mogłem się powstrzymać... i mam teraz przyciski do kontroli piosenek pod prawym kciukiem, a nie tylko głośność. I start/stop 😉 -
W mercach zawsze instalowałem roadtopa (czarny box) - bezproblemowy, szybki i stabilny. To samo rozwiązanie jest dostępne dla Audi i BMW - różni się jedynie wiązką i ustawieniem dipswitchy (przykład). Pierwsze parowanie po kablu, później już z automatu po wifi. Carplay czy AA działa tak, że integruje się z lokalnym BT i oddaje kontrolę dźwięku po BT na czas rozmowy (używasz systemu OE do rozmów). Przełączasz przyciskiem "wstecz", integracja z klawiszami i pokrętłem... Jak kupowałem kiedyś do polskiego auta to byłem zaskoczony, że można mieć wysyłkę z EU (z czech - przyszło w 48h, więc takiego bym szukał). Po romansach z androidem i innymi tego typu rozwiązaniami, które wymagają czasu i customizacji doszedłem do wniosku, że cały ten bałagan nie jest mi potrzebny i w zasadzie wystarcza mi carplay + spotify, więc po co inwestować w dotykowe ekrany i możliwość oglądania netflixa jak tego po prostu nie robię...
-
jeszcze nie wiem czy dobrze zrobiłem... ale wygląda mniej nudno: jak się znudzi to zmienimy na coś innego... u nas trochę papierów jest żeby to zrobić, ale na koniec dnia dość ciekawa alternatywa dla wrapu i nie trzeba rozbierać auta... a wygląda genialnie. Przynajmniej dziś... Edit: fotka z porannego spotkania entuzjastów kawy i samochodów:
-
covercraft robi za***iste osłony na przednią szybę... Zawsze pod każde kolejne auto kupuję nową, ale do Audi nie miałem jeszcze kiedy zamówić i tak naprawdę jeszcze mi się nie zdarzyło go ani razu zaparkować pod "gołym" niebem na dłużej niż 5 minut. Wygląda to tak:
-
fajny kocur 🙂 Carlink zainstalowany - działa.
-
Dobra, można hejtować: Jeszcze się przyzwyczajam. Kierownica czuje się jakby przeszła kurację odchudzającą. Jest jota w jotę tego samego rozmiaru co OE, bo pasuje idealnie w pudełko po tej, ale jest o wiele "cieńsza" i czuje się ...dziwnie. Ale pozytywnie. Obecność nieobecnych w C7 przycisków do zmiany piosenki na playliście sama z siebie jest dla mnie warta upgrejdu 🙂 Kilka fot z zachodu słońca: Teraz mam takim brudnym 7 dni jeździć do pierwszego mycia po ceramice (pierwsze słysze, ale jak każą, to jeżdżę...)
-
zderzak zrobiony, przy okazji wpada dwustopniowa korekta, ceramika i ochrona skór... i coś jeszcze... (długo to za mną chodziło, aż nie zobaczyłem na żywo na innym aucie i się zakochałem).