-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O was002
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2022_02/pasjonat.png.05902a88525a8e50565f18f3c554aeb4.png)
Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
WPI
Auto
-
Model
RS4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
4.2 FSI V8
-
Kod silnika
CFSA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1361 wyświetleń profilu
Osiągnięcia was002
14
Reputacja
-
hmm... mam roletę w bagażniku. Ciekawe, nigdy wcześniej nie zwróciłem na nią uwagi... kurde. Nigdy nie rozwijana, bo aż zaskrzypiała jak ją wyciągnąłem. Co ciekawe, materiał wydaje się idealnie płaski po rozwinięciu (posiadacze merców z rozwijaną roletą wiedzą o czym mówię).
-
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
was002 odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
u mnie tego boxa dodają do kierownicy... sprzedawcy którzy to oferują mają już rozkminione - moduł do CANa, żeby rozumiał te przyciski dodatkowe montuje się w bagażniku bo tam jest najłatwiejszy dostęp. na żywo ta biała nitka nie rzucac się aż tak w oczy, nie mniej nie pomyślałem, żeby ją zamówić szarą - już zszarzała i nie jest tak widoczna, o ile nie zaczyna się bawić kontrastem w ligthroomie. Kiera jako taka jest genialna. Pełna funkcjonalność przycisków w C7.5 poza tym przyciskiem VIEW, który nic nie robi bo nie ma bardzo ma co robić... -
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
was002 odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
a nie chciałeś "upgrejdować" do kiery z platformy C8/B9? Jak złapałem kierę z R8 to nie mogłem się powstrzymać... i mam teraz przyciski do kontroli piosenek pod prawym kciukiem, a nie tylko głośność. I start/stop 😉 -
W mercach zawsze instalowałem roadtopa (czarny box) - bezproblemowy, szybki i stabilny. To samo rozwiązanie jest dostępne dla Audi i BMW - różni się jedynie wiązką i ustawieniem dipswitchy (przykład). Pierwsze parowanie po kablu, później już z automatu po wifi. Carplay czy AA działa tak, że integruje się z lokalnym BT i oddaje kontrolę dźwięku po BT na czas rozmowy (używasz systemu OE do rozmów). Przełączasz przyciskiem "wstecz", integracja z klawiszami i pokrętłem... Jak kupowałem kiedyś do polskiego auta to byłem zaskoczony, że można mieć wysyłkę z EU (z czech - przyszło w 48h, więc takiego bym szukał). Po romansach z androidem i innymi tego typu rozwiązaniami, które wymagają czasu i customizacji doszedłem do wniosku, że cały ten bałagan nie jest mi potrzebny i w zasadzie wystarcza mi carplay + spotify, więc po co inwestować w dotykowe ekrany i możliwość oglądania netflixa jak tego po prostu nie robię...
-
jeszcze nie wiem czy dobrze zrobiłem... ale wygląda mniej nudno: jak się znudzi to zmienimy na coś innego... u nas trochę papierów jest żeby to zrobić, ale na koniec dnia dość ciekawa alternatywa dla wrapu i nie trzeba rozbierać auta... a wygląda genialnie. Przynajmniej dziś... Edit: fotka z porannego spotkania entuzjastów kawy i samochodów:
-
covercraft robi za***iste osłony na przednią szybę... Zawsze pod każde kolejne auto kupuję nową, ale do Audi nie miałem jeszcze kiedy zamówić i tak naprawdę jeszcze mi się nie zdarzyło go ani razu zaparkować pod "gołym" niebem na dłużej niż 5 minut. Wygląda to tak:
-
fajny kocur 🙂 Carlink zainstalowany - działa.
-
Dobra, można hejtować: Jeszcze się przyzwyczajam. Kierownica czuje się jakby przeszła kurację odchudzającą. Jest jota w jotę tego samego rozmiaru co OE, bo pasuje idealnie w pudełko po tej, ale jest o wiele "cieńsza" i czuje się ...dziwnie. Ale pozytywnie. Obecność nieobecnych w C7 przycisków do zmiany piosenki na playliście sama z siebie jest dla mnie warta upgrejdu 🙂 Kilka fot z zachodu słońca: Teraz mam takim brudnym 7 dni jeździć do pierwszego mycia po ceramice (pierwsze słysze, ale jak każą, to jeżdżę...)
-
zderzak zrobiony, przy okazji wpada dwustopniowa korekta, ceramika i ochrona skór... i coś jeszcze... (długo to za mną chodziło, aż nie zobaczyłem na żywo na innym aucie i się zakochałem).
-
...albo w ciągu ostatnich paru miesięcy od naprawy był jeszcze jeden "incydent" naprawiony na szybko przed sprzedażą i nie udokumentowany nigdzie. Nie jest to kwestia do dojścia na dzień dzisiejszy (i w sumie nic mi to nie da), ot tylko kolejna robota, kolejne rozbieranie przodu i kolejne ryzyko, że coś się nie tak złoży albo gdzieś kolor będzie nie taki...
-
Taka ciekawostka - mam udokumentowaną naprawę w ASO zderzaka po zdarzeniu drogowym z udziałem zwierzyny leśnej... niby nic specjalnego, bo wymieniona lampa, zderzak i trzy strony śrubek. Po dwóch miesiącach porannego słońca (mam parking tak zrobiony, że słońce zagląda mi na zderzak od 7 do 10 rano), wymieniony zderzak pękł... rozleciała się piękna zaprawka żywiczno włókniana... a faktura za nowy zderzak do ubezpieczyciela pewnie poszła. I znów auto na tydzień w warsztacie 😉 To się nacieszyłem...
-
założone... w ogóle nie czuję różnicy Wibracji żadnych jak nie było, tak nie ma. Za to zmiana biegów w trybie S jest teraz tak fantastycznie "ciągła", że aż miło teraz pełnym ogniem jechać... natomiast to, czego starałem się wyeliminować, czyli te "wahania" przy jeździe na lekko uchylonej przepustnicy - nadal są, może nie aż tak odczuwalne jak wcześniej, ale są... ale może ten typ tak ma i koniec... czepiam się po przesiadce z innej marki. W trybie D tego w ogóle nie ma, więc to jest kwestia sport mode. BTW. przełożone solenoidy ze starych poduszek i błędów żadnych nie ma, więc da się to zrobić tak, żeby komputer się nie czepiał w ogóle. Piąteczek...
-
zmora każdego posiadacza C7 z silnikiem V8... podmiana na "sztywniejsze", bezolejowe zamienniki 034 motorsport.
-
dziś jeszcze zrobiłem kilka testów, żeby potwierdzić czy mam poduszki do wymiany... zaczynając od "output tests" VCDSem - oczekiwałem usłyszeć jakieś wibracje albo chociaż brzęczenie, a obie poduszki zrobiły tylko krótkie bzz... i cisza... Auto zrobiło mi się ostatnio dość agresywne przy zmianie biegów w trybie S, i zaczęło mnie to drażnić, ale póki nie było żadnych wibracji na luzie, a zmiana biegów w D była jak zwykle - płynna jak trzeba - więc zacząłem zakładać po prostu, że TTTM i nie mam co się przejmować - nie podejrzewałbym poduszek... ...więc po testach VCDSem, maska w górę, hamulec, gaz i widzę jak mi silnik chce opuścić komorę, jakby prawej poduszki w ogóle nie było... Ciekawostka... Czy da się gdzieś znaleźć procedury serwisowe do tego tematu online?
-
no tak... a6klub.pl ? pojeździwszy trochę po śmierdzących okolicach stwierdzam bez bicia - nic ten filtr nie daje kompletnie jeśli chodzi o walory węchowe... druga sprawa, że dziś było 45 stopni - w ogóle nie odczułem, żeby klima jakoś słabiej działała (wręcz przeciwnie - było zimno jak zwykle przy 23stC i w trybie Auto, a jeżdżę w koszuli z długim rękawem).