
areksz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O areksz

Informacje
-
Imię
Arkadiusz
-
Miasto
kieleckie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
areksz odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam Proszę o ofertę z podaniem firmy 8E0199379BG poduszka gumowo-olejowa str. lewa 1 8E0199382AH poduszka gumowo-olejowa str. prawa 1 8E0199339 odbijak 2 pzdr a -
U mnie nie wygląda na 10cm2 , tylko jak na na działanie Jigsaw :] Wolałbym auto bez modyfikacji szlifierką kątową. Ilość stacji LPG w PL jest taka, że mogę poświęcić te 10 litrów. Dla kogoś, kto pokonuje duże dystanse, to 10l może mieć już znaczenie. Podsumowując: zbiornik toroidalny 70l 650/270mm, to max jaki da się zmieścić w koło. W zależności od producenta zbiornika, może być wymagane podcięcie plastików. Bez podcinania plastików zbiornik (61/54l) 630/270mm (tego nie jestem pewien, bo nie montowałem) Wg mnie 500km na LPG , to już przyzwoity wynik. Waga zestawu też ma znaczenie: 34,5kg/zbiornik+28kg/LPG + 42kg/PB=105kg pzdr a PS Jeżdżę rowerem i gdybym schudł o 4 kg, to moja wydajność wzrosłaby o prawie 20% (nie sprawdzałem :] czyli na LPG zamiast 500km przejechałbym 600km, to tylko matematyka, i nie proponuję dalszej dyskusji w tym temacie :]
-
Zamontowałem w a4 b7 avant zbiornik ZTW 650/270 70l bruto (56l dopuszczalne napełnienie) Musieli jednak podciąć plastiki. Teraz zamówiłbym ZTW 630/270 (61/54l)- może nie trzabyłoby ciąć plastików. Przy spalaniu ok 9l/100km daje i tak niezły wynik pzdr a PS Biorąc po uwagę wagę zbiornika i gazu + pełny zbiornik PB , to już wychodzi całkiem sporo do ciągnięcia. Jeśli nie używasz auta do zagranicznych wyjazdów , montowanie zbiornika 70l nie ma sensu, spokojnie wystarczy 50-60l.
-
Nie powrócił. Czysto.
-
Cześć Nie przeczytałem wszystkich stron W dzisiejszych czasach akumulator traktuję jako element eksploatacyjny, tak jak np olej. Przy czym akus może być najzwyklejszy i najtańszy. W końcu każdy akus zawiera ten sam prąd (trochę więcej lub mniej i z różną chęcią do oddawania go) Po wybraniu pojemności i prądu rozruchowego do naszego auta czyli taki jak fabryka dała (każdy producent akusów ma bajer na stronie ) powinieneś poprosić o zważenie akusów w sklepie i kupić ten najcięższy. Akumulatorów już nie produkuje się na lata (6-8) tylko na okres gwarancji. Dla mnie najtańszy (i najcięższy) jest najlepszy. Dwa razy reklamowałem akuski uznawane za dobre (marka) i niestety nie uznano. Od tamtej pory kieruję się zasada jak wyżej. Jeśli chcesz pierwszą ligę: http://www.moll-batterien.de/en/index.php tylko ta cena Kiedyś myślałem , żeby kupić akusa w niemieckim sklepie. Cyferki były te same tylko w EUR Na razie w ALTku mam VARTĘ. Już tam był jak kupowałem.
-
Wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału i skasowałem błędy. Jeszcze nie sprawdzałem na kabelku, ale alt-ek już inaczej jedzie. Spoko można ciągnąć do 5tys. , nie ma szarpania i spadku mocy. Zdemontowany czujnik nie był dedykowany do tego silnika. pzdr Ad. Na kabelku czysto.
-
jeszcze nie sprawdzałem. Jak podłączę kabelek, to dam znać.
-
Po Twojej poczcie uświadomiłem sobie, że wiele spraw związanych z diagnostyką, można wykonać kamerą inspekcyjną !!! Cenna rada
-
Cześć Zdemontowałem akumulator w celu oczyszczenia otworów w grodzi podszybia. Na kabelku pojawił się komunikat, że niskie napięcie zacisku 30. Szukać dalej , czy faktycznie komp wykrył zdjęcie klemy? pzdr a
-
Witaj U mnie sprężarka nie domagała poprzez utratę szczelności, nie było żadnych błędów. Sprężarka nie była zatarta. Dokonałem regeneracji sprężarki, wymienione zostały wszystkie uszczelnienia i oringi. Uzupełnienie oleju i czynnika. Wymieniłem osuszacz i dyszę rozprężną. Na razie działa i mam nadzieję, że tak zostanie na kolejne 200kkm. Jeśli chodzi o kabelki, mam dwa do zastosowań domowych VAG-CAN i VCDS. Żaden nie przekroczył 25$. W sprawie kabelków zadawaj pytania w odpowiednich działach. pzdr
-
Audi a4 b6 2.0 ALT benzyna/gaz, multitronic gaśnie przy ruszaniu na zimnym
areksz odpowiedział(a) na arkadiusz.nas temat w 2.0
Witaj Po założeniu gazu też mi na zimnym gasł. Po przejechaniu kilku kilometrów potrafił na światłach zgasnąć. Proszę wykonaj taki test: na postoju na LPG wykonaj gwałtowne wciśnięcie pedału gazu, można nawet kilkakrotnie. U mnie występuje zdławienie silnika i ,,szuranie" , dopiero później wkręca się na obroty. Gazownik sprawdzał na benzynie, efekt jest ale tak jakby go nie było. Powiedział , że na LPG się pogłębi. Po regulacjach u gazownika, mam wyeliminowany problem gaśnięcia , ale sterownik LPG wg mnie nie jest ustawiony optymalnie. Mam błąd od czujnika położenia wału i wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Na dniach wymienię czujnik. Czekam na Twoje efekty. -
Nie sprawdziłem. Kolejna rzecz do wyguglowania To może inaczej, czy w okolicach Ostrowca Św, jest mechanik, który ogarnie stuki w przednim zawieszeniu i wypadanie zapłonu. dzisiaj oooo było w trasie , ale nie ze mną /: Standardowa dolewka oleju szału nie ma. Czujnika połażenia wału nie sprawdziłem. Stuki w zawieszeniu sprawdzone w dwóch warsztatach. Nie ma charakterystycznych objawów. zawieszenie sprawne. Prawdopodobna diagnoza - wahacz, potrafi się tłuc, tak ma. W drugim mi powiedziano ze zrobią wszystko, i wymienią co tylko chcę ale stuki mogą zostać pzdr a
-
Cześć Na kolejny długi łykend szukam miejscówki (kwatery) w Wiśle dla dwóch rodzin. Ktoś, coś , może polecić? Standard standardowy czyli pokoje z łazienkami, aneks kuchenny, obiady u gospodyni, miejsce do wypicia browara, brak zasięgu parking dla oooo inne atrakcje można dopisywać .... pzdr a
-
Jeszcze nie rozwiązałem. Wymieniłem świece, Zamieniłem miejscami cewki. Dalej szarpie i spadek mocy przy 4 tys . Kupiłem kabel diagnostyczny. Błędy jak wyżej. Spróbuję zdemontować czujnik położenia wału z silnika i go sprawdzić, przy okazji odczytam nr katalogowy. Rozglądam się za sprawnym (nówka albo używany). U mnie nowe: Bosch-195zł, Delphi-130zł, najtańszy-100zł
-
Cześć Dzisiaj jeden kluczyk - stale używany - odmówił współpracy, nie chce nic z pilota otworzyć ani zamknąć. Ręcznie otwiera i zapala. Wymieniłem baterię na nową. Drugi kluczyk nie ma najmniejszego problemu z ww operacjami. Zastosowałem wszystkie metody jakie udało mi się znaleźć w necie bez kabla i vaga. Dalej kluczyk z pilota nie działa. Vagiem (,którego nie mam) rozwiążę problem, czy uszkodzony moduł pilota w kluczyku? pozdrawiam PS audik jak w w profi.