Skocz do zawartości

A4 B6 Multi

Pasjonat
  • Postów

    330
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4 B6 Multi

Informacje

  • Imię
    N
  • Miasto
    Po

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2542 wyświetleń profilu

Osiągnięcia A4 B6 Multi

4

Reputacja

  1. Sory że dopiero teraz ,ale nie było mnie kilka dni.Wsteczny tak samo jak jedynka raz idealnie raz ze zgrzytem.
  2. Sprzęgło "łape" idealnie.Nie jest twarde...
  3. Dzięki za szybką odp.Pytanie tylko dlaczego na zimnym wchodzą jak masło, a na zapalonym juz nie?I dlaczego na zapalonym jak wcisne sprzęgło drugi raz i trzymam to też wchodzą 10/10 jak w masło?Jakby były wodziki to chyba by się przycinały bez wzgledu na zapalony/zgaszony i wciskanie sprzęgła na zapalonym jeszcze raz?
  4. Witam od dzisiaj zaczął się jakiś dziwny problem z biegami. 1 i 3 raz wchodzą gładko, a raz nie chcą wejść w ogóle lub z dużymi problemami.Reszta biegów OK. O dziwo na wyłączonym silniku biegi wchodzą idealnie.Na zapalonym silniku 1 i 3 jak pisałem wchodzą ciężko lub w ogóle nie chcą wejść.Pomaga puszczenie sprzęgła, wciśnięcie i wtedy bieg wchodzi.Spotkał się ktoś z takim problemem? Płyn pełny stan.Nie widać wycieków z wysprzęglika przy skrzyni ,ani przy pompce sprzęgła przy pedałach. Jakieś sugestie?
  5. Witam zacznę od poczatku.Siadł sterownik skrzyni multitronic w a4 b7 2.0tdi BLB.Stary brak komunikacji.Kupiony sprawny z a4 b7 2.0tdi BPW i po założeniu błąd sterownik niekompatybilny ze sterownikiem ECU. Mam VCP oryginał i chcę zmienić soft. 2 sprawy: 1.jak sprawdzić jaki był soft w BLB? 2.potrzebny soft pod BLB Za pomoc jestem w stanie zrobić przelew.
  6. Dev jestem w IC. Podałem nr ori g052532a2 i dsli mi ravenol PSA 75w80 i tylko na taki im sie zamienia.Na fakturze jest olej MTF. To jest cos innego niz MTF2 ravenol 75w80?
  7. Koledzy!Jaki olej zalać do skrzyni 6 biegów HCF?Coś sprawdzonego co można śmiało polecić i nie uszkodzi skrzyni oprócz ORI który jest w cenie skrzyni:P
  8. Bobikos, a jak to jest że u mojego kolegi są dwa biało czerwone przewody takie same w a6 c5?I ma podłączony pod jeden z nich [pierwszy lepszy] i tempomat działa,ale po wejściu w bloki na switch pedal są same zera i jedynka 00010000 po wciśnięciu sprzęgła jest 00011000 a po wciśnięciu hamulca 00010110,oba na raz 00011110.Z tego co pamiętam to w b6 są same zera 00000000 po wciśnięciu sprzęgła jest 00011000 czyli obie sie zmieniają w tym samym momencie.Mimo to wszystko działa prawidłowo.Próbować podpiąć pod drugi biało czerwony czy w a6 c5 ta 1 ma byc bez wciśniętych pedałów?
  9. No i kolega Banan pomógł w problemie.Przy pinie 3 cyfrowym dodajemy dwa zera. Dzięki wielkie Banan!
  10. Oczywiście że daje 0 Wymieniam na inne numery.Co dziwne ze starego pin jest 3 cyfrowy a z dwoch nowych o tym samym numerze jest 4 cyfrowy. Ale pamiętam że robiłem juz ten sterownik i też w starym były 3 cyfry i adaptacje przeszło za pierwszym razem bez problemów. Czy jak przelutuje eeprom to odpali i będzie ok?
  11. Witam kolegów. Mam problem z dopasowaniem immo po wymianie sterownika ecu A4 b6 2.0 alt. Mam oba piny ,ale jak wchodzę w kanał 50 i wpisuje pin ze starego to wyskakuje informacja w pierwszym okienku PIN? a w reszcie okienek B/D i nie przechodzi adaptacji. Miał ktoś podobny problem? Przy wpisaniu pinu z nowego loguje sie bez problemu.
  12. Niby tak,aczkolwiek jak ktoś mi pomaga to ja nie potrafię się nie odwdzięczyć!Wiele razy już za pomoc na forum robiłem przelew... Ps:zamiast w siebie to wlejesz w Audice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...