Skocz do zawartości

Bułkowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bułkowski

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bułkowski

0

Reputacja

  1. Tak się stało, że moje A4 zakupione zostało z ewidentnym brakiem listw dachowych. Z racji ze lakier w rynnach jest lekko wytarty postanowiłem zakupić owe listwy. Takowe udało mi się wyrwać na alledrogo po niezłej cenie. Z tego co zauważyłem szperając po internecie listwy powinny mieć pod sobą uszczelkę, a montaż polega na wciśnięciu ich ze skrajnych stron. Problem w tym, że moje listwy przyszły bez uszczelek. Podpowiedzcie mi proszę czy takowe uszczelki pod listwę dachową są do kupna jeśli tak to gdzie? Ewentualnie czy ktoś ma takowe na sprzedaż (mogą być łącznie z listwami).
  2. Panowie winą błędnego wskazywania był termostat. Po wymianie od razu po odpaleniu silnika, temperatura rośnie. Nie ma wahań, ani losowych wskazań więc usterka usunięta! Dziękuję wszystkim za pomoc
  3. Bez klimatronika. Przy wymianie czujnika psikałem wtyczkę. W weekend jeszcze raz ją zobaczę i przyjrzę się wiązce.
  4. Pomyliłem się chodziło mi o błąd 16500, ale zrobię tak jak mówisz i dam wtedy znać czy przyniosło to efekty Dzięki!
  5. Tak też podejrzewałem. Jak mi się uda to niedługo sam wymienię, albo poczekam do świąt. Przez to może być również błąd 16502? Z tego co patrzyłem to jest to błąd sygnału/obwodu czujnika.
  6. Witam! Około miesiąc temu zakupiłem A4 B5 1.6 ADP. Od momentu kupna występował problem ze wskazaniem temperatury silnika - wskazówka notorycznie leżała. Po przeczytaniu dziesiątek wątków doszedłem, że problemem może być w uszkodzony czujnik G62. Owy czujnik odnalazłem na OLX (używany- oryginał, wg sprzedawcy działający). Po zainstalowaniu sytuacja nie zmieniła się, a dodatkowo wyskakiwał błąd "16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High". Czujnik ten się różnił od oryginalnego, który miałem wcześniej, dlatego natychmiast ruszyłem do ASO po nowy oryginał, który będzie w 100% pasował do mojego auta. Po zakupie i zamontowaniu nowego czujnika wykonałem pierwszy przejazd (ok. 30-40km), wskaźnik ruszył, ale nie wyszedł poza 70 stopni. Przez następny tydzień sytuacja taka sama z tym, że czujnik, albo leżał albo dochodził do 70 stopni (w zależności od humoru). W weekend znowu wykonałem jazdę 30-40km, ale wskazówka przez cały czas leżała. Po podłączeniu VAG wyskoczył błąd "16500 - Engine Coolant temp (G62) : Implausible Signal PO 116-35-10--- INTERMITTENT". Po skasowaniu błędu gdy odpaliłem silnik na postoju wskazówka w ciągu 10min wskoczyła na 70 stopni i dalej nie wychodziła. Błąd ten powraca, przy każdym odpaleniu silnika. Czy miał ktoś z Was podobny przypadek? Dodam jeszcze, że po podłączeniu VAG wykazuje -20stopni na bloku silnika i w bloku instrumentów . Po odpaleniu silnika na postoju 1 wąż od chłodnicy jest ciepły, a drugi zimny. Po około 20-30min lub kilku kilometrach jazdy oba węże robią się ciepłe. Planuję oddać auto do znajomego, który prowadzi serwis, w celu naprawy tego błędu oraz przeglądu. Z racji jednak, że warsztat ten jest ok 240km ode mnie zrobię to dopiero w okolicy świąt Wielkanocnych. Do tego czasu, na ile mi możliwości i czas pozwolą, mogę pogrzebać nieco w aucie, stąd też prośba o jakieś pomysły na wyeliminowanie problemu.
  7. Dzięki za zaproszenie. Na pewno tam kiedyś zawitam
  8. Witam Wszystkich forumowiczów! Od niedawna stałem się posiadaczem Audi A4 B5 ('96) z silnikiem 1.6 ADP, którym zdarza mi się jeździć po Warszawie . Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...