Skocz do zawartości

makosQUATTRO

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O makosQUATTRO

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia makosQUATTRO

0

Reputacja

  1. Wrzuć zdjęcia jak będziesz miał torsen na wierzchu, ciekawe jak zużycie przy takiej mocy?
  2. SWAP na pd to jakaś większa rzeźba czy mając sprawnego dawce nie trzeba nic więcej kombinować?
  3. Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu w okolicy na szrocie były dwie v8'ki za grosze do sprzedania, sprawne i z dokumentami, szkoda że nie miałem wtedy jeszcze prawka... Trzeba zobaczyć może coś się zostało z tego.
  4. Warto wkładać TorSena w dyfer, czy gra nie warta świeczki? I czy wogole jest szansa kupna dyfra od V8 bądź samego TorSena? Ktoś, coś wie?
  5. Aktualne foto Z tyłu mam jeszcze Ori zawieszenie, ale nie długo wleci Bilstein i sprężyny weitec -40
  6. Ej ma ktoś może na sprzedaż tylny dyfer DAJ bo muszę uszczelnić swój i bym wolał na podmianie mieć gotowy.
  7. Witam, Na forum jestem już od roku, ale nigdy nie było czasu by opisać swoje auto. Ok, trochę wstyd patrząc na grube projekty jakie tu poznałem. Moje auto to Audi a4 B5 z 1999r po lifcie z silnikiem 1.9tdi o kodzie avg z napędem quattro. Szukając samochodu plan był prosty ma być czarne kombi z quattro i 1.8t pod maską, niestety trudno jest znaleźć coś fajnego. I tak w październiku 2015roku stałem się posiadaczem diesla. Kupiony z rozwalonym bokiem i tylnym zderzakiem, no ale trafił się polift. Audi miało zrobiony program na ok. 140km, cieknący tylny zacisk i cieknąca maglownicę, straszna koza ale to akurat było oczywiste że trzeba zejść w dół. Po dwóch miesiącach padło sprzęgło, a w lutym 2016r laska wymusiła mi pierwszeństwo smartem i straciłem lampę, maskę, błotnik, pas przedni i intercooler. Zrobione rzeczy: Wymiana tylnych lewych drzwi oraz tylnego zderzaka pod kolor Wymiana maglownicy + nowe końcówki. Regeneracja tylnych zacisków, niestety pordzewiałe ośki od ręcznego. Nowy rozrząd Nowe sprzęgło z dwumasem AWX + tarcza obita 'kewlarem' Nowe poduszki skrzyni biegów Uszczelka pod pokrywką zaworów Komplet przednich wachacze skv Przednie amortyzatory MTS techniks Przednie sprężyny -40 h&r Przednie tarcze hamulcowe 288 od Rotinger nacinane i nawiercane, wersja black + klocki TRW Tylne tarcze oraz klocki hamulcowe TRW + kompletna regeneracja zacisków oraz pomalowanie na czarno Końcówki wydechu od passata b6 2.0tdi Regeneracja tylnych mocowań amortyzatorów + nowe sprężyny Wymiana pokrywy silnika, lewego błotnika, przedniego zderzaka przedniego pasu, intercoolera, oraz innych pierdół związanych z wypadkiem Alufelgi kute 17" z Superb pomalowane na czarny mat + metalizer plastikiem Opony 225/45r17 vredestein ultrac sessanta Plany: Płyta pod silnik - kupiona Turbo AWX Wtryski 216 Fmic Kolektor ssący AWX - kupiony Regeneracja głowicy + wałek 028E Hamulce na przód 312mm Porządny program Uszczelnienie tylnego dyferencjału Wymiana tylnych amortyzatorów i sprężyn - kupione Bilstein B8 + wietec -40 Dokładka Cupra Wycieraczki b5fl Lotka klapy RS4 Dokładka pdc tył Przyciemniane szyb I wiele wiele innych drobnych smaczków. Foty z ogłoszenia: Części: Zima 2016/17
  8. Dzięki za pomoc. Zrobię tak jak napisałeś. Pozdrawiam Zwiększyłem vcds'em dawkę do 3,2mg w logu 001 trochę faluje od 3.0 do 3.4 http://vaglog.pl/log-001_013_AVk11mH.html jednak samochód jakby bardziej dymił a fizycznie dawka została zmniejszona, prawda? Czy to możliwe że wydech się czyści od nagaru, bo zrobiłem tylko kilometr. Co do sztangi chodzi płynnie ale przewód od podciśnienia jest już stary i pójdzie do wymiany.
  9. Basic settings: http://vaglog.pl/log-000_8vsv8Z6.html http://vaglog.pl/log-003_51LX9ij.html http://vaglog.pl/log-004_4bw9Ev.html http://vaglog.pl/log-011_7weHm.html Statyczny: http://vaglog.pl/log-000_001_003_zPnq5.html http://vaglog.pl/log-004_007_013_SI7vE.html Dynamiczny: http://vaglog.pl/log-000_JNIKsiW.html http://vaglog.pl/log-004_008_010_NHF1JZo.html http://vaglog.pl/log-011_013_BcAwQn.html
  10. Jaką dawkę ustawić, przypomnę że auto jest po programie na ok 140km.
  11. Witam, jestem nowy na forum jako użytkownik, wcześniej tylko czytałem i uzupełniałem wiedzę za co bardzo dziękuję Formowiczom. Moje auto to a4 b5 avant quattro z silnikiem 1.9tdi AVG z programen na ok 140kM Proszę o analizę logów, gdyż chcę podnieść moc a warto najpierw zweryfikować sprawność. Logi robiłem na rozgrzanym silniku. dynamiczne: http://vaglog.pl/log-011_G8Tvbxm.html 011 http://vaglog.pl/log-013_vLF0a.html 013 statyczne; VCDS http://vaglog.pl/log-010_TNXb44.html 010 http://vaglog.pl/log-001_43mBd.html 001 http://vaglog.pl/log-003_ZlyPsSa.html 003 VAG COM http://vaglog.pl/log-001_s8nEIVF.html http://vaglog.pl/log-013_yyCNXP6.html http://vaglog.pl/log-000_7QPd7DA.html miałem dziurę na rurze od ic, którą już wymieniłem i wydaję mi się że nadal mam jakąś nieszczelność. Proszę o diagnozy. Z góry dziękuję Pozdrawiam
  12. Witam, jestem Jakub, mieszkam w Ełku aktualnie posiadam a4 b5 avant 1.9tdi AVG quattro Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...