-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Juvka

Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Pierzchnica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
AAD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, Mam ten sam problem, zdarzyło się to już drugi raz. Pierwszym razem jakieś 1,5 roku temu pomogło czyszczenie odmy. Miesiąc temu zatkała lub zacięła sie przepustnica i też trzeba było ją czyścić natomiast w zeszłym tygodniu znowu wywaliło olej przez bagnet. Może mi ktoś udostępnić zdjęcie tego węża łączącego odme i przepustnice którego wymiana koledze wyżej pomogła w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam
-
Juvka zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ok poza tym że nie będę miał komunikatów spalonych żarówek i płynu spryskiwaczy, noo i każdych drzwi osobno na wyświetlaczu, bo to też trzeba gdzieś się podpiąć
-
Napisałem Ci po prostu którą mam wersję. Masz jakiś gorszy dzień? Jak tak to jutro napisz.
-
Immo mam w wersji 2. Niee, auto odpala i od razu gaśnie. Wskazówka obrotomierza zdąży dojść do 1 i od razu spada
-
Manetkę mam, do manetki mam przewody do sterowania fisem, góra, dół, reset. Do tego z szarej kostki do manetki poprowadzony jest przewód masy po to żeby bez dorabiania czujników żarówek i spryskiwaczy nie wyświetlało mi komunikatów na wyświetlaczu. I bez tych czujników auto odpalało z jednym problemem, że nie działał obrotomierz. Więc wymieniłem licznik na inny, natomiast w tym nie mogę zakodować kluczy. Więc nie mów że takie coś nie może działać, bo może. Tylko potrzebowałem pomocy w rozwiązaniu problemu kodowania.
-
Chodzi o to że na jednym liczniku dało się zaprogramować kluczyki a na drugim się nie da, więc wynika z tego że jednak da się to zrobić tylko mam problem z tym licznikiem i poprosiłem o pomoc. Jeżeli nie umiesz udzielić normalnej odpowiedzi to nie pisz nic
-
Inny licznik działał, to znaczy samochód odpalał z tym że nie działała wskazówka obrotomierza. Także chyba jednak można zmienić
-
Witajcie, Chciałem zmienić swój pół FIS na pełny i pojawiły się małe problemy. Po zamontowaniu licznika, zakodowałem dwa kluczyki wszystko poszło zgodnie z instrukcją ikonka gasła wtedy następny kluczyk itd... po czym auto nie chce odpalić, odpala i po chwili gaśnie a w Engine pojawia się błąd: 17978 - Engine start blocked by Immobilizer P1570 - 35 - - Próbowałem kilka razy zakodować kluczyki, niestety cały czas samochód nie chce odpalić. W sekcji 17 - Instruments mam błąd którego nie da się skasować: 01314 engine Control module 49 -00 no Communications Operacje wykonuje na chińskim kkl i programem vcds lite 1.2, dodam że po założeniu starego licznika (pół FIS) kluczyki koduje takim samym sposobem i auto normalnie odpala.
-
Niestety mylisz się, kabel zadziałał na innym programie.
-
Posiadam kabelek KKl VAG-COM 409.1 i chciałem uruchomić program vag eepromprogrammer, mam win 8.1 instalowałem wszystkie możliwe sterowniki do kabla. Kiedy w programie wybranie jest USB to po kliknięciu Dash a następie read eeprom wyskakuje błąd: Unable to find USB device. Natomiast kiedy wybrany jest COM1 lub COM2 to pokazuje błąd: No ECU found. W załączniku program i sterowniki (sterowniki pobrane za pomocą identyfikatora sprzętu z Menadżera zadań), zainstalowane pomyślnie po uruchomieniu ich jako administrator. Vag eeprom programmer 1.19g.rar CH341SER.ZIP
-
Witam, Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na taki z FIS i manetkę?
-
Witam, Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na FIS i manetkę? Dzięki
-
Cześć, Szukałem na forum i nie tylko ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy podłokietnik z Audi A6 C5 nada się do mojego Audi A4 B5 po II lifcie?