
jakimamtakimam
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jakimamtakimam

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Biłgoraj
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
seria. Ma pierdolniecie ładne od dołu
-
U mnie ANB po chipie coś takiego wyciągnięte. Super autko chodzi teraz. Pomiar serii niutek sie zgadzał ale nie konie (ezektor padł, cisnienie uciekało). Tak wyglada po programie. kombi.
-
Witam. No mi chłopaki już ręce opadają więc liczę na was. Tak jak w temacie autko 1.8T ANB w LPG, autko ogolnie normalnie odpala, nic sie nie dzieje, ale czasami jak zgaszę to potrafi po prostu nie odpalić, kręcę, kręcę i nie zakręci chociaż by nie wiem co. Wyjmuję kluczyk i zapalam na nowo i około za 3-4 razem zawsze zapala. Na pewno nie wina pompy bo dzisiaj wymieniłem na nową i dalej to samo, węże od pompy całe, nigdzie nie popękane. Nie ma reguły czy ciepły czy zimny. Sam nie wiem co może być przyczyną.
-
Witam. Czy fabryczne wtryski z serii 150 km podciągna moc okolo 210 km przy regulatorze 4 barowym? Jezeli nie to mam mozliwosc wlozenia rowniez z BAMa.
-
Masło. Skąd się wzieło i jaka może być przyczyna? Zdjęcia podglądowe.
jakimamtakimam opublikował(a) temat w 1.8T
Kto ma jakiś pomysł skąd to się wzieło? Jeżdzę na prawde długie dystane, 100 km samochód nie ma prawa być niedogrzany. -
o to mi chodzilo posiadam 4 barowy regulator. Dzieki wielkie za objaśnienie.
-
A mozesz podac link do charakterystyki tego wtrysku?
-
Witam, przyszły mi dzisiaj wtryski ktore kupilem uzywane. Nie moge dojść sam po numerach jakiej sa wydajnosci dlatego chcislbym wami sie posilkowac. Sprzedawca deklarowal 320 cc, czy rzeczywiscie sa takiej wydajnosci? Numery: 06a906031ba, z drugiej strony: 0280156061
-
Witam. Szukam intercoolera a dokładnie zestawu montażowego do niego. Ma ktoś jakieś namiary na zestaw? IC dostanę śmiało za male pieniądze ale bez zestawu. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę resztę byłbym wdzięczny
-
1.8T ANB Stuki na gorącym silniku oraz klapa WG?
jakimamtakimam odpowiedział(a) na Dastek temat w 1.8T
Jak kolega wcześniej, WG, nie szukaj problemu gdzie indziej bo pójdizesz w koszta, d owymiany/regeneracji turbo -
A i jeszce jedno. jak dasz mu na postoju gazu tak powiedzmy do 5000 rpm i jak puścisz słyszysz terkotanie/brzęczenie to możeszbyć pewien że to turbo. Oznacza to luźną klapkę WG i wtedy nie trzyma ciśnienia takie jakie powinno być
-
nieszczelność w dolocie albo popękane turbo. Zacznij od sprawdzenia zaworu DV, (na internecie masz poradniki jak psradzić szczelność dvki), sprawdzenie szczelności dolotu(rur gumowych itp), jeżeli to nie pomoże turbo na stół albo sciagassz katalizator i oględziny, jak posiada pęknięcia to do wymianki, miałęm indentyczny problem, również zaczeło mi zbierac od 3500 rpm, okazało się turbo do wymiany/regeneracji.
-
Witam. Szukam namiarów na Tunera z Lubelskiego "DARON". Posiada ktoś? Oraz jeżeli ktoś miał styczność jakieś opinie o nim? Cenowo jak wygląda?
-
myślę tak samo, i od tego najlepiej było by zacząć, nie zwlekać bo może być gorzej, dużo gorzej
-
Wyciągniecie turbosprężarki oraz ustawienie sztangi wastegate w Audi A4 B5 1.8T AEB
jakimamtakimam odpowiedział(a) na nex temat w 1.8T
Dodam ze towarzyszy mu brzeczenie w okolicy turbiny przy schodzenku z obrotów. Przypuszczam ze to poluzowana i wyrobiona klapla z tego co wyczytałem i znalazlem w googlach. Myslicie ze to moze byc glowny powód nietrzymania cisnienia przez turbine czy cos innego? Przy przyjrzeniu się dokładnie nie zauważyłem żadnych popękań w turbinie.