Skocz do zawartości

Latarniku

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Latarniku

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Białogard

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Latarniku

0

Reputacja

  1. Zauważyłem coś dziwnego w swoim aucie a mianowicie pomimo tego, że dam nawiew np. tylko na górną szybę to powietrze leci też z tych po bokach na szybę lewą i prawą. Co prawda leci o wiele słabiej niż gdy nawiew jest też włączony na środkową pozycję. Czy to normalne działanie? Pacjent A4 B7 2005r.
  2. Dzień dobry a raczej dobry wieczór wszystkim bo już późna pora. Przygodę z Audi zacząłem kilka lat temu od modelu A6 B5 97r. Teraz, co prawda już rok remu nabyłem A4 B7 od kolegi z forum kedo666 i dzięki niemu zacząłem również śledzić forum Audi A4 Klub Polska ; ) Także witam się z wami wszystkimi ; )
  3. To nie takie proste, chyba, że znasz kogoś w zachodniopomorskim kto się takich rzeczy podejmuje i robi tak jak powinno być ; )
  4. Niestety nie jest ori bo brak samopoziomu, sprawdzałem czy jest czujnik z przodu z lewej strony = brak : (
  5. Przyłączam się do pytania, kupiłem auto z dołożonymi ori lampami z bixem + spryskami ale brak samopoziomowania... Za czym idzie pomimo dokładnego wyregulowania lamp na stacji diagnostycznej co jakiś czas inni świecą mi długimi, głównie gdy dojeżdżam do wzniesienia lub się na nim znajduje. Zrobienie samopoziomowania jest poza moją możliwością, nie mam u kogo tego zrobić. Dlatego chcę powrócić do ori lamp jakie moja B7 miała po wyjechaniu z fabryki. Pytanie czy wystarczy, że kupię lampy i je zmienię czy czeka mnie jakieś programowanie, zmiana wtyczek itp?
  6. Dziękuję wam panowie za wszystkie odpowiedzi na moje pytania. Podjąłem decyzję o przywróceniu w moim aucie lamp takie jakie miała po wyjściu z fabryki. Teraz nasuwa mi się pytanie czy wystarczy wymontować lampy z bixem i zamontować "zwykłe" i wszystko będzie działało czy potrzebne jest jakieś kodowanie?
  7. Matikops jest dokładnie jak mówisz, są dwa czujniki z tym, że powiem Ci iż obserwuje nowe auta jeszcze pachnące salonem i gdy podskakują na nierównościach błyskają światłami jak inni. Tak samo jak przejeżdżają próg zwalniający też światłami walą po oczach i niebie. Ja niestety nie mam samopoziomowania w swojej, moja stacja okręgowa w której serwisuje auto nie podejmie się takiego montażu bo nawet jak założą to nie zaprogramują itp... Będę szukał dalej kto mi to zrobi ale cały czas się zastanawiam i staram poznać dokładne działanie tego systemu ; ) Na chwilę obecną ustawiłem profesjonalnie lampy u diagnosty, a one same są to ori audi bixenon z a4 b7 praktycznie nowe sztuki, tak samo żarniki 2 x nowy OSRAM. Więc nie jest to chiński zestaw z allegro. Tyle mogłem od ręki zrobić aby zachować kulturę na drodze i nie oślepiać. Poprzedni właściciel auta zamontował nawet ori spryski niestety bez samopoziomu ; ( Niestety w przypadku większych górek z dłuższym podjazdem jak na tym filmie niżej (akcja od 20 sekundy) zdarza się, że ktoś zaświeci mi długimi ale na takie oślepianie nie pomoże chyba nawet samopoziomowanie. Na tym filmie widać, że to nowe auto więc zakładam, że i samopoziomowanie posiada.
  8. Zdaję sobie sprawę, że to działa na takiej zasadzie jak mówisz ponieważ przeszukałem internet wszerz i wzdłuż w poszukiwaniu informacji jak taki układ zachowuje się w praktyce. Układ nie reaguje na chwilowe / sekundowe "skoki" zawieszenia np. przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający. Czyli z tego co piszesz, załóżmy, że jedziemy drogą na której jest sporo nierówności i powoduje to, że zawieszenie się buja - typowo polska droga gdzieś na uboczu w mieście czy poza nim. W takim przypadku gdy co ułamek sekundy zawieszenie jest w innej pozycji system "ignoruje" to i nie "macha" soczewkami jak na dyskotece góra doł? Czy po prostu jakieś większe nierówności typu dziury, wjeżdżasz w nie i wyjeżdżasz trwa to chwile wtedy też brak reakcji układu? Muszą być dłuższe zmiany w pozycji zawieszenia jak np. "cały bagażnik wody" lub nagle wsiadają 3 bardzo ciężkie osoby do tyłu wtedy po chwili światła się poziomują aby nie świecić w niebo. Zależy mi na wyczerpującej analizie działania ponieważ chcę mieć pewność, że nie robię krzywdy innym uczestnikom drogi bez takiego układu. Skoro układ nie działa jak poziomica przy jeździe autem bez układu czy z układem gdy nie mamy załadowanego auta nasze światła będą świeciły tak samo na drodze tak?
  9. Czyli mając czy nie mając samopoziomowania na naszych drogach, podczas nierówności i tak będę "mrugał" mniej lub więcej jadącym z naprzeciwka? Bo skoro istnieje zwłoka to system nie da rady co ułamek sekundy zmienić poziomu świateł? Tak samo np. jadąc pod dłuższa górkę moje auto jest ustawione poziomo do asfaltu więc nawet gdybym miał poziomowanie to światła nie poszły by w dół na maxa bo widziałbym tylko kilka metrów przed autem jakby świeciły prosto w asfalt a nie oświetlały by drogi przede mną - dobrze rozumiem? A gdy dojadę na szczyt górki to ten co jest naprzeciwko i tak w pewnym momencie gdy auto będzie zmieniało pochylenie znajdzie się na wysokości świecenia moich świateł czy z układem samopoziomownaia czy nie - bo nawet w przypadku gdy system dałby światła na max w dół, że będą świeciły tylko metr przed autem oślepię/błysnę przez moment kierowcy z naprzeciwka? Jak źle to rozumiem to popraw mnie proszę.
  10. Cześć, przekopałem pół internetów i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Zapytam was specjalistów w temacie na pewno ktoś będzie znał odpowiedź. Interesuje mnie działanie samopoziomowania bixenonu w audi a4 b7 2005 rok w praktyce, na jakiej zasadzie to działa? Czy poziomowanie następuje tylko podczas uruchomienia silnika i jeżeli mamy załadowany bagażnik aż "d*pa" idzie w dół to poziomuje swiatła? Czy jest cały czas np. podczas wjazdu na "śpiącego policjanta" światła idą na maxa w dół czy to na wybojach, dziurach, górkach komputer w ułamku sekund "poziomuje" światła dając je w dół? Czy w ogóle istnieje taka aparatura aby tak szybko reagowała na drobne dziury i wzniesienia? Pytam ponieważ jakiś czas temu kupiłem b7 która miała dokładany bixenon, jest sprysk lamp - działa poprawnie a same lampy są to ori audi. Niestety samopoziomowania brak i chciałbym wiedzieć jak to działa w praktyce i czy jest dla mnie priorytetem aby doposażyć moje auto w taki układ. Autem jeżdżę sam do pracy i nie ma sytuacji w których następują nagłe i częste zmiany obciążenia z powodu większej ilości pasażerów czy bagażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...