Skocz do zawartości

karolm1988

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karolm1988

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karolm1988

0

Reputacja

  1. Wchodziły łatwo ale wydaje mi się że ten który się nie grzeje wszedł minimalnie głębiej bo było więcej miejsca przy jego montażu. Teraz sprawdzałem to jeszcze raz i prawe koło normalnie można zakręcić jak jest podniesione a lewepraktycznie stoi w miejscu.
  2. Myślałem że test trzeba wykonać żeby zaciski ustawiły się pod nosem tarcze i klocki bo mam problem z grzejacym się kołem po wymianie. Ale widocznie zacisk do wymiany
  3. Ktoś podpowie czemu niemam opcji Końcowy test funkcjonowania hamulca w kanale 53? Miałem opcje żeby otworzyć i zamykać zaciski do wymiany klocków a brakuje tego test.
  4. karolm1988

    wymiana foteli

    Mam w aucieszmaciane fotele i chce wymienić na skórę. Czy fotele z anglika normalnie pasują. Auto nie będzie wywalało błędów po podłączeniu. mają tylko grzanie nic więcej? I czy jest jakaś różnica w kanapie między kombi a sedanem?
  5. Znajomemu warsztat na Ostrobramskiej robił golfa 1,4 TSI po przeskoczeniu łańcucha. Też zawory się pogieły.
  6. karolm1988

    klekot tfsi

    Tak na zimnym jest cisza przez chwilę
  7. karolm1988

    klekot tfsi

    Tylko że wtedy powinien zmienić się dźwięk jak wyłączę klimę. A nie ma żadnej różnicy.
  8. karolm1988

    klekot tfsi

    Ogólnie to ten hałas znika jak dodasz mu gazu. Mechanicy osluchiwali silnik stetoskopem i nie doszli skąd ten dźwięk dochodzi
  9. karolm1988

    klekot tfsi

    Przeczytałem chyba wszystkie dostępne tematy o klekocie z silnika 2,0 tfsi. Piszą w nich że pomaga wymiana rozrządu albo pompy paliwa. Ale u nie te dwie rzeczy nie mają więcej przejechane niż 10 tysięcy a auto klekocze bardziej niż stary diesel. Może ktoś w was miał podobne problemy i je rozwiązał bo już mam dość mechaników którzy strzelają na ślepo. I mówią może wymieńmy to a może to a jeszcze inni mówią że on tak musi pracować. Dodam że silnik pracuje bez tego klekotu jak jest na ssaniu czy jak to ram nazwac. Dołączam filmiki może ktoś też miał takie dźwięki i podzieli się tym co wymienił żeby jego silnik chodzi jak benzyna a nie diesel VID_20190121_192204.mp4 VID_20190121_184126.mp4
  10. karolm1988

    P0507

    Tylko co może być przyczyną takiego błędu?
  11. karolm1988

    P0507

    Co jakiś czas wywala mi błąd P0507. Znajomy mechanik powiedział że może to być brudna przepustnica ale jest czysta jak łza. Miał ktoś może taki błąd i znalazł winowajcę?
  12. I udało Ci się rozwiązać ten problem?
  13. U mnie było do wymiany łożysko. Ale teraz mam taki sam problem z prawej strony chciałem też wymienić łożysko i okazało się ze prawe jest ok. Mechanicy stwierdzili że trzeba wyjąć przekładnie i w niej jakiś krzyżak przesmarować.
  14. Zna ktoś może numer części dla osłony prawej i lewej przedniej tarczy hamulcowej. Bo jak szukam i tych internetowych ETKach to wychodzą numery cześć które nie istnieją w sklepie. A4B8 2,0TFSI tarcze 320. I takie jeszcze pytanko chodzi mi o naklejkę z ciśnieniem która powinna być na słupku ona ma jakiś numer? Bo też chciałem ją dokleić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...