karolm1988 Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Przeczytałem chyba wszystkie dostępne tematy o klekocie z silnika 2,0 tfsi. Piszą w nich że pomaga wymiana rozrządu albo pompy paliwa. Ale u nie te dwie rzeczy nie mają więcej przejechane niż 10 tysięcy a auto klekocze bardziej niż stary diesel. Może ktoś w was miał podobne problemy i je rozwiązał bo już mam dość mechaników którzy strzelają na ślepo. I mówią może wymieńmy to a może to a jeszcze inni mówią że on tak musi pracować. Dodam że silnik pracuje bez tego klekotu jak jest na ssaniu czy jak to ram nazwac. Dołączam filmiki może ktoś też miał takie dźwięki i podzieli się tym co wymienił żeby jego silnik chodzi jak benzyna a nie diesel VID_20190121_192204.mp4 VID_20190121_184126.mp4
karolm1988 Posted January 21, 2019 Author Posted January 21, 2019 (edited) Ogólnie to ten hałas znika jak dodasz mu gazu. Mechanicy osluchiwali silnik stetoskopem i nie doszli skąd ten dźwięk dochodzi Edited January 21, 2019 by karolm1988
Confessor Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 może być uszkodzone sprzęgło alternatora lub uszkodzony napinacz paska wielorowkowego
karolm1988 Posted January 21, 2019 Author Posted January 21, 2019 (edited) 18 minut temu, Confessor napisał: może być uszkodzone sprzęgło alternatora lub uszkodzony napinacz paska wielorowkowego Tylko że wtedy powinien zmienić się dźwięk jak wyłączę klimę. A nie ma żadnej różnicy. Edited January 21, 2019 by karolm1988
kixi4 Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 Ostatnie pytanie czy na calkiem zimnym silniku jest chwile cisza zanim zlapie temperature?
karolm1988 Posted January 22, 2019 Author Posted January 22, 2019 Godzinę temu, kixi4 napisał: Ostatnie pytanie czy na calkiem zimnym silniku jest chwile cisza zanim zlapie temperature? Tak na zimnym jest cisza przez chwilę
kixi4 Posted January 23, 2019 Posted January 23, 2019 9 godzin temu, karolm1988 napisał: Tak na zimnym jest cisza przez chwilę Poszla P.W.
marasss2 Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 Mam prawdopodobnie ten sam problem może ktoś podać gdzie szukać przyczyny? Komputer nie wykazuje żadnych odchyłek łącznie z parametrami rozrządu. Proszę o info gdzie szukać przyczyny tego klekotu.
derek4 Posted November 19, 2022 Posted November 19, 2022 (edited) W dniu 22.01.2019 o 21:34, kixi4 napisał(a): Ostatnie pytanie czy na calkiem zimnym silniku jest chwile cisza zanim zlapie temperature? Panowie, mam ten problem i czy możecie mnie oświecić co to jest? Po odpaleniu na zimnym silniku pracuje cicho przez 1-2 minuty, potem zaczyna metalicznie klekotać z tyłu silnika (wg mnie okolice pompy vacum lub pompy wysokiego ciśnienia), po 10 minutch gdy silnik osiągnie normalną temp. jest cisza i silnik pracuje już OK....aż do nastepnego odpalniea na zimno. Wymieniłem olej i bez zmian. A5 quattro 2.0 z roku 2013 sprowadzony z USA. Jeździ pieknie i poza tym stukaniem po odpaleniu zauważyłem jeszcze problemik podczas hamowania z dużej prędkości, wtedy pedał hamulca lekko wibruje ale to nie ma chyba nic do rzeczy... Edited November 19, 2022 by derek4
derek4 Posted January 1, 2023 Posted January 1, 2023 W dniu 19.11.2022 o 16:20, derek4 napisał(a): ... na zimnym silniku pracuje cicho przez 1-2 minuty, potem zaczyna metalicznie klekotać z tyłu silnika (wg mnie okolice pompy vacum lub pompy wysokiego ciśnienia), po 10 minutch gdy silnik osiągnie normalną temp. jest cisza i silnik pracuje już OK....aż do nastepnego odpalniea na zimno. Problem rozwiązany, klekotał zawór zwrotny paliwa, wymiana na nowy zaworek 400zeta
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now