Skocz do zawartości

derek4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O derek4

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia derek4

0

Reputacja

  1. Ale poliftowe A5 nie mają już wady olejowej, ja mam 2.0 tfsi CAEB z roku 2013 i bierze jakieś 80ml/1000km przy ostrej jeździe czyli tyle co nic. Unikałbym za to skrzyń automatycznych które przy 200tyś. km wymagają często remontu.
  2. 4H0959126C Jeżeli to sie odnosi do mojego pytania to dodam że na szybkiego przeglądnąlem te 18 stron tematu i widziałem rozbieżne porady typu "kup z identycznym numerem bo inaczej nie zatrybi" a gdzie indziej ktos pisze że z końcówką "A" i "B" są kompatybilne... A ponoć nie ma głupich pytań tylko zdarzają sie głupie odpowiedzi. 16.04.2024 Problem rozwiązany, czujnik 4H0959126C pasuje bez problemu zamiast 4H0959126, nawet nie podłączałem VAGa i nie ksaowałem błędów, klima ruszyła od razu. I polecam ASO Skody gdzie zapłaciłem za niego 190zł.
  3. Panowie musze wymienic ten czujnik cisnienia klimy, u mnie aktualnie siedzi 4H0959126 , w ASO Wolkswagena mają 4H0959126C i to wg nich jest nowa wersja która ma pasować do mojego auta-sprawdzali wg vinu w swoim systemie. Tej wersji A,B juz nie robią.. Pytanie czy będzie działał bez problemu czy trzeba cos tam programwoać VAGiem?
  4. derek4

    klekot tfsi

    Problem rozwiązany, klekotał zawór zwrotny paliwa, wymiana na nowy zaworek 400zeta
  5. derek4

    klekot tfsi

    Panowie, mam ten problem i czy możecie mnie oświecić co to jest? Po odpaleniu na zimnym silniku pracuje cicho przez 1-2 minuty, potem zaczyna metalicznie klekotać z tyłu silnika (wg mnie okolice pompy vacum lub pompy wysokiego ciśnienia), po 10 minutch gdy silnik osiągnie normalną temp. jest cisza i silnik pracuje już OK....aż do nastepnego odpalniea na zimno. Wymieniłem olej i bez zmian. A5 quattro 2.0 z roku 2013 sprowadzony z USA. Jeździ pieknie i poza tym stukaniem po odpaleniu zauważyłem jeszcze problemik podczas hamowania z dużej prędkości, wtedy pedał hamulca lekko wibruje ale to nie ma chyba nic do rzeczy...
  6. Cześć wszystkim. Od miesiaca posiadam A5 -2.0 poliftowe i mam troche pytań bo to mój pierwszy Audik .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...