xspiryt

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O xspiryt

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Przemyśl

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. xspiryt

      Witam, jako że ostatnią modyfikacją którą poczyniłem w układzie wydechowym mojej Audi było wstawienie DP zamiast kata, przyszedł czas na dalsze zmiany. Obecnie sprawa wydechu ma się następująco, DP 2.5" leci sobie to do oryginalnego tłumika środkowego, a z tego zaś na końcowy z bosala (oryginalny nadawał się tylko na złom). Tu pojawia się moje pytanie, myślałem nad wycięciem środkowego i wstawieniem rury. Widziałem na forum kilka wątków na ten temat jednak nie do kopałem się aby ktoś robił to w 1.8T, chce uzyskać delikatnie glosniejsze brzmienie, bo obecnie jedyne co panuje w aucie i na zewnątrz to cisza. Czy jest do osiągnięcia tym zabiegiem, czy jedynie zacznie to wyć niemiłosiernie i nie nadawać się na trasy. Jeżeli ktoś coś robił w tym temacie bądź też ma na ten temat wiedzę lub przemyślenia, bardzo proszę aby się nią podzielił. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
    2. xspiryt

      Jeszcze jedno pytanko, zadam tutaj, nie chce nowego tematu zakladac. Czy intercooler o oznaczeniu 058 145 805 A podpasuje do mojego autka? Bo Etka podaje mi z końcówką "G" i nie mam pewności. Oraz ten króciec od układu chłodzenia, który wychodzi z bloku silnika jakie on ma oznaczenie? Bo widzę że AWT i tak dalej mają te wersje różne. Z góry dziękuję za pomoc [emoji4] Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    3. xspiryt

      Dzięki za propozycje ale juz sie udalo, rurka miala bodajze 53mm srednicy zewnetrznej, cienkoscienna wiec ok. 50mm wewnetrznej. Na wyjsciu z kata, jest okolo 40mm wewnetrznej, wiec rura minimalnie konczy sie przed ujsciem z kata, ale rozwiazaniem jest jej lekkie cofniecie i zaspawanie przed wyjsciem. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    4. xspiryt

      Dzięki za pomoc Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    5. xspiryt

      Witam, proszę o pomoc ponieważ mam problem ze zidentyfikowaniem sondy Lambda jaką mam u siebie zakupic, są dwie bardzo podobne, jedna o oznaczeniu na koncu AE druga AQ. WAUZZZ8DZWA113476 Audi A4 B5 1.8T AEB 1998r. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    6. xspiryt

      Witam, panowie przymierzam się do wybebeszenia katalizatora, wspawania w niego rurki. Jedyny problem jaki mam to brak czasu, i nie moge sobie pozwolić na ściąganie kata i przymiarki... Moze ktos wie jakiej srednicy rurke trzeba by bylo wspawac w kata? 1.8T AEB '98r. Widzę że mowa o 55mm tylko nie wiem czy to średnica zewnętrzna czy wewnętrzna? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    7. xspiryt

      Co do tego LM, jeszcze raz przeszkodze ale zastanawiam sie ile wziac sobie w nadmiarze, ile bedzie mi tego oleju palić bo wlasnie zastanawiam sie ile więcej tego wziąć, i tak najpierw chyba przeplucze silnik tym olejem, tj. Przejezdze z 1000km i ponownie wymienię, tylko wlasnie pytanie ile tego oleju bedzie brał? Czy zauwazalnie wiecej od 10w40?
    8. xspiryt

      Dzięki za pomoc
    9. xspiryt

      Nie, castrol zdecydowanie nie, za dużo się naczytałem żeby znowu tak silnik "molestować", LM nie jest u mnie stacjonarnie dostępny, natomiast znalazłem w sklepie coś takiego "MOTUL 8100 X-CLEAN C3 5W-40" gdzieś widziałem że cenili go do tego silnika, chyba w innym temacie. Czy lepiej może nie bawić się i nie eksperymentować tylko od razu zamówić LM?
    10. xspiryt

      Dzięki za pomoc, zmienię przy następnej okazji i będę sprawdzał jak silnik się będzie zachowywał
    11. xspiryt

      Owszem, są, jednak jest tego 56 stron, i próbowałem trochę przeglądnąć, ale niestety, nie zlokalizowałem nigdzie pytania odnośnie auta z takim przebiegiem. Chciałem nie zawracać innym "gitary", ale też nie jestem znawcą tematu i nie chciałbym zaszkodzić autu.
    12. xspiryt

      Akurat, śmiem twierdzić, że auto ma przebieg nie mały, ale przynajmniej autentyczny, I właściciel z polskiego salonu mieszka na tej samej ulicy co ja, i mniej więcej wiem jak tym autem jeździł. Ja jestem III właścicielem więc jedyną niewiadomą jest dla mnie drugi. Akurat przebiegu w tym silniku się nie bałem wiadomo lepiej znać przebieg autentyczny wracając do rzeczy, kolego polecasz mi 5w40, tylko jedno pytanie, bo nie mam pojęcia ile to auto jeździ na tym 10w40, czy aby zalanie pełnego syntetyku nie wypłucze jakiegoś syfu i nie będzie miało negatywnego wpływu na stan całego silnika? Co do ceny oleju, jaka by ona nie była nawet przy wymianie dwukrotnej w trakcie roku, nie ma dla mnie znaczenia. Także proszę jeszcze o odpowiedź co do tego 5w40, czy nic sie autku nie stanie
    13. xspiryt

      Witam wszystkich. Od około 2 miesięcy jestem szczęśliwym użytkownikiem Audi A4 B5 1.8T z przebiegiem obecnie 337tys. km, poprzedni właściciel zalewał 10w40 castrol'a magnatec, już trochę tu poczytałem różnych porad w tym wątku, ale chyba nigdzie nie znalazłem zawodnika o takim przebiegu. Zaraz po zakupie został zmieniony cały rozrząd wraz z napinaczem oraz sprzęgłem wiskotycznym, na szybko wówczas zmieniłem olej na ten co był poprzednio. Przebiegi robię całkiem spore bo przez te dwa miesiące wyszło mi około 5tys. km, zastanawiam się teraz na co wymienić olej następnym razem. Autko przejdzie pewnie jeszcze wiele modyfikacji i pewnie ,i tak zdecyduje się na jakiś remont silnika aby bazę doprowadzić do serii przed modyfikacjami, ale tym zajmę sie dopiero po okresie wakacyjnym. Wracając do meritum sprawy, zastanawiam się co teraz za olej tam wlać. Wszystkie porady mile widziane . PS. Przepraszam widzę, że temat dotyczy B6, niemniej jednak silnik ten sam więc mam nadzieje, że nie pomyliłem się bardzo z tematem