Blue663

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Blue663

  • Urodziny 27 Październik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Dawid
  • Lokalizacja
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Dzięki za podpowiedź ale mam jeszcze jedno pytanko co do ilości silikonu, nawalić go na potęgę przy półksiężycach czy poprostu delikatnie nałożyć przy rogach żeby była szczelność? Bo zrobiliśmy to tak że delikatnie nałożyliśmy go na rogi półksiężyców dla lepszej szczelności ale nadal stamtąd jest wyciek.
  2. Cześć, mam pewien problem z ciągłym wyciekiem spod dekla w okolicach półksiężyca przy rozrządzie, mianowicie co chwile mam z tego miejsca wyciek oleju. Uszczelkę pod pokrywą zaworów robiłem już 3 razy, raz bez silikonu a dwa razy z silikonem i nadal jest to samo, widać jak olej wypływa z okolic półksiężyca i spływa głowicą w dół. Współpracuję z mechanikiem w warsztacie samoobsługowym czyli robimy to sami we dwójkę i powiedział mi że uszczelka napewno jest dobrze zrobiona i jeśli nadal mamy wyciek to znaczy że to może być z czegoś innego, stąd też pytanie do was - co może być przyczyną? Czy jest tam jeszcze coś co może przepuszczać olej? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
  3. http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-232-rl-vw-seat-audi-skoda-i4901320100.html Osobiście polecam ten kabelek, kupiłem już drugi od tego gościa bo pierwszy brałem do Mitsubishi Colta i nawet po zlutowaniu pinów działał i spełniał swoje zadania, natomiast w Audi śmiga mi na vag-com 311.02. Gościu rzetelny i przy użyciu paczkomatu kabelek szybciutko jest u Ciebie. Zostaje Ci jeszcze opcja z lepszym interfejsem i wtedy zdecydowanie viaken: https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html
  4. Tak zrobię, dzięki wielkie za pomoc!
  5. Zrobione, wybrałem się na prosty odcinek zrobiłem odrazu jeszcze raz 011, 008 i 003 w jednym. Sprawdzałem jeszcze tą sztangę o której mówiłeś i ona nie porusza się tak jak powinna, przed wyjazdem oglądałem jakiś tam filmik z tym i ona się porządnie ruszyła na te ok. 2 cm co mówiłeś a u mnie na max 1 cm. logi: http://vaglog.com/log-011_003_008_DcQ7W.html Zapomniałbym, po odpaleniu BSa i logów zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, jeśli to istotne
  6. Cześć, potrzebowałbym analizy logów statycznych i dynamicznych. Ogólnie mocno da się odczuć jak depnąłem mu, to że od 3 tys do 4 tys szedł jak totalny muł jakby mu turbo odcięło Z góry dzięki za pomoc, podrzucam logi: http://vaglog.com/log-000_RnZsr84.html http://vaglog.com/log-000_011_5sPN5K6.html
  7. Kolega słabo czyta bo w artykule wyczytać możemy: Póki co chyba możemy być spokojni ale znając nasz kraj i tak niedługo dokopią nam po d*pie i podniosą podatek bo zawsze im za mało pieniążków sienie podatku o 25 groszy uznano za wyjście kompromisowe. Nie udało nam się jednak ustalić, dlaczego ostatecznie projekt nie trafił do Sejmu. Najprawdopodobniej to efekt tarć w partii i próba wywarcia wpływów w regionach. Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-rynek-paliw/wiadomosci/news-ceny-paliwa-w-gore-i-to-znacznie,nId,2410590#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefoxs
  8. Cześć wszystkim, jestem ze Świdnicy na Dolnym śląsku, od wczoraj w posiadaniu Audi A4 B5, 1.9 TDI AFN Troszkę pracy trzeba w niego włożyć ale niedużym kosztem będzie wyglądał jak należy. Dlatego też jestem tutaj żeby troszkę wiedzy pochłonąć