Skocz do zawartości

unknowdude

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O unknowdude

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Jaslo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia unknowdude

2

Reputacja

  1. Odgrzewane bardzo stary kotlet. A propos kodowania modułu telefon. Ja koduje sobie przez obdeleven i niestety brak tam jakiegokolwiek opisu. Też mam niemiecki i zmieniłbym na angielski. Jakby ktoś mógł podać mi właściwe kodowanie to będę wdzięczny. U mnie wygląda tak: 0011811
  2. Kierownica dobrze zakodowana. W module w tej kostce są tylko 2 piny masa i zasilanie 7 i 8 pin. Dziś odsyłam moduł, ponieważ to zabawa nie dla mnie niestety. Wybiorę się do jakiegoś car audio, może tam mnie czymś poratują. Dzięki Panowie za próbę ogarnięcia tego bajzlu.
  3. Interfejs Adapter do sterowania z kierownicy AUDI Connects2 CTSAD003.2 Na alledrogo taki zamówiłem. Myślałem, że to będzie na zasadzie p&p, ale niestety jak podłącze moduł to radio wgl się nie włącza. Edit: sprawdziłem napięcie i na czerwono niebieski cały czas jest 12v,a na kabel czarny zaizolowany napięcie 12v jest dopiero gdy przekręcę zapłon.
  4. Tak też myślałem że te 2 czyli czerwono niebieski i brązowy powinny być w 7 i 8. Podłączałem ten moduł pod te piny i radio się nie włączało. Przepinalem też kable przy radiu, oryginalnie, czerwony - czerwony, żółty - żółty,potem czerwony - żółty, żółty-czerwony i nic.
  5. Witam wszystkich. Czy jest ktoś kto będzie w stanie napisać mi lub pokazać jaka oryginalna kolejność kabli powinna być w czarnej kostce iso od radia? Mam tam trochę namieszane. Wymieniłem ostatnio kierownice na multifunkcyjną i mam nie oryginalne radio pioneer mvh-390bt do którego dokupiłem moduł, który mi pozwoli na sterowanie z kierownicy o ile przywrócę odpowiednie kable w kostce a dokładnie 7 i 8 pin. Poniżej zdjęcie jak to wygląda u mnie.
  6. Znalazłem na alledrogo interfejs do sterowania radia z kierownicy. Możliwe, że pomoże.
  7. Nie mam zestawu do wyciągnięcia radia. No nic, na razie nic z tym nie zrobię. Zamówię sobie klucze i znajdę pudełko od radia, może tam coś będzie opisane. Model radia to mvh-390bt. Może ktoś ma podobne i działa z multifunkcją?
  8. Nie pamiętam tylko jaki to dokładnie model.
  9. Czyli nie ma szansy, żeby to zrobić samemu? Są radia nieoryginalne na których multi działa. Czyli wymienić radio na odpowiednie i będzie działać?
  10. Witam. Jestem po wymianie kierownicy zwykłej na multifunkcje razem z taśmą kierownicy z kodem na końcu A, 12 pinów. Niestety po kodowaniu pojawił mi się błąd 01304 i teraz pytanie. Czy to wina tego, że mam nieoryginalne radio? Czy jest szansa jakoś to obejść z tym radiem, żeby multi działała? Pozdrawiam
  11. Ja mam w planie wmontować usb w popielniczke. Po otwarciu klapki pokażą się 2 żeńskie wejścia usb, gdzie będzie można podłączyć ładowarkę. Żona z dzieckiem z tyłu jeździ więc jej się przyda ?
  12. Dołączam się do pytania. Właśnie też się nad tym ostatnio zastanawiałem.
  13. Cześć. Podpinam się do pytania. Zdjęcia przedstawiają 3 ramienne kierownice, chyba, że poduszki z 3 ramiennej pasują też do 4 ramiennej kierownicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...