Skocz do zawartości

Kris1909

Pasjonat
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris1909

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Irlandia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

923 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kris1909

1

Reputacja

  1. Jak kupiłem b8 miało 4 lata, do pracy 50km w jedną stronę, wypalanie co około 600-700km, po jakimś czasie całkiem temat olałem i dziś auto ma lat 10 do pracy mam 30km w jedną stronę, nie wiem dokładnie co ile się wypala, ale strzelam, że coś około 300-400km. Nie jest to w żadnym stopniu wypalanie częste, żebym miał się niepokoić, tak uważam, nigdy żadna kontrolka nie wyskoczyła. Jeżdżę aż się zacznie jakiś cyrk i będę sie martwić. A u kolegi jak często się wypala?
  2. Dzięki, tak też robiłem przy zamienianiu ich, na wszelki wypadek wyjmowałem kluczyk i nawet światła na 0 dawałem😅
  3. Przełożyłem żarniki ponownie i dzieje się to samo, tzn, po kilku sekundach gaśnie ten sam żarnik, napewno więc jest to sam żarnik, kupię 2 sztuki i wymienię, pozdro.
  4. Olej zmieniłem 1.5 miesiąca temu, zalane 5l na bagnecie prawidłowy poziom to pomiedzy 0(min) 24(maks) i zaraz po wymianie wskazanie było 18, dziś sprawdzałem i spadło do 16 po przejechaniu 2500km, tak więc jak pisałem wcześniej 5l jest u mnie idealnie.
  5. Dzięki serdeczne, z ciekawego zamienię je jeszcze raz, ale tym razem tak zostawię, jak będzie gasło lewe to na bank żarnik. Myśle, że temat wyczerpany, sporo się dowiedziałem, dzięki raz jeszcze i pozdrawiam.
  6. Ja mam Anglika w IRL więc u mnie na odwrót. Po obejrzeniu YouTube gdzie wyjmowali lampe tam gdzie nie było dostępu w komentarzach ludzie sugerowali żeby wyjąc pudło z filtrem, mnie udało się dostać do żarnika bez wyjmowania pudła, tylko poluzowałem. Jeszcze pytanie o same żarniki. Zamieniłem je miejscami żeby upewnić się, że to żarnik padł i ten z drugiej strony działał. Po ponownej zamianie ku mojemu zdziwieniu ten wadliwy też świecił, jednak po kilku sekundach przestał. Wcześniej tego nie zauważyłem, że za każdym razem tak się dzieje, komunikat wyskakuje po kilku sekundach i światło przestaje działać, czy to jest normalne, w taki właśnie sposób kończy się xenon? Mój pierwszy to jest i jak pisałem w pierwszym poście, nie mam pojęcia. Auto ma 10 lat, ja posiadam je od 6 i jak do tej pory nie pamietam żeby się spaliła jakaś żarówka, Ok oprócz tej na zegarach to chyba żadna inna nie padła.
  7. Nie odstajesz z wiedzą on Niemca z YouTube 👏 powiesz mi jeszcze czy sam sobie poradzę z wymianą?
  8. Dziękuje, koleś naprawdę robi dobrą robotę. Osobiście skłaniam się ku NBL. A wiesz może jaką barwę światła mają oryginalne ksenony w a4 b8.5? NBL mają około 4400k natomiast CBI 6200k obie wersje Next gen.
  9. No jasne, dzięki. Właśnie pare CBI D3S polecanych zakupie:) pozdrawiam. Znalazłem jeszcze coś takiego: OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER next Generation 66340XNN-HCB różnica w cenie niecałe €30 za pare, znasz te żarówki? Jakieś spostrzeżenia?
  10. Ostatnio po kilku latach kupiłem nawet bagnet i wskazuje zaraz po wymianie w okolicach połowy skali, więc naprawdę dobry poziom. Kiedyś gdzies wyczytałem, że 4.8+ 200ml na filtr? Już nie pamietam, ale zalewam tak już 6sty rok i jest wszystko si. Nic nie dolewam wymiany co około 11kkm
  11. Ok dziękuje. A z ciekawości czemu dwa się wymienia a nie tylko ten padnięty?
  12. Kris1909

    Żarówka ksenon B8

    Witajcie! Przestał mi działać ksenon prawy przód w mojej b8.5 2013r. Jak droga to zabawa? Nie mam pojęcia żadnego, nie wiem czy to jest tylko żarówka czy jakieś inne czary, dzięki.
  13. U mnie w CJCB wchodzi 5l i jest akurat👌
  14. Jestem po wymianie głównego termostatu i wszystko jest tak jak powinno. Płyn chłodniczy nagrzewa się do 90*C w około 10 minut i wskazówka zostaje tam przez całą podróż oraz po podróży na postoju. Wskazania oleju zależą od stylu jazdy, ale jest to ponad 90*C maksymalnie miałem 100*C. Po przejechaniu odcinka 30km wyłączam auto i jak jadę ponownie za godzinę temp cieczy po minucie może dwóch znów wskazuje 90*C. Myślałem, że może spalanie trochę spadnie, ale po przejechaniu 800 km w ciągu 10 dni tryb mieszany mam identyczne jak przed wymianą, średnie spalanie 6.7l/km. Mechanik chciał wymieniać dwa termostaty naraz (niby mu w Audi tak doradzali) ale się nie zgodziłem. Żalił się, że ciężki dostęp do głównego, za to ten przy egr niby dużo łatwiej. No cóż, musze szukać dalej „swojego” mechanika. Dzięki panowie jeszcze raz i szerokiej drogi wszystkim.
  15. Dzięki kolego. Przeczytałem Twój post w pracy, nie miałem czasu odpisać. Prosto po pracy pojechałem do innego mechanika, który stwierdził po moim opisie, że to oczywiście termostat. Na pytanie czy główny czy przy egr odpowiedział, że przy egr chyba nie ma termostatu, że jest jakiś zawór czy coś takiego?‍♂️ No Ok, przynajmniej ten chce wymieniać termostat gdyż ostatni mechanik nie widział żadnego problemu. Jestem umówiony na czwartek na wymianę termostatu głównego, mam nadzieje, że to pomoże, jeżeli nie to będę zagłębiał się w temat, który dołączyłeś. Ja też tak już długo jeżdżę, ale u mnie chyba gorzej bo nawet nie dochodziło jak u Ciebie do 90, no ale trudno, lepiej późno niż wcale. Póki co nie mam żadnych objawów, że jakoś to zaszkodziło więc może nie jest tak źle. Dam znać po wymianie czy pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...