Skocz do zawartości

maniu$

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maniu$

Informacje

  • Imię
    Marian
  • Miasto
    Varsovia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maniu$

0

Reputacja

  1. Powiem szczerze że z tego co temat wybadałem, to czasami trzeba rozkręcać silnik i go czyścić nawet gdy zastosuje się płukankę. W moim przypadku jestem już po płukance, ale to co wypłynęło z silnika: przeraziłem się na początku, ale teraz już wiem że po prostu silniki z pewnymi przebiegami po płukance trzeba jeszcze dokładnie oczyścić od środka.
  2. To jest główny powód dlaczego w ogóle myślę o płukankach: chcę aby moje auto mi służyło jak najdłużej!
  3. Wiesz co, wejdz sobie na stronę producenta: https://www.forte-nwe.pl/ - i tam się podpytaj co i jak: powiem ci szczerze że co jak co ale doradztwo techniczne mają na prawdę super: czasem mam wrażenie że bardziej niż na sprzedaniu produktu, zależy im żeby pomóc ci rozwiązać problem
  4. To tak szczerze powiedzawszy w twoim przypadku jak ten Luqi Molly coś sknocił, to masz tutaj preparat: https://www.forte-nwe.pl/produkty/uelastycznia-gumowe-uszczelki-w-silniku-seal-conditioner Który podobno przywraca elastyczność uszczelkom: także może najpierw analizując twój problem z tego chyba jest dobrze skorzystać : tak na zaś (nie ważne czy Forte czy Lm - tak profilaktycznie przed płukaniem...)
  5. No to powiem szczerze że po takim komentarzu to jednak ten Liqui Molly mnie nie przekonuje, ale to moje zdanie... Wolę jednak Forte jakoś bardziej mnie przekonuje,(wydaje mi się bezpieczniejsze).
  6. Myślę że n a pewno nie wydam tyle - trzeba będzie więcej wydać, po drugie jakoś ten Liqui moly uważam że jest przereklamowany, bo na ich stornie za bardzo nie odczułem doradztwa technicznego, handlowiec miałem wrażenie że wogóle znał się mniej odemnie na silnikach... - natomiast właśnie u Forte przekonuje mnie trochę bardziej profesjonalna wiedza techniczna, gość z Forte przetłumaczył co i jak, mimo iż jestem zielony z mechaniki...
  7. JAk coś to w sumie do pomocy tam może kogoś wytrzasne, w sumie mam paru kumpli "miłośników moto" tylko koledzy doradzicie mi który najlepiej żebym wybrał preparat? waham się pomiędzy: https://www.forte-nwe.pl/produkty/czyszczenie-systemu-smarowania-top-end-treatment a tym: https://www.forte-nwe.pl/produkty/czyszczenie-ukladu-smarowania-motor-flush chociaż jeszcze w sumie znalazłem preparat, który podobno powoduje wzrost mocy - co jest bardzo kuszące :D: https://www.forte-nwe.pl/produkty/wzrost-kompresji-i-mocy-silnika-oil-fortifier ps. tylko nie rozumiem o co chodzi z tą "kompresją"...
  8. A powiedz mi kolego, czy poradzę sobie z tym sam? potrzebna mi jest jakaś specjalistyczna wiedza aby taką płukankę zrobić???
  9. Także jak koledzy, pomożecie?
  10. Dodam jeszcze, że nie robię to z nadmiaru wolnego czasu, tylko staram się naprawić jakoś problem...
  11. Nom okej, ale przecież na zdrowy chłopski rozum i tak nawet przy częstych wymianach oleju jakiś nagar się tworzy, i co by nie mówić na pewno negatywnie wpływa to na silnik...
  12. Właśnie, bo wydaje mi się że problemem mojego samochodu może być, jak to ty trafnie nazwałeś "syf", masz jakieś doświadczenie z takimi płukankami?, w ogóle na jakiej zasadzie to działa?
  13. Nie chcę zakładać nowego tematu, bo ten wydaje się odpowiedni: koledzy jak to jest z tą płukanką, warto??
  14. kurcze jak tak oglądam te wasze filmiki, to dochodzę do wniosku że u mnie chyba też taki dźwięk zaczynam słyszeć...
  15. Od dłuższego czasu przeglądam to fajne forum, aż wreszcie zdecydowałem aby założyć konto!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...