Skocz do zawartości

Lisuu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lisuu

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lisuu

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie takie same objawy. Czu udało się rozwiązać problem?
  2. Hej, wracam do tematu. Jestem po regeneracji skrzyni, poszło kupę kasy, niestety szarpanie przy ruszaniu pozostało... Najgorsze w tym wszystkim jest to że wygląda na to że mechanik wykonał swoją pracę prawidłowo: okazało się że wariator i łańcuch są w dobrym stanie, zostały więc wykonane: Wymiana obydwu filtrów (zapchane) Wymiana koła dwumasowego Wymiana półosi (nie było luzu w koszu skrzyni) Zestaw uszczelek skrzyni Nowe czujniki magnetyczne i rurka zasilająca Czyszczenie ukł chłodzenia skrzyni Olej G052 516 A2 Skrzynia zachowuje się lepiej, szarpanie jest mniej dramatyczne (wcześniej mną porządnie rzucało przód/tył), ale nadal występuje. Wygląda to tak że obroty rosną (jakbym miał wciśnięte sprzęgło) a potem albo ruszy z piskiem, albo ruszy szarpiąc... Trochę już tracę nadzieje, jeżdże niby porządnym autem, 5-letnie audi, a z zewnątrz wygląda jakbym ruszać nie umiał, nie mówiąc już o ludziach którzy się dziwią że praktycznie nowe auto a takie cyrki. Bart-S, czy mogę liczyć na jakąś sugestię co dalej począć? Chyba jesteś jedyną osobą w PL która ogarnia temat tych skrzyń, a jak pisałem wcześniej wysyłka skrzyni jest u mnie niewykonalna...
  3. Odgrzewam temat, niestety chyba rozwiązanie zniknęło z tamtego wątku lub ustawienia forum się zmieniły gdyż nie ma strony numer 69 w tamtym wątku. Podpowie ktoś jak wyłączyć gaszenie silnika przy otwarciu drzwi?
  4. Ja akurat w sprawie skrzyni w B8, Bart-S pisałem do Ciebie na PW, ale niestety nie jestem w stanie zdjąć skrzyni z auta i jej do Ciebie wysłać/dostarczyć. Mam osobę która ogarnia trochę te skrzynie i jestem umówiony na sprawdzenie czy nie ma opiłków, zrobimy wymianę oleju oraz adaptację. Jeżeli po tym zabiegu problem szarpania przy ruszaniu nie ustąpi, rozumiem, że objawy będą wskazywać na sterownik skrzyni? Czy planujesz podobny wątek w sprawie skrzyni w B8? Czy konstrukcyjnie są na tyle podobne do B6 i B7, że to nie ma sensu? Czy w B7 było już koło dwumasowe w multitronicu? Jestem po przeczytaniu całego wątku
  5. Witam, Mam identyczne objawy jak kolega zzeton opisał w pierwszym poście. Czy ktoś poleci dobry zakład na Śląsku który zajmuje się diagnozą tych skrzyń? Edit: chyba ten sam problem na inne rozwiązania, u mnie koszt naprawy z wymianą oleju wyniósł 500-600 zł, auto rusza bez szarpnięć nawet przy gazie w podłodze na światłach. Aczkolwiek nadal ma opóźnienia, ale to chyba urok tej skrzyni...
  6. Lisuu

    A4 B8 multitronic

    Tomek, mam auto w identycznej specyfikacji jak Twój, chciałem zapytać czy nie masz problemu z dynamicznym ruszaniem? Nie mówię o wyścigach, ale dołączeniu do ruchu, zdążenie na rondzie itp.?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...