Skocz do zawartości

Gumballer

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gumballer

Informacje

  • Imię
    Rem
  • Miasto
    T.G

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gumballer

0

Reputacja

  1. U mnie w dwóch manualach występuję tzw. drugi termostat czyli część o numerze 1k0121113a , już innego rozwiązania mojej usterki nie widzę tym bardziej że miesiąc temu miałem wymieniany termostat w aso .
  2. Ogólnie u mnie jest taki sam problem jak u Jokera13 z tym że u mnie średnio co 2 miesiące występuje syndrom uszkodzonego termostatu czyli silnik nie nagrzewa się mocniej niż 70 stopni niezależnie od ilości i szybkości przejechanych kilometrów , czasami po kilku dniach zaczyna się normalnie nagrzewać ale nie zawsze i dlatego już wymieniłem tyle termostatów bo nie wiedziałem o istnieniu tego drugiego który prawdopodobnie jest przyczyną mojego problemu a koszt tego małego termostatu o którym wspomniałem to 60zł za Behra , 130zł kosztuje oryginalny , kod silnika u mnie to CAHA ze skrzynią manualną .
  3. Czytając ze zrozumieniem cały temat postanowiłem pójść tropem wypowiedzi użytkownika 'Joker13' i znalazłem przez to bardzo podobny temat w angielskich stronach http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/archive/index.php/t-179239.html a przez to doszedłem do wniosku że część o numerze 1k0121113a to tzw. drugi termostat po czym sprawdziłem jego obecność w dwóch domowych autach ze skrzynią manualną i okazało się każdy z nich posiada taki element więc radzę każdemu przyjrzeć się tej części u siebie w aucie bo raczej to jest przyczyna większych lub mniejszych problemów z dogrzewaniem się silnika . Osobiście jutro będę wymieniać ten element ponieważ mam identyczny problem co użytkownik 'Joker13' , ogólnie w ciągu roku wymieniłem 6 termostatów i podejrzewam że ciągle wymieniałem zły termostat . Tyle z mojej strony jeżeli chodzi o ten temat
  4. Witam Piszę z zapytaniem odnośnie oznaczenia sprężyn , dawno temu kupiłem na zachodzie od kolegi sprężyny S-line do mojego wozu ale nie do końca miałem informacje z jakiej wersji silnikowej pochodzą , jestem już po zamontowaniu sprężyn i wiem tyle że raczej nie były z wersji 2.0tdi ale bardziej 3.0tdi ponieważ przód stoi wyżej od tyłu , oznaczenie przednich sprężyn które są zamontowane to kropki: 3x różowe i 1x fiolet przynajmniej tak wyglądają a chce zamontować takie które znalazłem z oznaczeniem 2x różowe i 1x fiolet i teraz moje pytanie , czy ktoś potrafi określić czy te drugie są do wersji 2.0tdi ? Z góry bardzo dziękuje za pomoc
  5. No właśnie , a ja mam takie spalanie bez quattro i przy kołach 205/55 R16 więc jak dla mnie twoje spalanie to bajka
  6. Obawiam się że coś jest faktycznie nie tak ponieważ inni mają faktycznie mniejsze spalanie z opisów i zapomniałem dodać że mój tata posiada identyczne auto z kołami 225/55 R17 i czasami pożyczam , ostatnio na trasie przy 150km/h wychodziło 6,3 litra co u mnie jest skrajnie realne
  7. Mam podobny problem co założyćiel tematu ale podejrzewam że to wina wtrysków , Silnik seria 2.0 TDI CAGA 143PS , przebieg 290 tyś.km , spalanie na kołach zimowych 205/60/R16 : Przy spokojnej jeździe bez ślimaczenia ale nie przekraczając 2200obr. : miasto 8-9 trasa 6-7 ( do 120km/h ) mieszany 7,8 Ogólnie nie umiem zejść poniżej 6 litrów , żeby te 6 osiągnąć to już musze się naprawde toczyć a nie jechać , aż się boje założyć letnie tym bardziej że mam dwa komplety 225 i 245 ,wtedy to będzie 10 l non stop chyba , a spalanie na postoju na ciepłym w normie - 0,6 l , daje niebawem wtryski do sprawdzenia bo nie da się tak jeździć , można się nabawić syndromu spalania
  8. Wracając do tematu... wstępnie po wielu diagnozach okazało się że jest uszkodzony sterownik skrzyni biegów tylko chciałbym mieć pewność co do tego stwierdzenia ponieważ żeby się do niego dostać trzeba trochę pracy poświęcić i czy jest jakiś sposób na potwierdzenie takiej usterki , ogólnie skrzynia biegów na wolnych obrotach widzi obroty silnika na poziomie 3100 obr/min , szyna can w pełni sprawna , raz sprzęgło łapie od razu po puszczeniu hamulca aa często po 1-3 sekundach, zaczynam powoli telefoniadę za kimś kto naprawia ten element , może ktoś już posiada jakiś dobry kontakt w tym temacie - będę wdzięczny , i zastanawia mnie też to czy przy tzw. naprawie sterownika idzie faktycznie stwierdzić jego usterkę Z góry dziękuje za każdą pomoc
  9. Sprawdziłem i w trybie sekwencji bez zmian , ogólnie na biegu wstecznym też problem występuje z tym że nie ma problemów z wjazdem pod górkę i jeszcze na trybie S ciągle zawyża obroty przy zatrzymaniu ,zatrzymam się aa obroty są nienaturalnie wyższe przez sekundę dwie ,wrażenie za wcześnie odłączonego sprzęgła ,tak jakby skrzynia nie wiedziała kiedy uruchomić sprzęgło :/
  10. Aa zapomniałem dodać że jest jeszcze problem ruszyć pod wzniesienie lub górkę i to jest zawsze , często aż zgaśnie silnik bo tak go nagle zdławi nagłe przeniesienie napędu , i ogólnie w sterowniku silnika zero błędów ciągle ale przełożę ten czujnik z drugiego sprawnego auta i zobaczę czy pomoże, zapytam też Bart-sa , dzięki bardzo
  11. Witam Może ktoś już miał podobny problem w tym temacie a mianowicie bardzo często żeby płynnie ruszyć muszę odczekać 2-3 sekundy po puszczeniu hamulca żeby dodać gazu i ruszyć inaczej następuje gwałtowne szarpnięcie tak jak by sprzęgło zostało nagle zwolnione przy czym funkcja pełzania działa prawidłowo ,zdarza się czasami że problem nie występuje i samochód rusza w pełni normalnie , w sterowniku skrzyni ciągle widnieje błąd : Sygnał obrotów silnika z ECU - P0727 brak sygnału , po skasowaniu tylko przez krótki czas nie występuje i podejrzewam że to może mieć duże powiązanie ,czy ktoś wie gdzie szukać rozwiązania tego uciążliwego problemu , może jakaś adaptacja lub diagnostyka pomoże , mam do dyspozycji pełnego VCDS więc coś się da zrobić ale nie mam tak obszernej wiedzy w dziedzinie tej skrzyni , chętnie się odwdzięczę za pomoc
  12. Tez sie zgadzam z Pablo_banita , kanał 51 to jest temperatura bloku silnika z tego co wiem :>
  13. Pablo_banita miał racje , to jest od regulacji chłodzenia paliwa ,wiec to nie jest związane z ogrzewaniem,zle dopatrzyłem w etce i tyle
  14. Pablo_banita mam przypadek praktycznie ten sam co ty i strasznie mnie to wkurza bo mam jeszcze Passata z silnikiem 130PS i tam silnik grzeje sie 2 razy szybciej niz Audi,nawet na postoju sie grzeje zauwazalnie , jezeli chodzi o nasze auta jest jeszcze cos takiego jak zawór ogrzewania i on tez jest podobno odpowiedzialny za grzanie auta ,znajduje sie on na lewo od zbiorniczka wyrównawczego i jest sterowany podcisnieniem,podobny jest do gruszki z turbo i jeszcze nie rozgryzłem go jak to sprawdzic i co to wogóle powoduje ,wiec moze w tym tkwi problem bo naprawde ja juz moje auto testowałem w kazdych warunkach jezeli chodzi o grzanie i zawsze wychodzi ponad 12km do 90st. przy minusowych temperaturach , ostatnio rekord to 21km do pelnego zagrzania,i u mnie nawet jak stane na postoju i mam np.55 st. to zaczyna spadac temp. , i tez zauwazyłem ze temperatura wzrasta tylko jezeli mam ponad 2000obr. ponizej sie chłodzi lub stoi , wyjechałem ostatnio po nocy stania na trase od razu i moge zrobic 40km z predkoscią ponizej 2000obr i auto sie nie zagrzeje wiec napewno cos jest nie tak , ale jak juz sie zagrzeje to trzyma idealnie temperature 90-93 st. termostat orginał ,tyle dodam.
  15. I co nikt nie wie co to jest ??Bo tez to mam u siebie a ciekaw jestem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...