Gumballer 0 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Witam Może ktoś już miał podobny problem w tym temacie a mianowicie bardzo często żeby płynnie ruszyć muszę odczekać 2-3 sekundy po puszczeniu hamulca żeby dodać gazu i ruszyć inaczej następuje gwałtowne szarpnięcie tak jak by sprzęgło zostało nagle zwolnione przy czym funkcja pełzania działa prawidłowo ,zdarza się czasami że problem nie występuje i samochód rusza w pełni normalnie , w sterowniku skrzyni ciągle widnieje błąd : Sygnał obrotów silnika z ECU - P0727 brak sygnału , po skasowaniu tylko przez krótki czas nie występuje i podejrzewam że to może mieć duże powiązanie ,czy ktoś wie gdzie szukać rozwiązania tego uciążliwego problemu , może jakaś adaptacja lub diagnostyka pomoże , mam do dyspozycji pełnego VCDS więc coś się da zrobić ale nie mam tak obszernej wiedzy w dziedzinie tej skrzyni , chętnie się odwdzięczę za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korrado1 0 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Napisz do Bart-s on ci pomoże jest specem od multi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Czujnik wału korbowego uszkodzony lub przerwa w obwodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumballer 0 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Aa zapomniałem dodać że jest jeszcze problem ruszyć pod wzniesienie lub górkę i to jest zawsze , często aż zgaśnie silnik bo tak go nagle zdławi nagłe przeniesienie napędu , i ogólnie w sterowniku silnika zero błędów ciągle ale przełożę ten czujnik z drugiego sprawnego auta i zobaczę czy pomoże, zapytam też Bart-sa , dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Wstępnie to wygląda na uwalony sterownik... Zobacz czy w trybie sekwencyjnym też jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumballer 0 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Sprawdziłem i w trybie sekwencji bez zmian , ogólnie na biegu wstecznym też problem występuje z tym że nie ma problemów z wjazdem pod górkę i jeszcze na trybie S ciągle zawyża obroty przy zatrzymaniu ,zatrzymam się aa obroty są nienaturalnie wyższe przez sekundę dwie ,wrażenie za wcześnie odłączonego sprzęgła ,tak jakby skrzynia nie wiedziała kiedy uruchomić sprzęgło :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Sprawdziłem i w trybie sekwencji bez zmian , ogólnie na biegu wstecznym też problem występuje z tym że nie ma problemów z wjazdem pod górkę i jeszcze na trybie S ciągle zawyża obroty przy zatrzymaniu ,zatrzymam się aa obroty są nienaturalnie wyższe przez sekundę dwie ,wrażenie za wcześnie odłączonego sprzęgła ,tak jakby skrzynia nie wiedziała kiedy uruchomić sprzęgło :/ B8 póki co nie naprawiam więc musiałbyś się zgłosić do kogoś innego - podam Ci namiary do kolegi który to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumballer 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Wracając do tematu... wstępnie po wielu diagnozach okazało się że jest uszkodzony sterownik skrzyni biegów tylko chciałbym mieć pewność co do tego stwierdzenia ponieważ żeby się do niego dostać trzeba trochę pracy poświęcić i czy jest jakiś sposób na potwierdzenie takiej usterki , ogólnie skrzynia biegów na wolnych obrotach widzi obroty silnika na poziomie 3100 obr/min , szyna can w pełni sprawna , raz sprzęgło łapie od razu po puszczeniu hamulca aa często po 1-3 sekundach, zaczynam powoli telefoniadę za kimś kto naprawia ten element , może ktoś już posiada jakiś dobry kontakt w tym temacie - będę wdzięczny , i zastanawia mnie też to czy przy tzw. naprawie sterownika idzie faktycznie stwierdzić jego usterkę Z góry dziękuje za każdą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marroz 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam mam podobne objawy w mojej 2tfsi 8 stopniowa Czasami jak wlacze R to chwile potrwa i rusza A przy D jak chce szybko ruszyc to szarpie i skacze jak szalona Na recznej zmianie wszystko ok Takie same objawy przy dluzszej jezdzie jak zwalniam to obroty sa jeszcze wysokie Szykuje sie do serwisu bo u nas w Słupsku nie mam pojecia gdzie sie udac A ten sterownik to ile kosztuje Generalnie zonka teraz jezdzi bo ja pracuje na morzu i nie mam za wiele czasu jak wracam do domu Pomocy chlopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsmlondon 0 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam Panowie czy ktos z was ogarnol moze temet, u mnie tez taki problem wystepuje dodam jeszcze ze jak jade z gorki to auto dostale wysokich obrotow, musze przyhamowac zeby zeszlo z obrotow http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b8-cag-analiza-bledu-225616/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomziom1 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 panowie czy macie wyczuwalne szarpnięcie gdy przełączacie z P na R lub z D na R. nie ma tego przy przełączaniu z P na D i z R na D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 panowie czy macie wyczuwalne szarpnięcie gdy przełączacie z P na R lub z D na R. nie ma tego przy przełączaniu z P na D i z R na D ? Adaptację sprzęgieł zrób - może po prostu zgubił tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deniro 11 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 witam mam a6 c7 2.0tfsi 180km wlasnie z ta skrzynia 2013r auto ma przebieg ori 40,000 generalnia skrzynia chodzi bez problemu tylko zastanwiam sie czemu tak jest jak puszcze hamulec to autko rusza za 1s moze troche mnniej ? wczesniej mialem tipa i jak puscilem to odrazu ruszał , dodam ze poprzedni wlasciciel jezdzil bardzo mulowato moze trzeba przegonic ? nauczyc skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisuu 0 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 W dniu 20.09.2013 o 20:07, Gumballer napisał: Aa zapomniałem dodać że jest jeszcze problem ruszyć pod wzniesienie lub górkę i to jest zawsze , często aż zgaśnie silnik bo tak go nagle zdławi nagłe przeniesienie napędu , i ogólnie w sterowniku silnika zero błędów ciągle ale przełożę ten czujnik z drugiego sprawnego auta i zobaczę czy pomoże, zapytam też Bart-sa , dzięki bardzo Mam dokładnie takie same objawy. Czu udało się rozwiązać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxim_309 0 Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Dzień dobry. Odgrzeję trochę kotleta, ale może ktoś powie co było przyczyną takiego zachowania? Mam te same objawy, jeden gość na szybko stwierdził że tarczki sprzęgła do wymiany, a to koszt ok 5000-6000 zł. Z tego co czytam powyżej to obstawiacie coś innego, już sam nie wiem co myśleć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się