Skocz do zawartości

ŁUKASZ.

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ŁUKASZ.

Ostatnie wizyty

278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ŁUKASZ.

0

Reputacja

  1. http://vaglogi.pl/log-002_033_Y21jX.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Q5k6hQ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_p7lO0.html wracając do tematu wymieniałem sondę pierwszą dalej wyskakuje błąd 16514
  2. ŁUKASZ.

    Sonda lambda

    Witam. Kupię sprawną sondę numer 06b 906 265d
  3. Chyba lepiej będzie go opróżnić niz ma się w tłumik dostać
  4. Jak zakładałem emulator drugiej sondy to wyjmowałem katalizator i jest oberwany w środku może to jest przyczyną
  5. Właśnie coś takiego mi się dzieje przy prędkości 200km/h jakby brakowało gazu zaczyna go mulić i szarpać czy można coś tym zrobić mam qboxa sterownik gaz stag300
  6. To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG
  7. http://vaglogi.pl/log-002_033_hb54sBi.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_2Hc171.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_i49p04s.html
  8. Witam. Podepne się czy ktoś sprawdzi moje logi wywala mi check kod błędu 16514
  9. ŁUKASZ.

    Check engine....

    Witam. Wszystko było ładnie pięknie do puki gazu nie założyłem silnik bfb zapaliła sie ulubiona kontrolka check 16514 oraz sprawność kata poniżej progu podaje linki do logów http://vaglogi.pl/log-002_033_hb54sBi.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_2Hc171.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_i49p04s.html jakby ktoś mógł coś powiedzieć co może być przyczyną
  10. ŁUKASZ.

    KOD BŁEDU 16683

    i wtedy też znalazłem, ze powietrze ucieka przez czujnik który jest za przepustnicą oring był splaśnięty no i oczywiscie eżektorem troche
×
×
  • Dodaj nową pozycję...