Jump to content
IGNORED

1.8T AWT Prośba o analize logów dynamicznych.


Recommended Posts

Posted

Witam Serdecznie!! Bardzo proszę o analizę logów. Błędów brak ale wydaje mi się że auto nie jedzie jak powinno...  Wg mnie Turbo i przepływka w miarę ok ale kanał 033 oraz 020 to chyba cos nie tak.  Z góry dziękuje za pomoc.

http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html

 

wykres.png

wykres 2.png

wykres 3.png

Posted

Pierwszy wykres i log na 115 oraz 118 był na LPG. Reszta już na PB po skasowaniu korekcji na kanale 032

Posted

Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu

Posted
32 minuty temu, przem8 napisał:

Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu

Ok to musze auto oddać w celu weryfikacji szczelności... Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Ewentualnie w ubiegłym roku zmieniałem DV  może on coś nawala? Rozumiem że wartości turbo i przepływomierza są ok?

Posted
Godzinę temu, Marcin13 napisał:

Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze?

Czy każdy? Pewnie nie :P  Trzeba sprawdzić dolot ciśnieniowo, kompresorem, a nie jak większość na "oko" lub wodą z mydłem. Turbo ok, przepływ niby w normie ale ma wahania przy bardzo wysokich obrotach i korekty bardzo wysokie, nieadekwatnie do przepływu.

Posted

Czyli zaczac od szukania nieszczelności... Czy ta nieszczelności może powodować te bardzo wysokie korekty?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Posted

Jeszcze jedno: Czy nie działający system SAI może powodować zbyt uboga mieszankę? Napewno ta pompa powietrza wtórnego u mnie nie działa od jakichś 5 lat....Czasem jest też błąd systemu EVAP.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Posted

Sai nie powinno wpływać na mieszanke, sprawdz szczelność, usuń nieszczelności jak są, potem powtórz 002+033, jak nie bedzie poprawy to przepływka do podmiany.

Posted

Dzięki za zaangażowanie i odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  • 2 months later...
Posted (edited)
Posted

Przeplywka jak na awt to mierzy troche za malo.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Posted

Dobra zamawiam i dam znać po wymianie. Czy sonda może przez nią az tyle korygować? 

Posted

Tak jak obiecałem ciąg dalszy.

Logi po wymianie przepływki: na Pb

http://vaglogi.pl/log-115_118_7Y5aB9Y.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_85TThw.html

Lpg : 

http://vaglogi.pl/log-002_033_YHAa2.html

Rozumiem że trzeba na regulacje lpg jechać??? Czy można stwierdzić że nie ma nieszczelności i wszystko ok? Oczywiście poza LPG??

 

 

Posted (edited)

Witam.

Podepne  się czy ktoś sprawdzi moje logi wywala mi check kod błędu 16514

Edited by ŁUKASZ.
Posted (edited)

Błąd od uszkodzonej sondy. Turbo ok

Edited by przem8
Posted

To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG

Posted (edited)
3 godziny temu, ŁUKASZ. napisał:

To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG

U Ciebie jest auto po programie. Dlatego masz większe doładowanie, przepływ i wtryski na granicy pętlenia, a w jedym logu widać, że już pętlą.

Na oko spokojnie ponad 190km tam powinno być.

Edited by przem8
Posted

Właśnie coś takiego mi się dzieje przy prędkości 200km/h jakby brakowało gazu zaczyna go mulić i szarpać czy można coś tym zrobić mam qboxa sterownik gaz stag300

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...