Marcin13 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Witam Serdecznie!! Bardzo proszę o analizę logów. Błędów brak ale wydaje mi się że auto nie jedzie jak powinno... Wg mnie Turbo i przepływka w miarę ok ale kanał 033 oraz 020 to chyba cos nie tak. Z góry dziękuje za pomoc. http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html
Marcin13 Posted January 30, 2018 Author Posted January 30, 2018 Pierwszy wykres i log na 115 oraz 118 był na LPG. Reszta już na PB po skasowaniu korekcji na kanale 032
przem8 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu
Marcin13 Posted January 30, 2018 Author Posted January 30, 2018 32 minuty temu, przem8 napisał: Jest ubogo, stuki w gr.20 mieszczą się w normie. Sprawdź szczelność dolotu Ok to musze auto oddać w celu weryfikacji szczelności... Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Ewentualnie w ubiegłym roku zmieniałem DV może on coś nawala? Rozumiem że wartości turbo i przepływomierza są ok?
przem8 Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Godzinę temu, Marcin13 napisał: Czy każdy mechanik jest w stanie to sprawdzić czy jechać do okolicznego tunera żeby zrobić to dobrze? Czy każdy? Pewnie nie Trzeba sprawdzić dolot ciśnieniowo, kompresorem, a nie jak większość na "oko" lub wodą z mydłem. Turbo ok, przepływ niby w normie ale ma wahania przy bardzo wysokich obrotach i korekty bardzo wysokie, nieadekwatnie do przepływu.
Marcin13 Posted January 30, 2018 Author Posted January 30, 2018 Czyli zaczac od szukania nieszczelności... Czy ta nieszczelności może powodować te bardzo wysokie korekty?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Posted January 30, 2018 Author Posted January 30, 2018 Jeszcze jedno: Czy nie działający system SAI może powodować zbyt uboga mieszankę? Napewno ta pompa powietrza wtórnego u mnie nie działa od jakichś 5 lat....Czasem jest też błąd systemu EVAP.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Sai nie powinno wpływać na mieszanke, sprawdz szczelność, usuń nieszczelności jak są, potem powtórz 002+033, jak nie bedzie poprawy to przepływka do podmiany.
Marcin13 Posted January 31, 2018 Author Posted January 31, 2018 Dzięki za zaangażowanie i odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkichWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Posted April 10, 2018 Author Posted April 10, 2018 (edited) Witajcie ponownie! W między czasie wymieniłem sondę lambda ( uszkodzona grzałka),eżektor ( stary się rozleciał), sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem. Oto dzisiejsze logi: http://log.malonetuning.com/chart/231179#H8KLCABFw47DjFoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/231181#H8KLCADDkMOOw4xaAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/231177#H8KLCAAyw4%2FDjFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D Wg. mnie dalej ubogo choć podgląd grupy 32 przed logami to At Idle -3.2% , Partial Throttle -1.6%. Przepływa również powinna trochę więcej wskazywać... Co Wy na to??? Dodam że odma sprawna i czysta... http://vaglogi.pl/log-003_020_Nr276QS.html http://vaglogi.pl/log-002_033_s3CZ5S0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_39R4Qg6.html Edited April 10, 2018 by Marcin13
Łukasz13 Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Przeplywka jak na awt to mierzy troche za malo.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Marcin13 Posted April 11, 2018 Author Posted April 11, 2018 Dobra zamawiam i dam znać po wymianie. Czy sonda może przez nią az tyle korygować?
Marcin13 Posted April 13, 2018 Author Posted April 13, 2018 Tak jak obiecałem ciąg dalszy. Logi po wymianie przepływki: na Pb http://vaglogi.pl/log-115_118_7Y5aB9Y.html http://vaglogi.pl/log-002_033_85TThw.html Lpg : http://vaglogi.pl/log-002_033_YHAa2.html Rozumiem że trzeba na regulacje lpg jechać??? Czy można stwierdzić że nie ma nieszczelności i wszystko ok? Oczywiście poza LPG??
ŁUKASZ. Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 (edited) Witam. Podepne się czy ktoś sprawdzi moje logi wywala mi check kod błędu 16514 Edited April 13, 2018 by ŁUKASZ.
ŁUKASZ. Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 (edited) http://vaglogi.pl/log-002_033_hb54sBi.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_2Hc171.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_i49p04s.html Edited April 13, 2018 by ŁUKASZ.
ŁUKASZ. Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 (edited) Jakby ktoś sprawdził byłbym wdzięczny Edited April 13, 2018 by ŁUKASZ.
przem8 Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 (edited) Błąd od uszkodzonej sondy. Turbo ok Edited April 13, 2018 by przem8
ŁUKASZ. Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG
przem8 Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 (edited) 3 godziny temu, ŁUKASZ. napisał: To jest seria czemu u niektórych turbo jest do 1600mpa a tak jak u mnie ponad 2000 dodam że zaczęła się zapalać po instalacji LPG U Ciebie jest auto po programie. Dlatego masz większe doładowanie, przepływ i wtryski na granicy pętlenia, a w jedym logu widać, że już pętlą. Na oko spokojnie ponad 190km tam powinno być. Edited April 13, 2018 by przem8
ŁUKASZ. Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 Właśnie coś takiego mi się dzieje przy prędkości 200km/h jakby brakowało gazu zaczyna go mulić i szarpać czy można coś tym zrobić mam qboxa sterownik gaz stag300
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now