Zyklone
Pasjonat-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Zyklone
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1153 wyświetleń profilu
-
Zyklone obserwuje zawartość Poszukiwany lakiernik
-
Witam, Poszukiwany bardzo dobry lakiernik do malowania kilku elementów kolor szary/srebrny więc dość wymagająca sprawa. Gliwice i okolice. Nie szukam po taniości, ważne żeby samochód nie wyjechał od niego w łaty.
-
Nie żebym kogoś bronił, ale ja od nich wziąłem w podkładzie i przyszła zapakowana idealnie, nic nie obite. Jak pasuje szczerze jeszcze nie sprawdzałem bo dalej zbieram graty na wieksze mody(zderzak tył polift sline, dyfuzory, listwy progowe sline, lotka i malowanie kilku elementów które sa poobijane). Chcę to zrobić na raz. Może jak znajde chwilę czasu to przymierzę tą lotkę. Plus jest taki, że lotke w podkładzie można zawsze szlifować tu i tam, żeby lepiej pasowała. Między innymi to był powód, że nie wziąłem od razu w kolorze. Widziałem też od nich lotke na zdjeciu i pasowała idealnie więc chyba zależy jak kto trafi i ile czasu poświęci na szlifowanie jej żeby dobrze pasowała.
-
Nie ma rs4 przedlift więc i grilla nie ma ori do przedlifta. Zostają alternatywni producenci.
-
Audi A4 B8 AVANT 2.0 TFSI 328KM i 425NM Stage 3
Zyklone odpowiedział(a) na majty2009 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Kolor wyglada na zdjęciu jak ly7g ale zdjęcie moze nie koniecznie odzwierciedlać dobrze kolory bo bo zależy od oświetlenia. -
Z tego co mi sie udało zorientować to robisz pomiar klap za pomocą vcds. W sterowniku silnika w adv. measuring blocks wybierasz aktualną pozycję klap i zadaną pozycje klap na wyłączonym silniku klapy powinny być w położeniu 0%, a na włączonym i obrotach w okolicy 3k dla benzyny powinny się otwierać na 100%. Jeżeli tak się nie dzieje to jest problem, jakaś odchyłka od tych wartości jest dopuszczalna. U mnie na postoju klapy są w pozycji 23%, jak dam ognia to 98% i zastanawiam się co mogło się tam wydarzyć, dźwignia na miejscu nie ma żadnych luzów, podejrzewam, że na czujniku jest wyrobiony element łączący z klapami, ale żeby to sprawdzić to trzeba zwalić kolektor. Jakiś pomysł jak to sprawdzić bez demontażu?
-
Dołączę się do pytania.
-
Dzięki, ale ta tabela nic nie mówi kompletnie, nie wiadomo jakie są klasy wytrzymałości śrub no i inne są momenty dokręcania w zależności od materiału.
-
Hej, wie ktoś ile wynosi moment dokręcenia śrub mocujących separator oleju(odme) do pokrywy wałków rozrządu w 1.8tfsi CDHB? Wszędzie jest napisane żeby dokręcić i tyle, ale jak mocno to nigdzie. Chce to zrobić jak należy.
-
Cześć, ma ktos schemat ogrzewania tylnej szyby w avancie? Zrobiło sie zimniej szyba nie grzeje, błędów brak, bezpiecznik cały, przekaźnik klika, paski na szybie całe - sprawdziłem miernikiem przejście. Zasilanie na prawym kablu jest przy pomiarze bezpośrednio do masy, natomiat miedzy kablami grzania już nie ma. Pomiar kabla brązowego przy szybie do masy nie daje przejścia, więc wychodzi na to że tutaj jest problem. Potrzebował bym schemat, albo może ktoś wie w którym miejscu kabel brazowy od grzania szyby jest podłączony do masy? W wiązce idzie kilka takich i trudno namierzyć ktory to jest, a chciałbym go przymierzyć, sprawdzić ewentualnie podłączenie do masy i cośdalej z tym zrobić.
-
Zamień przetwornice stronami jak problem sie przeniesie to znaczy, że przetwornica coś niedomaga.
-
Chociażby jest nowsza i bardziej rozwojowa niż stary 20to letni parch z milionerem kilometrów i po 3 kapitalnych remontach. No ale kto co lubi.
-
Taniej i lepiej... 1.8t to wiekowa konstrukcja nie wiem co ludzie widzą w tym silniku ciekawego, że panuje taki zachwyt nad nim.