-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Jasiek2232
0
Reputacja
-
-
Panowie, Po dokładnym sprawdzeniu tulei dolnych wahaczy okazało się, że z prawej strony są spore luzy. Zdecydowałem się na wymianę 2 kompletnych dolnych wahaczy (banany). Okazało się, że drgania ustały. Teraz przy prędkościach autostradowych 120-150 km/h auto prowadzi się bardzo dobrze. Dziękuję koledze pila24 za cenne wskazówki.
-
Tyle, że drgania występują niezależnie od obrotów. Jeśli wrzucę na luz przy prędkości około 120-140 km/h ( 1k obr./min.) to drgania nadal występują. Gdy wytracę prędkość poniżej 110 km/h na biegu czy na luzie, drgania ustają. Dlatego dwumas czy pompki chyba mogę wykluczyć ? Przyjemniej tak mi się wydaje... Napęd tylko przód, bez quattro.
-
Po przeczytaniu kilku podobnych tematów, koledzy opisują, że te drgania mogą pochodzić z koła dwumasowego lub przyczyną może być uszkodzony któryś z pomopowtryskiwaczy. Tylko pytanie czy te elementy mogą powodować drgania w zależności od prędkości a nie obrotów silnika ?
-
Zweryfikowałem między innymi: - Posiadam 2 kpl. oryginalny alufelg z oponami 205/55/16 (letnie i zimowe) po wyważaniu letnich oraz zimowych - bez zmian. - wymieniłem 2 przeguby wewnętrzne prawa i lewa strona - bez zmian - wymieniłem 2 poduszki silnika na oryg. oraz poduszkę skrzyni biegów - bez zmian. - miesiąc temu byłem na przeglądzie, poprosiłem zaprzyjaźnionego diagnostę aby sprawdził na szarpakach luzy na elementach przedniego zawieszenia - nie stwierdził żadnych poważnych luzów z przodu. Przeczytałem post powyżej o wymienie łożyska na mechanizmie różnicowym. Odnoszę wrażenie, że te wibracje pochodzą z układu napędowego, zależnie od prędkości auta. Do 100-110 km/h auto prowadzi się wzorowo, po przekroczeniu tych prędkości zaczynają się drgania na kierownicy oraz całej karoserii. Na luzie czy na biegu jest to samo.
-
Witam Panów Mam podobny, wręcz identyczny problem w swoim B7 2.0 TDI Czy udało się rozwiązać ten problem, czy wiadomo co było przyczyną tych drgań ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ?
-
Podpisuję się pod prośbą kolego powyżej.
-
Witam, Na chwilę obecną nie poradziłem sobie z tymi kłopotami. Do końca tygodnia auto stoi nieużywane :/
-
Dziękuję za odpowiedź. Jutro postaram się podjechać do gościa który ma odpowiedni sprzęt i sczyta mi wszystkie logi. Sprzęt która ja posiadam niestety nie wykona tego.
-
Jasiek2232 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam wszystkich serdecznie. Na starcie chciałbym zaznaczyć, że jestem świeżakiem na forum. Od kilku tygodni borykam się z problemem w moim Audi A4 B7 2.0 TDI, 140 KM kod silnika BPW. Po wymianie silnika i regeneracji turbiny wyskakują mi następujące błędy P0299 i P2196. Filtr DPF wypruty. Po wizycie u mechanika stwierdzono źle wyregulowaną turbinę (cięgno, sztyce) Pojawiające się objawy to brak mocy przy niskich obrotach i niedoładowanie turbimy oraz na wysokich obrotach turbina przeładowuje. Zwiększyło się spalanie z 6,5 na 7,5l/100km. Turbina zastała zdemontowana i oddana na reklamacji. W zakładzie gdzie regenerowałem ją powiedzieli mi, że z ich strony wszystko jest ok, turbina jest dobrze ustawiona i pompuje poprawnie w całym zakresie pracy. Zawór N75 był już podmieniamy, nic to nie dało. Wczoraj jadąc ekspresówką z prędkością 140 przy 3 tyś obr/min zaczęła pulsować kontrolna świeć żarowych i odcięcie mocy. Proszę o jakieś podpowiedzi od czego muszę zacząć aby zlokalizować przyczynę usterki.