Skocz do zawartości

Jasiek2232

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jasiek2232

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

248 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jasiek2232

0

Reputacja

  1. Panowie, Po dokładnym sprawdzeniu tulei dolnych wahaczy okazało się, że z prawej strony są spore luzy. Zdecydowałem się na wymianę 2 kompletnych dolnych wahaczy (banany). Okazało się, że drgania ustały. Teraz przy prędkościach autostradowych 120-150 km/h auto prowadzi się bardzo dobrze. Dziękuję koledze pila24 za cenne wskazówki.
  2. Tyle, że drgania występują niezależnie od obrotów. Jeśli wrzucę na luz przy prędkości około 120-140 km/h ( 1k obr./min.) to drgania nadal występują. Gdy wytracę prędkość poniżej 110 km/h na biegu czy na luzie, drgania ustają. Dlatego dwumas czy pompki chyba mogę wykluczyć ? Przyjemniej tak mi się wydaje... Napęd tylko przód, bez quattro.
  3. Po przeczytaniu kilku podobnych tematów, koledzy opisują, że te drgania mogą pochodzić z koła dwumasowego lub przyczyną może być uszkodzony któryś z pomopowtryskiwaczy. Tylko pytanie czy te elementy mogą powodować drgania w zależności od prędkości a nie obrotów silnika ?
  4. Zweryfikowałem między innymi: - Posiadam 2 kpl. oryginalny alufelg z oponami 205/55/16 (letnie i zimowe) po wyważaniu letnich oraz zimowych - bez zmian. - wymieniłem 2 przeguby wewnętrzne prawa i lewa strona - bez zmian - wymieniłem 2 poduszki silnika na oryg. oraz poduszkę skrzyni biegów - bez zmian. - miesiąc temu byłem na przeglądzie, poprosiłem zaprzyjaźnionego diagnostę aby sprawdził na szarpakach luzy na elementach przedniego zawieszenia - nie stwierdził żadnych poważnych luzów z przodu. Przeczytałem post powyżej o wymienie łożyska na mechanizmie różnicowym. Odnoszę wrażenie, że te wibracje pochodzą z układu napędowego, zależnie od prędkości auta. Do 100-110 km/h auto prowadzi się wzorowo, po przekroczeniu tych prędkości zaczynają się drgania na kierownicy oraz całej karoserii. Na luzie czy na biegu jest to samo.
  5. Witam Panów Mam podobny, wręcz identyczny problem w swoim B7 2.0 TDI Czy udało się rozwiązać ten problem, czy wiadomo co było przyczyną tych drgań ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ?
  6. Podpisuję się pod prośbą kolego powyżej.
  7. Witam, Na chwilę obecną nie poradziłem sobie z tymi kłopotami. Do końca tygodnia auto stoi nieużywane :/
  8. Dziękuję za odpowiedź. Jutro postaram się podjechać do gościa który ma odpowiedni sprzęt i sczyta mi wszystkie logi. Sprzęt która ja posiadam niestety nie wykona tego.
  9. Witam wszystkich serdecznie. Na starcie chciałbym zaznaczyć, że jestem świeżakiem na forum. Od kilku tygodni borykam się z problemem w moim Audi A4 B7 2.0 TDI, 140 KM kod silnika BPW. Po wymianie silnika i regeneracji turbiny wyskakują mi następujące błędy P0299 i P2196. Filtr DPF wypruty. Po wizycie u mechanika stwierdzono źle wyregulowaną turbinę (cięgno, sztyce) Pojawiające się objawy to brak mocy przy niskich obrotach i niedoładowanie turbimy oraz na wysokich obrotach turbina przeładowuje. Zwiększyło się spalanie z 6,5 na 7,5l/100km. Turbina zastała zdemontowana i oddana na reklamacji. W zakładzie gdzie regenerowałem ją powiedzieli mi, że z ich strony wszystko jest ok, turbina jest dobrze ustawiona i pompuje poprawnie w całym zakresie pracy. Zawór N75 był już podmieniamy, nic to nie dało. Wczoraj jadąc ekspresówką z prędkością 140 przy 3 tyś obr/min zaczęła pulsować kontrolna świeć żarowych i odcięcie mocy. Proszę o jakieś podpowiedzi od czego muszę zacząć aby zlokalizować przyczynę usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...