Skocz do zawartości

daglas

Pasjonat
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36

O daglas

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czuć w srodku, że jest mniej miejsca nawet nie chodzi o miejsce na nogi a o szerokość auta w środku, drzwi pasażera są blisko. Nie mniej odbyłem już dwie podróże z żoną i 9 miesieczna córką więc wózek łóżeczko turystyczne i inne pierdoły i wniosek taki że da się jechać po ludzku. Co do różnic względem a3 teoretycznie nie wiele w praktyce trochę tego jest ... Skrzynia ta sama akurat Silnik inny stopień sprężania wałki bodajże inne, rzutuje to też na moce przy tych samych gratach gdzie w s3 robisz 460 km tak w a3 wychodzi 420. Inne turbo w a3 is20 wydajność max 320 km Jeżeli o wydech chodzi to wydech w a3 a dokładniej tłumik końcowy mocno duszący przez co cichutko na nim bardzo. A3 ma dwa katy S3 jeden ale to i tak jak wstawiasz dp to całość wywalasz. Heble w s3 są srednie a w a3 już conajmniej mizerne. Tak na szybko tyle Ogólnie mała ilość różnic a część takich że można sobie podłubać i zrobić z a3 kozak wóz więc śmiało można kupować bo furka fajna.
  2. Już wiedziałem chwilę wcześniej co się kroi i starałem przenieść zainteresowanie Grześka na inny tor jeżeli chodzi o V8 ale uparł się na b7 no wóz ciekawy, wyjątkowy i oby dobrze służył i dawał wiele radości bo o to głównie chodzi w tej zabawie. Nie zawsze trzeba być najszybszym, najładniejszym a tak jak wspomniałem wyżej ważny jest banan na twarzy przy wejściu do auta. Bezawaryjności !
  3. Nie wiem może jestem dziadem ale dla mnie ten wóz normalnie stoi nie jest żadna koza a to że spasu niema i nie drze błotnika to świetnie bo można w różnorakich warunkach dać po garach. Jest git jak dla mnie ale czerwony ładniejszy
  4. Wydech okazał się za głośny na trasy więc go przebudowalem teraz jest tak... Przegazówka na zamkniętej i otwartej klapie i jazda już z otwartą. Na zamkniętej podczas jazdy mega cichutko VID_20200607_145331.mp4
  5. O kurde z fotkami lipa faktycznie, poprawie to w wolnej chwili póki co udało znaleźć mi się czas i zająłem się wydechem.
  6. Nie wiem czy podbicie ceny o ok 7 tys względem seryjnego średnio doposażone go egzemplarza to duzo akurat jak sprzedawałem to tak rynek się klarowal.
  7. Trzymam kciuki żeby szybciej Ci się sprzedała niż moja. Ja niestety 6 miesięcy czekałem odpisując zawracaczom d*py po czym zadzwonił konkretny klient, przyjechał, obejrzal, zrobiliśmy rundkę i zabrał. Co następne w planie ? Może być na PW jak nie chcesz publicznie planów zdradzać
  8. Też za***iste koła i będą pasowały
  9. Dla mnie to jest kwestia gustu już. Ja np uwielbiam koła typu oz superleggera ultra leggera motec ultralight ats dtc itp. ale nie każdemu się takie koła podobaja
  10. Kozak furka. Felgi jak felgi ale reszta w mój gust lota by się tylko na klapę przydała i będzie kosa
  11. Wizualnie mega na plus, trochę koksu by się przydało bo silnik potencjał ma pozdrowki
  12. Trochę brudny ale nawet brudny cieszy oko
  13. Jest taki plan
  14. Oz superleggera 18" 8j et bodajże 35
×
×
  • Dodaj nową pozycję...