Cześć, od kilku dni jestem posiadaczem b6 1.8t 150km i jest parę usterek które chciałbym wyeliminować. Zanim wybiorę się do warsztatu chciałem spytać tutaj..
1. Wracając autem po 100km pedał sprzęgła został w podłodze i nie odbił. Dopiero jak zgasiłem auto i chwilę postało to pedał odbił i działa jak wcześniej. Dodam, że pedał sprzęgła ma bardzo długi skok (tak chyba nie powinno być) trzeba naprawdę namachać się nogą. Poza tym sprzęgło działa bardzo dobrze. Nie ślizga się itp. Co może być przyczyną? Czytałem coś o wysprzęgliku ale nie znam się za bardzo, nie wiem jak się do tego zabrać (Audi jest strasznie zabudowane)
2. Kolejna sprawa to dźwięk który pojawia się gdy puszczę gaz. (Ala blow off) Z tego co wyczytałem to może to być zawór DV od Turbo. Jeśli się mylę to poprawcie.
Edit. Oglądałem filmiki na YT i u mnie tak nie strzela tylko cichutko słychać taki jakby szum. Tak ma być?
3. Urwany przewód (na foto) od czego on jest? Jakiś kod, cena?
4. Na przeglądzie zauważono wyciek z gumy przegubu, a podczas manewrów parkowania słychać "strzelanie". Czy do wymiany całe przeguby czy ta guma zdobi robotę?
5. Wiem, że w 1.8T osadza się nagar. W mojej Audi jest wyciek spod klawiatury. I chciałbym wymienić jeszcze olej. Jaka kolejność? Czyszczenie->wyciek->olej czy mogę zostawić czyszczenie na koniec?
Trochę się rozpisałem. Mam nadzieję że dobry dział. Z góry dzięki za pomoc i witam jeszcze raz wśród użytkowników Audi.