Skocz do zawartości

Pczs4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pczs4

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pczs4

0

Reputacja

  1. Panowie. U mnie co jakiś czas zaświecają się i gasną kontrolki ESP i ABS. Czasami tylko jedna z nich, czasami obydwie, a czasami w ogóle nie świecą. Po skasowaniu błędów VAGiem pojawia się komunikat że nie ma błędów jadnak po odpaleniu auta czasami od razu a czasem później powracają.
  2. Pczs4

    Problem nawiew !

    Dzięki za radę. A co z tym wspólnego mają spryskiwacze?
  3. Pczs4

    Problem nawiew !

    Panowie. Mam taki problem że w mojej Audi chodzi dmuchawa ale powietrze lekko dmucha. Nie znam się ale chyba chodzi o to że klapy się nie otwierają. A jak włączę spryskiwacze to nagle jakby klapy się otwarły i powietrze mocno dmucha ale po chwili się wyłącza. Z czym problem?
  4. Racja. Byłem już u fachowca. Taniej wyjdzie kupić używane radio
  5. Panowie w jaki sposób wyjmuje się te piny? Próbowałem grubą igłą, wsówką do włosów itp i nie ma bata. Nie mogę sobie z tym poradzić...
  6. Cześć, kupiłem B6 z radiem Symphony II, włożyłem płytę (niestety MP3-głupi ja) i oczywiście radio jej nie odczytało ale też nie mogłem jej wyciągnąć. Włożyłem drugą CD na chama i też nie odczytało. Żeby je wyciągnąć musiałem rozkręcić radio. Okazało się że dwie płyty były w tym samym 1 slocie. Teraz radio jest puste (błędy skasowane) a nie mogę włożyć żadnej płyty. Rusza się tylko ten mechanizm co zaznaczyłem na zdjęciu. Co powinienem zrobić? PS. Przy okazji chciałbym wyczyścić laser. Możecie mi zaznaczyć na zdjęciu który to? Nie wiem jak wygląda. Dzięki
  7. Dzięki za spoko rady. A wie ktoś może co z tym sprzęgłem? U Was też ma taki długi zakres pracy?
  8. Cześć, od kilku dni jestem posiadaczem b6 1.8t 150km i jest parę usterek które chciałbym wyeliminować. Zanim wybiorę się do warsztatu chciałem spytać tutaj.. 1. Wracając autem po 100km pedał sprzęgła został w podłodze i nie odbił. Dopiero jak zgasiłem auto i chwilę postało to pedał odbił i działa jak wcześniej. Dodam, że pedał sprzęgła ma bardzo długi skok (tak chyba nie powinno być) trzeba naprawdę namachać się nogą. Poza tym sprzęgło działa bardzo dobrze. Nie ślizga się itp. Co może być przyczyną? Czytałem coś o wysprzęgliku ale nie znam się za bardzo, nie wiem jak się do tego zabrać (Audi jest strasznie zabudowane) 2. Kolejna sprawa to dźwięk który pojawia się gdy puszczę gaz. (Ala blow off) Z tego co wyczytałem to może to być zawór DV od Turbo. Jeśli się mylę to poprawcie. Edit. Oglądałem filmiki na YT i u mnie tak nie strzela tylko cichutko słychać taki jakby szum. Tak ma być? 3. Urwany przewód (na foto) od czego on jest? Jakiś kod, cena? 4. Na przeglądzie zauważono wyciek z gumy przegubu, a podczas manewrów parkowania słychać "strzelanie". Czy do wymiany całe przeguby czy ta guma zdobi robotę? 5. Wiem, że w 1.8T osadza się nagar. W mojej Audi jest wyciek spod klawiatury. I chciałbym wymienić jeszcze olej. Jaka kolejność? Czyszczenie->wyciek->olej czy mogę zostawić czyszczenie na koniec? Trochę się rozpisałem. Mam nadzieję że dobry dział. Z góry dzięki za pomoc i witam jeszcze raz wśród użytkowników Audi.
  9. Witam wszystkich. Nowo zakupione A4 b6 1.8T 150km. Świetny silnik, auto używane więc ma kilka drobnych wad. Mam nadzieję, że mi pomożecie ? Przesiadka z MX-5 1.8 ☺️
×
×
  • Dodaj nową pozycję...