Slowiktm

Pasjonat
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Slowiktm

    Informacje

    • Imię
      Jan
    • Lokalizacja
      Dębno

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Slowiktm

      Pytałem się gościa na hamowni i powiedział że wszystko jest ok. Kiedyś postawiłem do mechanika, i powiedział że mogło być coś robione bo limiter jest ściągnięty i nie wiem komu wierzyć.
    2. Slowiktm

      Panowie ręce już mi opadają [A4 B7 2.0 TDI BRD 170 KM QUATTRO] Auto mam prawie rok i walczę z brakiem mocy i dużym spalaniem. Wymieniłem chłodniczke spalin bo pękła Turbo CAHA (przy uszkodzeniu chlodniczki pierw padły podejrzenia na turbo i zostało zakupione więc wymieniłem) DPF wymieniony z auta o mniejszym przebiegu Wyczyszczony egr klapa gaszaca kolektor Usunąłem klapki w kolektorze Gruszke przy kolektorze też wymieniłem Zaworki od podcisnien też wymienione Pompowtryskiwacze po wymianie na akcji serwisowej. Auto nie trzyma serii na logach dynamicznych wszystko wychodzi w porządku. Jednak auto nie jedzie, dziś dla potwierdzenia byłem na hamowani i wynik 130 km... Ostatnie co mi przychodzi do głowy to ciśnienie paliwa na Vacum i Kompresja na cylindrach... Ktoś mądry coś poradzi?
    3. czy ktoś zakładał moduł z nowszych modeli ? Ceny są podobne i wtyczki oraz ilość pinów się zgadza
    4. Slowiktm

      Moje B7 2XS-line po vinie ma 18 wzór rs6 c5
    5. Sprzedam Moduł Bluetooth Q Pełna funkcjonalność,z wiązką ,anteną i obudową .
    6. Zobacz ofertę Bluetooth Pełna Funkcjonalność Wiązka Obudowa Sprzedam Moduł Bluetooth Q Pełna funkcjonalność,z wiązką ,anteną i obudową . Cena 550,00 zł Dodający Slowiktm Wysłano 04.10.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    7. Slowiktm

      statyczne http://log.malonetuning.com/chart/236284#H8KLCAA%2FXF9bAgNNw4vDgQ7CgyAQBMOQf8OZw7PCkMKIVcO7McKEA8OVDW5iw4XDgMKaw5h%2Bwr3DhV48w47CvBnDp2hMw6%2FCl8KsbGJOw7tWCMKNRy3Cl8KUw6XDi8K%2FCMKKwrxyDsOKVCVMwpPDucKYcEjCuSxLwpzDtcKCw4J6A8OXw4DCosOFAx16DHh6wpDDvcO%2Fd01lW0TDq8OKdsOewp%2FDn8OTZgTCgwAAAA%3D%3D Dynamiczne http://log.malonetuning.com/chart/236281#H8KLCABEUV9bAgNNw4vDgQ7CgyAQBMOQf8OZw7PCkMKIVcO7McKEA8OVDW5iw4XDgMKaw5h%2Bwr3DhV48w47CvBnDp2hMw6%2FCl8KsbGJOw7tWCMKNRy3Cl8KUw6XDi8K%2FCMKKwrxyDsOKVCVMwpPDucKYcEjCuSxLwpzDtcKCw4J6A8OXw4DCosOFAx16DHh6wpDDvcO%2Fd01lW0TDq8OKdsOewp%2FDn8OTZgTCgwAAAA%3D%3D dzis znowu muł dla testu wbiłem 5 bieg lekka pochyły teren 2 tys obr but w podłogę i bład 00655 ... Może to n75 raz dobrze wysterowuje a raz się przycina ?
    8. Slowiktm

      No i te spalanie... 10.9 gdzie ponad połowa na trasie...
    9. Slowiktm

      No ja właśnie lubię cisnąć, i problem w tym jest taki że raz idzie ladnie a drugi raz ma muła, może to być wina n75, że raz idzie a raz nie?
    10. Slowiktm

      Moja radość nie potrwała długo ,włożyłem turbo z Caha wszystko było git ale ostatnio zdarza się ,że auto jest mułowate raz jedzie fajnie raz znów muli ,daję gaz w podłogę a turbo łapie przy 2700 i do 3000 szarpie ,poniżej załączam log: http://log.malonetuning.com/chart/235676#H8KLCADDk19OWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA
    11. Slowiktm

      Winowajca znaleziony ,chłodniczka egr cała popękana a przedwszystkim przewód egr wychodzący z kolektora na flanszy.
    12. Slowiktm

      Temat zanikł , pytanie mam 2.0 tdi brd i klęka mi turbo ,warto jest montować cahę czy lepiej zostać przy brd? Jeżli mam dpf to jak spasować tę flanszę?
    13. Slowiktm

      Kupuję turbo caha z kolektorem i p&p do 16v pd ?
    14. Slowiktm

      ja miałem podobnie odpowietrzyłem ale pedał wpadał pojeździłem jeden dzień odpowietrzyłem i jest git
    15. Slowiktm

      Zrobiłem jak mówiłeś auto dalej nie jedzie szarpie powyżej 3 tys nie ma sensu nawet robić loga ,wziąłem strzykawkę żeby zobaczyć jak grucha chodzi i skok jest bardzo krótki więc wydaje mi się ,że geometria zapieczona