Slowiktm

Pasjonat
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Slowiktm

    Informacje

    • Imię
      Jan
    • Lokalizacja
      Dębno

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Slowiktm

      Winowajca znaleziony ,chłodniczka egr cała popękana a przedwszystkim przewód egr wychodzący z kolektora na flanszy.
    2. Slowiktm

      Temat zanikł , pytanie mam 2.0 tdi brd i klęka mi turbo ,warto jest montować cahę czy lepiej zostać przy brd? Jeżli mam dpf to jak spasować tę flanszę?
    3. Slowiktm

      Kupuję turbo caha z kolektorem i p&p do 16v pd ?
    4. Slowiktm

      ja miałem podobnie odpowietrzyłem ale pedał wpadał pojeździłem jeden dzień odpowietrzyłem i jest git
    5. Slowiktm

      Zrobiłem jak mówiłeś auto dalej nie jedzie szarpie powyżej 3 tys nie ma sensu nawet robić loga ,wziąłem strzykawkę żeby zobaczyć jak grucha chodzi i skok jest bardzo krótki więc wydaje mi się ,że geometria zapieczona
    6. Slowiktm

      no to miałem na myśli, i zrobić loga dynamicznego ?
    7. Slowiktm

      czyli podmienić wężyk i zrobić normalnego loga dynamicznego 003 i 011?
    8. Slowiktm

      piotrsob1 jak ściągałem dpf to wirnik od strony wydechowej był ok
    9. Slowiktm

      Dzisiaj ściagalem zderzak sprawdzałem węże itp i tylko prawy intercooler zwrócił moja uwagę może być to nieszczelnośc? https://drive.google.com/folderview?id=1gcNQH2NTlnh5umFaPfpJruTNPNC3Brdz
    10. Slowiktm

      http://log.malonetuning.com/chart/232833#H8KLCADCuk7Dv1oCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D Może ktoś mi przeanalizować te logi ?
    11. Slowiktm

      http://log.malonetuning.com/chart/232833#H8KLCADCuk7Dv1oCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D przeanalizuje to ktoś ?
    12. Slowiktm

      Znajomy miał auto na części więc po cenie złomu dostałem drugi dpf i go podmieniłem efektów brak
    13. Slowiktm

      Witam.Od lutego jestem posiadaczem Audi a4 BRD Auto od początku było mułowate ,silnik wkręca się na obroty przy ok 2500-3000 obr (zależnie od biegów ).Samchód pali na trasie średnio 10 l/100km wiadomo quattro spali więcej ale bez przesady... Od pewnego czasu między 110 a 140 wpada w tryb awaryjny ,zapala się spręzynka na liczniku reset i można jechać dalej i póki nie osiągnie wiekszej prędkości a zatem większe obroty znów wpada w tryb awaryjny,jak jadę 150 -180 wszystko jest ok , próbowałem odpinać egr zaślepić podciśnienie na zaworku klap wirowych ,wyczyściłem egr i kolektor dolotowy ,DPF też jest sprawdzony. Na chłodniczce spalin widać lekkie zakopcenie , ona może powodować takie problem czy może to zawór n75 ,za co się brać ? Kody błędów do P0299 00556
    14. Slowiktm

      Od dłuższego czasu borykam się z problemami z tym silnikiem, przy przyspieszaniu na obrotach 2000-3000 z prędkości ok 100-140 auto wpada w tryb awaryjny po resecie jest ok ale często bywa że znów wpadnie w tryb awaryjny[błąd P0299], jeżeli pokrece go na 4 biegu do 4 tys później dam na 5 to nie ma problemu. Auto jest strasznie mulaste na niskich obrotach gaz w podłogę a auto wkreca się powyżej 3000, dodatkowo czuć zapach spalin na postoju, za tym wszystkim idzie wysokie spalanie, egr kolektor dolotowy i klapę gąszaca wyczyścilem.
    15. Slowiktm

      pomogło?