Skocz do zawartości

markov

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O markov

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wwa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia markov

0

Reputacja

  1. Hej, Dla odmiany do wpsomnianych marek na pierwszej stronie, ja do swojego AVF leje o to: XADO ATOMIC SM/CF 5W40 https://www.petrostar.pl/oleje/oleje-silnikowe/xado/smcf/xado-atomic-oil-sm-cf-5w40-4l,p449503899?gclid=EAIaIQobChMIs_GZt7vh3wIVh8wYCh1nMgaiEAYYAiABEgLAxfD_BwE (strona nie jet reklamą a przypadkowym wyświetleniem w goolge) Pzdr
  2. Problem chyba namierzony. Dziś, podczas jazdy do pracy poczułem swąt spalenizny. Przez chwile myślałem że to coś pod maską mi się jara ale to klocek. Pojawił się nawet mały dymek. Teraz tak, co lepiej zrobić: - regeneracja zacisku czy jakieś inne opcje? Na pewno wymiana tarcz i klocków (znowu) i plynu, bo dziś to go pewnie zagotowałem. Jeśli jest ktoś z okolic Wawy, kto może mi pomóc w szybkim doprowadzeniu auta do stanu używalnosci to byłbym wdzięczny. _________________________ Diagnoza - zblokowany klocek poprzez awarie zacisku. Lewa tarcza poczerniała... I tak, na pokładzie nowe tarcze, klocki, zregenerowany zacisk lewy, w prawym wymiana cylinderka, czyszcznie prowadnic, wymieniony płyn w sekcji przedniej. Na tyle czeka mnie jeszcze wymiana przewodów elastycznych i wtedy będzie wymiana w dalszych sekcjach. Pzdr marek
  3. Tak zgrubsza patrząc (na palce), to na prawej tarczy pojawił się lekko bardziej wyczuwalny rancik. W przyszłym tygodniu, jak się uda, pojade na pomiar tarcz. tzn jak duże jest bicie i na której konkretnie... Będzie można wtedy obejrzeć dokładniej cały zestaw. Powiem wtedy więcej No właśnie nie widziałem jak był monotowany... ale jest to jakiś trop.
  4. Czołem Panowie, Szukam wsparcia w temacie i może ktoś mądrzejszy będzie w stanie coś podpowiedzieć. Przy przebiegu 195k wymieniane były tarcze przód/tył. Prawdopodobnie Textary. Po 3k przebiegu pojawiło się bicie - przednie tarcze zostały przetoczone. Przy 209 znów pojawiło się bicie. Postanowiłem, na przodzie, zmienić na nowy komplet. Tym razem, trochę za spawą tego postu, założyłem Zimmermanny + klocki Ferodo. I trochę kiszka bo przy 219k znow pojawiło się bicie. Teraz jest 220k i dobrze to nie wygląda - bije tylko przy hamowaniu - łagodnym. Brak oznak bicia przy jeździe na bez hamowania czy też przy ostrzejszym hamowaniu. Najbliższy pomysł to sprawdznie jak duże jest bicie na przedniej tarczy... ale pytanie brzmi - czy dwa komplety różnych producentów są tak kijowe czy jednak jest coś w układzie co należałoby sprawdzić? Będę wdzieczny za sugestie... pozdrawiam
  5. Hej, Nie pierwsze Audi ale pierwsze A4. Zobaczymy jakie będzie to "mzłżeństwo" Witam wszystkich:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...