Skocz do zawartości

Matiz4

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matiz4

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BMN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Matiz4

0

Reputacja

  1. Panowie potrzebna pomoc, da się jakoś zrobić żeby sygnalizacja kieronkowskazów była głośniejsza wraz z sygnalizacja nie zapięcia pasów, to i to jest ciche. Jeśli otworze drzwi na zapłonie to ładnie głośno słychać, przy teście głośniczka zegarów też słychać głośno Gąg. Z góry dzięki za Pomoc
  2. @kamil-vag co myślisz o tych wynikach z ciśnienia na tandemie??
  3. @kamil-vag logi z grupy 13 i 23 zrobione jak pisałeś https://log.malonetuning.com/chart/287586#H8KLCADDsz13XgIDTcOLw4sKwoAgEMKFw6F3wpnDtQgJXR5GXFgNNmAZOkHDtcO0wqVtWsKew7%2FDoxgDU1xHw55Iw7kUwo89AzYWSwwxw7FNw69Ew7DCtFFyQlDDhMONwrPCusKUOzlXS8OsF8KpwpBJfmBaw6zCsMOHw4Eiw6jDr3dIw4x7YCnCqltrH8K%2Bw4rCvUN7AAAA
  4. @kamil-vag OK tak zrobię, jak będę miał to dam znać.
  5. @kamil-vag Problem dotyczy A4 B6 1.9 TDI po chipie na jakieś 170 km, objawy to gdy odpali się auto to coś jakiś czas zatrzęsie budą takie drgania , odczucie takie jakby się przez ułamek dławił i potem próbował znów równo pracować i tak co jakiś czas, jeśli chodzi o moc czy przyspieszanie to nie ma żadnych problemów, dodatkowo co to co jakiś czas na ciepłym ciężko pali, dwa razy dłużej niż zwykle odpalanie. PS. EGR też wymieniony bo już sypał błędem. Czyszczony dolot, wymieniony interculer i turbo.
  6. @kamil-vag Po wymianie g62 odpala dobrze ale bloki pomiarowe pokazują dane wartości które nie są zadowalające, co teraz??? Wtryski wymienione pół roku temu na regenerowane z pełną dokumentacja z regeneracji i testów wtrysków, wymienione uszczelniacze, stan gniazd wtrysków był bardzo dobry, wiązka wtrysków wymieniona, filtr paliwa wymieniony, g62 wymieniony, pompa w baku wyczyszczona wraz z przewodami paliwowymi.
  7. No właśnie sam niewiem, goście co to wymieniali to dosyć renomowany serwis w moim rejonie i myślę że jeżeli było by coś nie tak z gniazdami to by powiedzieli, ale nie wykluczam tego, dodatkowo zrobiony test z przezroczystym wężem od i do tandemu z filtra i zero powietrza jak i na wejściu i na wyjściu z tandemu, wszędzie jest OK caky czas widać ropę, nawet wtedy rano o kiedy ciężko odpala ani bąbelek się nie pokazał, a jednak odpalił ciężko.
  8. @DarekS4 A powiedz mi może być jeszcze jakaś inna przyczyną tego, dodam że wtryski były wymienione gdzieś pół roku temu na zregenerowane, wraz z nowymi uszczelniaczami i nowa listawa zasilająca wtryski. Czyżby mechanicy coś spartolili, jeszcze zastanawia mnie drupa 23 czy tandem przypadkiem nie pada, ale fachowcem nie jestem więc wolę zapytac. Dzięki za odpowiedź.
  9. @DarekS4 A czy przez walnięte uszczelnienie wtrysków może z rana gorzej odpalać??? Kolega ma wlasinie taki przypadek jak odpala z rana ma biały/siwy czy niebieski dym coś takiego i ciężko właśnie odpala, zatrzęsie budą, potem już jest ok, odpala norlamnie. W grupie 13 korekcję sa powiedzmy dobre 3 coś koło - 50 a 4 kolo - 80, 1 i 2 dodatni bo wiadomo ma się zrównać do 0. Do do 18 grupy same 0 przy dodaniu gazu i puszczeniu pokazują się ładnie 4 czyli jest ok. Jedynie grupa 23 jest trochę niepokojącą bo 1 cylinder - 30, 2 +14, 3 - 40, 4 - 60. Objaw odpalania nasilił się po wymianie filtra.
  10. Panowie potrzebna pomoc, w mojej b6 chciałem aktywować fis i w liczniku w adaptacjach miałem wartość 30100 zmieniałem na 31200 i error, na 30200 też error, co mam wpisać żeby fis działał. I drugie pytanie na jaki moduł kierownicy wymienić żeby miał też obsługę tempomat, ten co ma teraz przyjmuje kodowanie odnośnie matenki do fis ale do tempomat już nie. Pozdrawiam
  11. Panowie problem jest nadal, zmieniony jest wzmacniacz na nowy od 3G i dalej to samo, ale zauważyłem że gdy załączam światła dzienne to wtedy zaczyna gubi sygnał nawet na odpalonym silniku, wniosek taki ze dzienne robią straszne zakłócenia, teraz pytanie co dalej zrobić z tym fantem, założyć dodatkowy wzmacniacz antenowy nawet nie oryginalny, czy są jakieś filtry żeby dzienne nie robiły zakłóceń. Pozdrawiam
  12. A jakiś numer takiego wzmacniacza dało by radę???
  13. Dokładnie opis tego błędu to 011- Open Circuit . To trzeba wymienić ten wzmacniacz antenowy?? Bo wymieniłem na taki sam i dalej to samo to pewnie ma być o jakimś innym oznaczeniu tylko jakim, tuner radiowy mam 4F0035056K.
  14. Wymieniłem tuner i niby wszystko jest ok, działa, jest dźwięk w głosnikach ale gdy włączam samo radio to łapie fale i gra fajnie ale wystarczy że uruchomię silnik to odrazu gubi fale i jest tylko RMF, może coś ze wzmacniaczem 8k9035225k bo w radio 56 mam jeden błąd 02982 tylko i nie zależnie czy jest zapłon czy działa samo radio ten błąd się pokazuje. Z góry dzięki za Pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...