Skocz do zawartości

lagru3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lagru3

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lagru3

1

Reputacja

  1. lagru3

    DP Audi A4 B6 1.8T

    Ok, jest to jakieś rozwiązanie ale interesuje mnie czy taki rozstaw jest odpowiedni.
  2. lagru3

    DP Audi A4 B6 1.8T

    Witam, chciałbym do auta włożyć DP zamiast zatkanego katalizatora i tutaj pojawia się moje pytanie. Czy dp z rozstawem śrub we flanszy mocującej: 68 mm z drugiej strony 83 mm będzie pasowal plug&plug? Mam standardowe turbo i cały układ wydechowy.
  3. Kiedy dmuchamy w zaworek jak na zdjęciu zaznaczone jest strzałka to membrana ma wpadać i puszczać powietrze? Czy ma być bez ruchu w przypadku dmuchnięcia? W drugą stronę nie przepuszcza powietrza.
  4. Mam problem. Mam zatkany katalizator. Nadaje się już tylko do wywalenia. Chciałem wrzucić DP ale pytanie czy przejdzie przegląd?
  5. Już chyba odnalazłem źródło wczorajszych problemów. Eżektor się rozleciał... Pytanie...czy zaznaczona rureczka powinna taka być jako ori? Jej króciec został w rurce zaznaczonej strzałka kiedy tylko to ruszyłem....
  6. W piątek wyjechałem z pracy z zamiarem pogrzebania przy aucie i niestety zaczęły się problemy...Auto w zakręcie zgasło, odpaliłem i normalnie dojechałem do domu. Kiedy chciałem wjechać na plac auto zaczęło gasnąć. Odpalam obroty spadają. Zarówno na PB i na LPG. Na zimnym i rozgrzanym silniku to samo. Błędy: 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded + te które były do tej pory: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Teraz jak odpaliłem auto to co prawda nie zgasło ale obroty nie są równe i silnik chodzi normalnie jak traktor... Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8d8ZeaTT4u4 Ktoś ma jakiś pomysł?
  7. Wtryski może są na granicy zapętlenia z uwagi na program? W wolnej chwili dorzucę log z 2+33. Na sprawdzenie dolotu gdzieś podjadę bo nie bardzo mam jak to zrobić. Zawór sprawdzę w weekend. Za przepływke odpowiada 002? Ile powinno przepływać powietrza? Czy jest jakaś opcja żeby sprawdzić rozrząd bez demontażu przodu? Bo jeśli już bym to wszystko rozebrał to wziąłbym się za jego wymianę. Poprzedni właściciel niby deklarował się że go wymieniał ale różnie to bywa...
  8. Zawór dv nie był jeszcze sprawdzany. Spróbuje to zrobić w weekend. Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_u84hj0.html http://vaglogi.pl/log-003_020_0t4byIC.html http://vaglogi.pl/log-090_091_093_QyUkq.html http://vaglogi.pl/log-033_002_297G5f6.html http://vaglogi.pl/log-115_118_2JpWQB.html Log statyczny: http://vaglogi.pl/log-032_8zD3Y6n.html
  9. Witam, mam problem z autem które kupiłem jakiś czas temu. Pacjent Audi A4 B6 1.8T BFB 163KM. PB+LPG. W aucie był zrobiony program na 190KM. Auto równo pracuje, przyśpieszenie wydaje się być ok, nic konkretnego się nie dzieje jednakże pojawia się check i pod kompem kilka błędów. 1) 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower limit exceeded - Intermittent 2) 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 3) 16514 - Oxygen (Lambda) - Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal + dodatkowo co jakiś czas pojawia się: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent // 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 1) Co do pierwszego błędu zrobiłem logi na biegu jałowym z kanału 090 + 091 + 093. Może ktoś ocenić? Log jest na postoju + drugi w jednym pliku w lekka przegazówka (ale to chyba nie było konieczne). LOG-01-090-091-093.CSV http://vaglogi.pl/log-090_091_093_5TgVx09.html 2) Turbo jest niedoładowane...Jakiś czas temu zapodałem do dolotu Wynns Turbo Cleaner ale chyba jednak niewiele to pomogło...Nie znalazłem żadnej widocznej nieszczelności. Przy okazji regulacji gazu Panowie stwierdzili że turbo ładuje tylko 0,8. Jakieś wskazówki? 3) Lambda przed katalizatorem - wcześniej był błąd grzałki tej sondy. Wymieniłem ją na Boscha i teraz pojawiają się takie błędy. Dodam że wywala checka jednak tydzień się on świeci i tydzień się nie świeci...Ma ktoś jakieś pomysły od czego zacząć aby doprowadzić to auto do ładu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...