
d_z_w_o_n_e_k
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O d_z_w_o_n_e_k

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BRB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
306 wyświetleń profilu
-
Pompowtryski sprawdzone: Pobierz plik IMG 20190803 103312 jpg | TinyPic.pl - Najlepszy darmowy hosting zdjęć, obrazków, fotek TINYPIC.PL Pobierz plik IMG 20190803 103312 jpg - TinyPic.pl - najlepszy...
-
Dzięki za odpowiedzi Soft już ogarnięty, DPF nie wywala błędów. Kąt synchronizacji - 0. Zdecydowałem się oddać na sprawdzenie na stół pompowtryski. Będę miał je wyjęte z auta i tu pytanie gdzie w Warszawie (lub wysyłkowo w innej lokalizacji) dać do sprawdzenia/regeneracji? Fachowo i uczciwie i nie drogo Możecie mi kogoś polecić? Dzięki!
-
Hej! Mam problem ze (moim zdaniem) - zbyt dużym spalaniem (FIS w cyklu miejskim pokazuje nawet 13l/100. W trasie na dystansie 250km - połowa trasy z max 140km h / reszta wolniej - z testu z baku wyszło 7,2 l/100 km (FIS przy prędkości 140km/h i ok. 3000 obr. pokazywał spalanie rzędu 8,2 l/100km). Spalanie po mieście (wyliczone z baku): 10l/100km Auto po awarii turbo - wymienione turbo, głowica, wałek rozrządu, kompletny rozrząd, egr wyczyszczony. DPF wycięty ponieważ generował non-stop błędy po tej awarii (auto wchodziło w tryb awaryjny, wypalanie podczas jazdy jak i wymuszone nie przynosiło rezultatów) Po wycięciu DPF fizycznym jak i z softu - pokazuje błąd (mam oddać auto do weryfikacji/poprawy.) : 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 219848 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 0.00 (bez jednostek): -10.20 (bez jednostek): 28.0 Temperatura: 132.0*C Temperatura: 18.0*C ________________ Czwarty pompowtrysk został podmieniony na inny/używany (poprzedni wskazywał niepoprawne działanie). LOGI: Dynamiczne: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QrZ3I.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_I646h.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_aPa9l.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_d233OO.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_AekIV.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_W5fhAIM.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0nvJu4.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_hvudj.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_K64SQt.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1O91ri.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lSfYm.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_O0yxQkP.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Ql50d.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CCzZ9.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6c7S4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_OFc3o5.html ______________________ w grupie 18 na biegu jałowym wszystkie wartości to 0 / 0 / 0 /0 a po naciśnięciu i puszczeniu gazu na 4 pozycjach pokazują się 128 i wracają potem zera. Z tego, co wyczytałem po puszczeniu gazu powinny pokazać się same 4. ____________________ W grupie 28 wartości wydają się być niepoprawne. ________________________ Od czego zacząć? Pompowtryski do sprawdzenia na stół (polecacie rzetelny serwis w Warszawie lub okolicy)? Sam już nie wiem co robić Dziękuję z góry za pomoc Pozdrawiam, Sebastian .
-
1.9 TDI PD (a4 b7) Prośba o analizę logów (duże spalane)
d_z_w_o_n_e_k opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, mam prośbę do Mądrej Głowy o analizę logów. Mam problem ze (moim zdaniem) - zbyt dużym spalaniem (FIS w cyklu miejskim pokazuje nawet 13l/100. W trasie na dystansie 250km - połowa trasy z max 140/h / reszta wolniej - z testu z baku wyszło 7,2 l/100 km (FIS przy prędkości 140km/h i ok. 3000 obr. pokazywał spalanie rzędu 8,2 l/100km). Spalanie po mieście (wyliczone z baku): 10l/100km Auto po awarii turbo - wymienione turbo, głowica, wałek rozrządu, kompletny rozrząd, egr wyczyszczony. DPF wycięty ponieważ generował non-stop błędy po tej awarii (auto wchodziło w tryb awaryjny, wypalanie podczas jazdy jak i wymuszone nie przynosiło rezultatów) Po wycięciu DPF fizycznym jak i z softu - pokazuje błąd (mam oddać auto do weryfikacji/poprawy.) : 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 219848 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 0.00 (bez jednostek): -10.20 (bez jednostek): 28.0 Temperatura: 132.0*C Temperatura: 18.0*C ________________ Czwarty pompowtrysk został podmieniony na inny/używany (poprzedni wskazywał niepoprawne działanie). LOGI: Dynamiczne: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QrZ3I.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_I646h.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_aPa9l.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_d233OO.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_AekIV.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_W5fhAIM.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0nvJu4.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_hvudj.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_K64SQt.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1O91ri.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lSfYm.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_O0yxQkP.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Ql50d.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CCzZ9.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6c7S4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_OFc3o5.html ______________________ w grupie 18 na biegu jałowym wszystkie wartości to 0 / 0 / 0 /0 a po naciśnięciu i puszczeniu gazu na 4 pozycjach pokazują się 128 i wracają potem zera. Z tego, co wyczytałem po puszczeniu gazu powinny pokazać się same 4. ____________________ W grupie 28 wartości wydają się być niepoprawne. Dziękuję z góry za pomoc Pozdrawiam, Sebastian . ____ -
Warszawa, A4 B7 Avant 1.9 TDI PD 2008. Miło mi dołączyć do zacnego grona pasjonatów "czterech kółek" Serdecznie pozdrawiam Sebastian.