Jump to content

d_z_w_o_n_e_k

Pasjonat
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About d_z_w_o_n_e_k

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BRB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

190 profile views

d_z_w_o_n_e_k's Achievements

0

Reputation

  1. Pompowtryski sprawdzone: Pobierz plik IMG 20190803 103312 jpg | TinyPic.pl - Najlepszy darmowy hosting zdjęć, obrazków, fotek TINYPIC.PL Pobierz plik IMG 20190803 103312 jpg - TinyPic.pl - najlepszy...
  2. Dzięki za odpowiedzi Soft już ogarnięty, DPF nie wywala błędów. Kąt synchronizacji - 0. Zdecydowałem się oddać na sprawdzenie na stół pompowtryski. Będę miał je wyjęte z auta i tu pytanie gdzie w Warszawie (lub wysyłkowo w innej lokalizacji) dać do sprawdzenia/regeneracji? Fachowo i uczciwie i nie drogo Możecie mi kogoś polecić? Dzięki!
  3. Hej! Mam problem ze (moim zdaniem) - zbyt dużym spalaniem (FIS w cyklu miejskim pokazuje nawet 13l/100. W trasie na dystansie 250km - połowa trasy z max 140km h / reszta wolniej - z testu z baku wyszło 7,2 l/100 km (FIS przy prędkości 140km/h i ok. 3000 obr. pokazywał spalanie rzędu 8,2 l/100km). Spalanie po mieście (wyliczone z baku): 10l/100km Auto po awarii turbo - wymienione turbo, głowica, wałek rozrządu, kompletny rozrząd, egr wyczyszczony. DPF wycięty ponieważ generował non-stop błędy po tej awarii (auto wchodziło w tryb awaryjny, wypalanie podczas jazdy jak i wymuszone nie przynosiło rezultatów) Po wycięciu DPF fizycznym jak i z softu - pokazuje błąd (mam oddać auto do weryfikacji/poprawy.) : 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 219848 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 0.00 (bez jednostek): -10.20 (bez jednostek): 28.0 Temperatura: 132.0*C Temperatura: 18.0*C ________________ Czwarty pompowtrysk został podmieniony na inny/używany (poprzedni wskazywał niepoprawne działanie). LOGI: Dynamiczne: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QrZ3I.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_I646h.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_aPa9l.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_d233OO.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_AekIV.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_W5fhAIM.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0nvJu4.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_hvudj.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_K64SQt.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1O91ri.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lSfYm.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_O0yxQkP.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Ql50d.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CCzZ9.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6c7S4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_OFc3o5.html ______________________ w grupie 18 na biegu jałowym wszystkie wartości to 0 / 0 / 0 /0 a po naciśnięciu i puszczeniu gazu na 4 pozycjach pokazują się 128 i wracają potem zera. Z tego, co wyczytałem po puszczeniu gazu powinny pokazać się same 4. ____________________ W grupie 28 wartości wydają się być niepoprawne. ________________________ Od czego zacząć? Pompowtryski do sprawdzenia na stół (polecacie rzetelny serwis w Warszawie lub okolicy)? Sam już nie wiem co robić Dziękuję z góry za pomoc Pozdrawiam, Sebastian .
  4. Cześć, mam prośbę do Mądrej Głowy o analizę logów. Mam problem ze (moim zdaniem) - zbyt dużym spalaniem (FIS w cyklu miejskim pokazuje nawet 13l/100. W trasie na dystansie 250km - połowa trasy z max 140/h / reszta wolniej - z testu z baku wyszło 7,2 l/100 km (FIS przy prędkości 140km/h i ok. 3000 obr. pokazywał spalanie rzędu 8,2 l/100km). Spalanie po mieście (wyliczone z baku): 10l/100km Auto po awarii turbo - wymienione turbo, głowica, wałek rozrządu, kompletny rozrząd, egr wyczyszczony. DPF wycięty ponieważ generował non-stop błędy po tej awarii (auto wchodziło w tryb awaryjny, wypalanie podczas jazdy jak i wymuszone nie przynosiło rezultatów) Po wycięciu DPF fizycznym jak i z softu - pokazuje błąd (mam oddać auto do weryfikacji/poprawy.) : 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 219848 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 0.00 (bez jednostek): -10.20 (bez jednostek): 28.0 Temperatura: 132.0*C Temperatura: 18.0*C ________________ Czwarty pompowtrysk został podmieniony na inny/używany (poprzedni wskazywał niepoprawne działanie). LOGI: Dynamiczne: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QrZ3I.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_I646h.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_aPa9l.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_d233OO.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_AekIV.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_W5fhAIM.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0nvJu4.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_hvudj.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_K64SQt.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1O91ri.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lSfYm.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_O0yxQkP.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Ql50d.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_CCzZ9.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6c7S4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_OFc3o5.html ______________________ w grupie 18 na biegu jałowym wszystkie wartości to 0 / 0 / 0 /0 a po naciśnięciu i puszczeniu gazu na 4 pozycjach pokazują się 128 i wracają potem zera. Z tego, co wyczytałem po puszczeniu gazu powinny pokazać się same 4. ____________________ W grupie 28 wartości wydają się być niepoprawne. Dziękuję z góry za pomoc Pozdrawiam, Sebastian . ____
  5. Warszawa, A4 B7 Avant 1.9 TDI PD 2008. Miło mi dołączyć do zacnego grona pasjonatów "czterech kółek" Serdecznie pozdrawiam Sebastian.
×
×
  • Create New...