Skocz do zawartości

siaj

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O siaj

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z własnego doświadczenia odradzam toczenie, pieniądze wyrzucone w błoto. A już na pewno nie polecam serwisu FOX Rzeszów gdzie byłem na takiej usłudze. Tarcze miały być lekko przetoczone głównie z rdzy a zdarli po 3 mm, facet zbierał opiłki łopatą bo tyle tego było. Finalnie tarcze po tym zabiegu biły okrutnie i poszły na złom. Gra nie warta świeczki.
  2. Tak czy siak myślę ze jak weźmiesz to co ci zaoferowali to 3 tyś będziesz do przodu, jak przyjedzie rzeczoznawca to juz kwota może nie być taka optymistyczna, niektórzy juz tak kombinowali i nie wyszli na tym zbyt dobrze, to co ci zaoferowali jest bardzo uczciwe i nie ma co zbytnio Januszowac
  3. Ja bym sie zgodził, drzwi w kolor kupisz to najmniejszy problem i wydatek, z tym nadkolem będzie trochę zabawy, pewnie będzie trzeba wyciąć i wstawić plus malowanie, felgi przecież nie będziesz naprawiał, w mojej okolicy w warsztacie za tą naprawę wzięliby max 2,5 tyś, mówię juz o całkowitych kosztach razem z drzwiami.
  4. siaj

    koło/rolka, od czego jest?

    Okej, dzięki za info
  5. siaj

    koło/rolka, od czego jest?

    Ja tam ledwo rękę mogę wsadzić więc nie wyobrażam sobie tego za bardzo bez demontażu czegokolwiek do okoła ale skoro sie da to najpierw spróbuję.
  6. Pytanie o przednią piastę, czy piasta w a4b6 jest identyczna czyli taka sama jak w a4b7? I czy do każdej wersji silnikowej, piasty sa takie same?
  7. siaj

    koło/rolka, od czego jest?

    Czyli zapewne żeby wymienić trzeba zrzucić cały przód? ? nie widzę innej oocjiy żeby sie tam jakoś dostać.
  8. siaj

    koło/rolka, od czego jest?

    Szybkie pytanie, od czego odpowiedzialne jest zaznaczone na zdjęciu koło/rolka w silniku 3.0 tdi i jaki ma numer? Ma dość spore bicie, czy jest możliwe żeby samo sie pokrzywiło?
  9. siaj

    półośka

    okej ale z tego co mi wiadomo byly rozne oznaczenia, w bkn byla skrzynia GCX a chyba w asb JAX i chcialbym wiedziec jakie są roznice oprocz oznaczen i czy np połoski pasują zamiennie a nawet wał bo moga byc roznice w dlugosciach.
  10. siaj

    półośka

    Orientuje sie ktoś może czy półośki od 3.0 tdi ASB ze skrzynią automatyczną pasują do 3.0 tdi BKN tez z automatem? Skrzynie automatyczne w ASB i BKN są takie same i mają oznaczenie GCX?
  11. A czemu postanowiłeś wymienić łożysko? Kupując nową podporę brałeś raczej zamiennik dedykowany do b7 więc łożysko ktore siedziało powinno pasować.
  12. Wstępnie mogę podjechać jutro
  13. Do starej podpory wsadziłes tylko nowe łożysko czy kupowałeś gdzieś całą nową podporę i podmieniałes na oryginalne łożysko?
  14. Ja również walczę z wibracjami i tez nie wiadomo za co sie zabrać, na pewno mam podporę wału do wymiany z tego co wymacałem bo guma jest strasznie miękka i chyba od tego zacznę żeby nie robić sobie nie wiadomo jakich kosztów. W tej chwili to nawet jeżdżę na zimówkach 16" bo jak zmienię na 19" letnie to od 80 km/h tak wibruje całe auto że mam wrażenie ze sie rozleci. na 16" da sie jeździć, wibracje są ale mniejsze choć z każdą kolejną dłuższą trasą pogłębiają się. Dodatkowo przy około 100 km/h jak lekko ruszę kierownicą to zaczyna sie trząść przez jakieś 2 sekundy, po wyprostowaniu wraca do normy.
  15. Również jak zaglądałem pod auto mam wrażenie że skrzynia nie jest na środku tylko bardziej w lewo i do podpory wał nie idzie prosto z tym ze ja mam 3.0 tdi tipa, byc może tak ma być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...