Skocz do zawartości

Tomasz_83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz_83

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

195 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomasz_83

0

Reputacja

  1. Przebieg to ponad 200000 ale i tak nie mam pewnosci czy jest taki w rzeczywistosci. Jak przygazuje do 1400 to nic sie niedzieje. Wszystko jest ok. W nastepnym tyg. mam urlop wiec podjade do mechanika i podepne compa by sprawdzic jak funkcjonuja.
  2. Podpinalem ale zadnych bledow nie pokazalo.
  3. Witam wszystkich. Mam prosbe o podpowiedz gdzie mam szukac przyczyny w/w usterki. Wiec zaczne od tego ze po odpaleniu silnika i odczekaniu dluzszej chwili przy ruszaniu silnik gasnie, pojawia sie wtedy czerwona kontrolka cisnienia oleju i pojawia sie komunikat ktory za chwilke znika wraz z kontrolka na desce pozostaje tylko kontrolka swiec. Po ponownym odpaleniu autko zachowuje sie normalnie. Nadmienie ze sytuacje pojawiaja sie tylko po postoju w nocy przy przymrozkach lub gdy pada deszcz i tworzy sie wilgotne powietrze. Czasami na biegu jalowym zaczyna bujac autem, myslalem ze to dwumas ale przy nacisnieciu sprzegla problem nie znika i raczej dzieje sie to na zimnym silniku. Prosze o podpowiedz moze ktos mial podobny problem. Dziekuje.
  4. Witam. Wszystkie filtry były wymienione przed samą zimą więc wydaje mi się że to nie filtr. Wczoraj właśnie oddałem samochód na warsztat i po wstępnej diagnozie może to być pompa paliwa. Jak już bd coś wiedział to opisze dany problem, może komuś na przyszłość się przyda.
  5. Witam wszystkich, mam pewien problem ze swoim autem. Otóż dziś rano przy próbie odpalenia silnika pojawiła się kontrolka Oildruck która jak wiem że świadczy o niskim stanie oleju. Samochód w ogóle nie odpala. Ok. 1,5 m-ca temu miałem podobną sytuacje i po krótkiej rozmowie z mechanikiem odholowałem samochód na warsztat by sprawdzić co jest przyczyną. Po diagnozie przez niego okazało się że to zaworek filtra paliwa był do wymiany. Jedyne co przychodzi mi do głowy to że sytuacja się powiela i być może w/w zaworek jest do wymiany. Mogę nadmienić że w moim Audi A 4 b 7 TDI BPW ok. 5 tyś.km został zregenerowany moduł wałków wyrównoważających wraz z pompą oleju i wymianą imbusa. Ok. 1 tyś.km temu wymiana wałka rozrządu z regeneracją wtrysków. Co może być tego przyczyną..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...