Skocz do zawartości

master8406

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O master8406

Informacje

  • Imię
    Stefan
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia master8406

0

Reputacja

  1. Witam. Czy ktoś kojarzy co to za urządzenie? Leżało na plastikowej osłonie z tyłu po prawej stronie za zderzakiem. Auto to Audi A4 b6 kombi 2.0 alt. Pozdrawiam
  2. Dzięki za odpowiedź. Przy składaniu trzeba ten przegub jakoś zabezpieczać? Mam tu na myśli lekkie sklepanie miejsc szlifowanych. Widziałem podobne przeguby które dosłownie trzymały się na samej osłonie. Po jej rozpięciu bez żadnego oporu można było krzyżak wysunąć. W sumie nie wiem czy tak powinno być. Pozdrawiam
  3. Witam. Niedługo czeka mnie wymiana osłony przegubu wewnętrznego w moim alt. Chciałem zapytać czy jest inna metoda na rozpięcie przegubu od półosi? Jak się zeszlifuje to później trzeba sklepać te miejsca. Próbował ktoś z Was zbić młotkiem? Może jakaś inna metoda? Dzięki z góry i pozdrawiam
  4. Przekaźnik od pompy paliwa mam zmieniony na nowy (nr 167) i to raczej nie on pstryka. Dźwięk dochodzi ewidentnie z okolicy kolumny a 167 jest po lewej stronie. Do tej pory żeby wyeliminować usterkę to mam zmienione: pompa paliwa, przekaźniki nr 167, 219 i 370. Dodatkowo jest przelutowany sterownik i problem powraca.
  5. Cześć Wszystkim. Panowie mam ciągle problem z moim altkiem. Chodzi o odpalanie. Chciałem zapytać czy w momencie kiedy przekrecicie stacyjke na rozruch (rozrusznik nie zapłon) to czy słychać u Was pstryknięcie pod kierownicą - jest to dźwięk w okolicach kolumny kierowniczej. Nie wiem co to za dźwięk i skąd dokładnie dochodzi. Może mi ktoś coś podpowie. Jak pstryknie to fura odpali a jak jest cisza to nie odpala. Pozdrawiam
  6. master8406

    Kręci i nie odpala.

    Cześć. Mam podobny problem z odpalaniem. Auto to audi a4 b6 alt. Zdarza się to sporadycznie ale zdążyłem już prawie tysiaka wydać na naprawy i dalej jest problem. Wymieniono mi pompę paliwa -niepotrzebnie z resztą. Zmieniony przekaźnik 167, 219 i 370. Chcialem zapytac czy przekaznik nr 370 ma wplyw na odpalanie? Jaka jest jego funkcja poza wentylatorem? Może ktoś ma jakiś schemat instalacji dla laika elektrycznego? Pozdrawiam
  7. Chyba nie napisałem zbyt jasno. Pompka nie robi zwory bo przecież wtyczkę wypiąłem od pompki sprawdzając zwarcie.
  8. Cześć Wszystkim Podepnę się pod temat. Słuchajcie przestały mi działać spryski na ksenony. Wywala bezpiecznik. Podpiąłem multimetr do wtyczki i okazuje się ze zwiera gdzieś we wiazce. Panowie jak dostać się do tej wiązki? Od strony nadkola da radę. Ktoś wie którędy ta wiązka biegnie i gdzie ma koniec? Pasuje mi ja całą wydrzeć. Ktoś taki problem przerabiał już? Moje auto to audi a4 b6 2.0 alt. Pozdrawiam
  9. Cześć wszystkim. Odgrzewam kotleta Wie ktoś za co są odpowiedzialne te przekaźniki? Jestem po wymianie pompy paliwa ale nie mam pewności czy serwis dobrze zdiagnozował usterkę. Kilka dni temu nie mogłem odpalic alt-ka. Wymieniono mi pompę twierdząc że się przycina. Też często słyszę takie cykanie pod kierownicą głównie przy odpalaniu. Jak nie słychać przy kreceniu rozrusznikiem to auto nie odpali. Po wymianie pompy już kilka razy hełtałem rozrusznikiem ale coś zaskakuje i odpala. Normalnie odpala od strzała. Miał ktoś coś podobnego? Co to za przekaźniki? Może mi się któryś kończy? Pozdrawiam
  10. Witam. Sonda była odkrecana 2 lata temu przez mechanika żeby wstawić emulator. Nie wiem przypadkiem czy nie ukręcił wtedy tych przewodów. Widać ze przewód nie był wypinany z tej wiazkim i śmiem twierdzić ze sonda właśnie już wtedy została nadwyrezona. Vcds pokazuje zwarcie do masy i zbyt dużą rezystancje. Będę próbował z góry dostać się do niej. Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich. Mam audi z silnikiem ALT i jest do wymiany druga sonda lambda. Czy wymieniał ktoś z Was tą sondę? Da się to zrobić od góry bez demontażu osprzętu silnika? Mam założony emulator. Zwykły klucz ogarnie czy trzeba coś pokombinować.? Pozdrawiam
  12. Witam wszystkich śledzących temat. Drodzy Forumowicze wstrzymałem się z wymianą nagrzewnicy do wiosny. Na wiosnę przy możliwie ładnej pogodzie sam wymienie tą nieszczęsną nagrzewnice. W sobote śmignąłem ok 170km audicą po górkach i miejscami z troche wyzszymi obr. Okazało sie ze układ odpowietrzył się przez drogę. Szału nie ma ale przez zimę przejezdzę. Odwołałem wizytę w serwisie i przy okazji dowiedziałem się ze miała być założona nagrzewnica firmy NRF. W zestawie nie było uszczelek do rurek i prawdopodobnie na starych by złożyli. Co to za firma? Słyszeliście o takiej? Może dobrze się stało że odwołałem ten montaż. Pozdrawiam
  13. Dziękuję kolego za fatygę. Bardzo mi pomogłeś. Teraz jestem pewien że dolny ma zasilać a górny to powrót. Odpowietrzanie na krótko pomaga a jutro jadę z malutką córeczką 80 km w traskę. Moze jakos oblece. We wtorek zmiana nagrzewnicy. Dam znać jak poszło i czy jest poprawa. Na YT chyba wszystkie filmiki obejrzałem na temat nagrzewnicy tj polskie angielskie nawet ruskie☺Pozdrawiam
  14. kamil-vag z nieba mi ten schemat wysłałeś. Z rysunku wynika ze tam gdzie odpowietrznik ma być powrót. Tak też jest u mnie. Czyli dół zasilanie a góra powrót. Bo odpowietrznik jest zawsze na górze. Czekam jeszcze jak ktoś to sprawdzi organoleptycznie na zimnym silniku☺ Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc?
  15. Witam ponownie. Brnę dalej w ten kierunek przepływu nagrzewnicy. Dziś byłem w kilku miejscach i powiem szczerze że ile mechaników tyle wersji. W jednym serwisie mechanik sprawdzał i mówił ze raczej inaczej nie da się tych węży podłączyć ze względu na ich budowę. Więc mam nagrzewnice zasilaną dolnym króćcem. Zaczynam myśleć że tak musi być. Mam wielką prośbę w związku z tym. Koledzy czy mógłby ktoś sprawdzić który przewód pierwszy robi się ciepły? Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. Dla mnie to wszystko jest zagadką póki co do końca nie wyjaśnioną. Mój silnik to alt ale w innych wersjach powinno być tak samo. P.S. We wtorek jestem umówiony na wymianę nagrzewnicy. Po moim odpowietrzaniu na parkingu pod blokiem pojawiło się grzanie ale od 2000obr/min. Więc wymieniam nagrzewnice. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...