Skocz do zawartości

Krzysztof.95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysztof.95

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysztof.95

3

Reputacja

  1. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to sam osobiście kupiłem i sprawdziłem te żarówki w Lipcu tego roku: https://allegro.pl/oferta/zarowka-canbus-p21w-ba15s-led-biala-audi-a4-b7-10768735641?snapshot=MjAyMi0wNy0yNFQxNjo1Mzo0NS43OTVaO2J1eWVyO2M3MWE0ZTQ0MzFkYWM0MTU0YzE1ZTM4ZTBlM2QzNzkxYmFkZGE0NjliZTAzNGNmOGIwYWJiOGMxYTU1YWFmZDg%3D Aukcja już nieaktualna, ale zdaje się, że będą to te: Żarówka 100% CANBUS P21W BA15S BIAŁA MOCNA MARBALIGHT.PL Żarówka 100% CANBUS P21W BA15S światła dziennego/wstecznego z systemem CANBUS 100%. Brak błędu spalonej żarówki i niesamowita moc świetlna! Kupiłem cztery sztuki. Dwie na przód do DRL oraz dwie na tył do świateł wstecznych. Jako DRL działają bez błędów! Wsteczny wyświetla błąd, jednak wystarczy wrzucic wsteczny i gasna. Co za tym idzie gasząc auto na wstecznym błąd się nie zaświeci/pokaże się na 2s i zgaśnie.
  2. Sprawdź czy ciśnienie nie wypchneło Ci broków wałka popychaczy.
  3. Czyli objaw identyczny jak u mnie. Raptem 300 km i komunikat o zapchanym filtrze. Etka podaje dwa numery walka rozrzadu: 038 109 101 AF 038 109 101 AH Który z nich obsługuje DPF?
  4. Wałek rozrządu wleciał od razu nowy, do tego szklanki i zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy. Mozliwe jest aby pompki byly zle ustawione?
  5. Witam. Mam problem z filtrem DPF. Przebieg auta 274 tys. Po wymianie silnika na ten o tym samym oznaczeniu z anglika i przejechaniu raptem 300 km wyswietliło mi błąd DPF'a, którego za nic w świecie nie szło dopalić. Do tej pory dopalał się bez problemowo. Procedura serwisowa wypalenia startowała, ale poziom zapełnienia sadzą był ciągle na poziomie 101.6%. Filtr DPF został wymontowany z auta i zawieziony do czyszczenia chemicznego, a czujnik różnicy ciśnień wymieniony na nowy firmy Bosh. Spokój był na kolejne 260 km i problem powrócił. Ikona DPF. mrugająca ikona świec żarowych oraz check engine. Tym razem po podpięciu VCDS poziom zapełnienia sadzą wynosił 46% i po trzykrotnym uruchomieniu serwisowego wypalania i jezdzie z prędkością 160 km/h (jazda na wysokich obrotach, ale z niską prędkością dawała temperaturę spalin przed turbosprężarką maksymalnie 400*C) udało mi się zejść jedynie do 20% zapełnienia sadzą, a błąd dalej nie zniknął. O co tu może chodzić? Próbować go dalej wypalać serwisowo? Poniżej błędy, które pokazuje mi VCDS. Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD Component: R4 1,9L EDC G000SG 9897 Revision: --H05--- Serial number: XXXXXXXXXXXXXX Coding: 0000071 Shop #: WSC 11111 111 11111 VCID: 6BD4FF304A85F11E4F-803E 2 Faults Found: 008194 - Particulate Trap Bank 1 P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 274396 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 2.0 Duty Cycle: 20.1 % (no units): 10.20 Temperature: -0.9°C Time: 5091.8 s 005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller P1641 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 274396 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00101100 Temperature: 85.5°C (no units): 0.0 Readiness: 0 0 1 1 1
  6. Widzieliśmy się późną sobotą na wlocie do Krk od strony Zabierzowa pod estakadę Generała Tadeusza Rozwadowskiego. ? Lampy przód na żywo robią robotę!
  7. @Redjasper super. Odezwę się na pw w sprawie tych lusterek.
  8. Na wiekszych wulkanizacjach nie powinni miec z tym problemu. Sprobuj firme Krawal na ul. Cienistej 1. W moim przypadku sobie poradzili.
  9. W porównaniu do zawiechy 1BV i sprężyn weitec jazda jest bardziej komfortowa?
  10. Świetny mod. Planuję sklonować go do siebie. Rozumiem, że wcześniej miałeś włącznik bez clh. Jak wygląda kwestia pinów do nowego włącznika? Kupiłeś razem z kawałkiem wiązki oraz wtyczki czy oryginalna wiązka ma wszystkie kable lub może rozwiązałeś to na inny sposób?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...