Skocz do zawartości

markan79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O markan79

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Sulęcin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia markan79

0

Reputacja

  1. Dzięki za wasze wypowiedzi koledzy bo sam zauważyłem że jazda stała się teraz bardzo agresywna przez te Nm. Mam jeszcze możliwość poprawienia tego chipa tylko nie wiem w jakie parametry celować. Nm napewno obniże do 300 ale nie wiem jak z obrotami czy max moment nie przesunąć w okolice 4500
  2. A twoim zdaniem jak powinno być?
  3. Ja ze swojej a4b7 motor BFB samym chipem wyciągnąłem 192 KM i 334Nm. Max moment przy 3400obr/min. Prawie nowe turbo było bo miało 38000km. Załączam wykres.
  4. Zaworek/odpowietrznik wymieniony. Dość utrudniona wymiana ze względu na utrudniony dostęp ale po wymianie wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki kolegom którzy podzielili się problemem. Nawet dziś wielu mechaników nie umie znaleźć przyczyny opisanej usterki.
  5. Witam wszystkich poprzedników. Mam ten sam problem, zaworek już zamówiony, jak tylko dostanę zabieram się za wymianę.
  6. Moje audi 1.8T 163kM przebieg 148.000 (potwierdzony) bierze około 1l na 10.000 km. Olej Castrol 5w30. Zastanawiam się nad zmianą na motul 5w40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...