maxxiuu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maxxiuu
Informacje
-
Imię
Roman
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
CDSB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Inna
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Mam problem z zlokalizowaniem lekkiego skrzypienia przy „bujaniu” samochodem z tylu chyba z prawej strony. Występuje to tylko jeśli tył jest obciążony - minimum 2 osoby lub 1 osoba plus obciążony bagażnik. Dźwięk to jakby guma ale bardziej skrzypiąca niż piszcząca. Problem występuje wyraźniej przy dużym zawilgoceniu powietrza. Co to może być bo mój mechanik tego nie mógł zlokalizować bo niestety ciężko samemu to znaleźć gdyż występuje to w ścisłe określonych sytuacjach.
-
Problem rozwiązany Przyczyna: rozciągnięty łańcuch o prawie 5mm Wymieniono kompletny rozrząd, koszt z robocizna 2000 zł Przebieg 198000
-
Witam Mam problem i będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Na wstępie dodam iż samochód pracuje normalnie, książkowo bez żadnych niepokojących oznak tymniemniej jest to wszystko dziwne. Miesiąc temu po przejechaniu rano kilku kilometrów zgaszeniu auta i powrocie do niego po kilku minutach oraz próbie odpalenia samochód odmówił odpalenia z guzika zmuszony byłem przytrzymać guzik, samochód pokręcił dłużej niż normalnie i odpalił - tak to wyglada : Problem ustał wiec to zignorowałem, jednakże zaczyna robić to coraz częściej co jest niepokojące, kilka razy już nawet w czasie jazdy zaświeciła się kontrolka check. Po podłączeniu komputer wskazał błąd P0016 poniżej zrzut. Po wykasowaniu błąd wraca zaraz. Samochod kupiłem rok temu, zrobiłem nim 15k, ostatnio wymieniałem olej i filtry. Po zakupie (rok temu) nawalił silnik i na gwarancji była naprawa przy której robione / wymieniane były : - 4 z świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna ) To są najważniejsze sprawy. Może być że jeszcze jakieś drobne elementy. Nie istotne w całym zestawieniu. Zapytacie pewnie jeszcze co tez stało się zaraz po zakupie ze musieli naprawiać auto ? Zacytuje odpowiedz jaka dostałem po diagnozie ponieważ nie znam się na tym: ”Odpowiadając na Pana wczorajsze pytanie, wysyłam zdjęcie tzw. dzwigienki zaworowej z hydrauliką. Jest tam widoczna mała podkładka, a właśnie na drugim cylindrze na jednym zaworze ona pękła. Spowodowało to skrzywienie całej dzwigienki przez co zawór się podparł i nie chciał się zamknąć. Mechanik gdy wyprostował dzwigienke srubokretem ,zawór wskoczył na swoje miejsce, ale tak czy inaczej zdecydowaliśmy o sprawdzeniu całej głowicy. Spinka która pękła została odnaleziona w narożniku głowicy, więc całe szczęście nie poleciała na tłok.”
-
U mnie wysczyło zrobić porządnie adaptacje skrzyni biegów, po adaptacji po przejechaniu kilkuset kilometrów problem stopniowo zaczął zanikać.
-
Olej wymieniony + filtry, jeździ się zupełnie inaczej, płynniej nic już nie szarpie. Rusza łynniej, zmienia z N na D płynniej, biegi zmienia jeszcze płynniej, ogólnie wszystko na + a z tego względu że nigdy nie miałem automatu to nie miałem porównania. Samochód ma 176 tyś, niby olej był robiony co 40 tyś według książki w niemczech. Jednakże był zamotnowany filtr z 2009, także można to poddać wątpliwości. Olej był lekko zszarzały ale nie było żadnych opiłek i po zniszczeniu starego filtra w środku był biały czysty.
-
No właśnie apropo wymiany oleju w skrzyni to jadę jutro to uczynić, będze wymiana oleju, filtrów, adaptacja jednakże w warsztacie poza ASO. Co jednak ciekawe, problem sam zniknął po trasie 300km, później samochód stał tydzień i z powrotem 300km (majówka) do dzisiaj problem praktycznie zanikł do zera i od tego czasu szarpnęło 2 razy.
-
Mam dokładnie ro samo jeszcze nie wiem co to
-
Kolego czy udało Ci sie usunąć te szarpnięcia/dziury ? Ja mam bardzo podobnie
-
Witam Mam pytanie odnośnie mojego nowego samochodu. Na początku dodam, ze nigdy nie miałem audi, nigdy napędu na 4 koła oraz nigdy automatu, także przepraszam jeśli moje pytanie jest prozaiczne :-) Postaram sie opisać problem najlepiej jak potrafię. Mianowicie samochód ma tendencję do takiego charakterystycznego lekkiego szarpnięcia. Według moich odczuć nie jest to związane ani z silnikiem ani z skrzynią biegów. Kiedy to występuje ? Otóż w ścisle określonych sytuacjach. Mianowicie tyczy sie to gwałtownego przyspieszenia i tez nie zawsze. Dajmy na to, że jadę około 50km/h widzę zielone światło w oddali, samochód jedzie już na 6 bądź 7 biegu wtedy wcisnę mu mocniej i gwałtownej pedał gazu, on zredukuje najpierw na 5 pózniej szybko na 3 i przyspiesza a po chwili lekko szarpnie raz pózniej czasem drugi raz. Ogólnie nie wpływa to na płynność jazdy czy samego przyspieszeni. Generalnie operując bardziej z wyczuciem pedałem gazu można tego uniknąć całkowicie. Szarpnięcie czuć jakby na plecach, dzieje sie ono tak szybko ze nawet nie czuć żeby samochód zwalniał. Patrzyłem tez czy biegi sie wtedy zmieniają na komputerze ale nie zmieniają sie, dzieje sie to na jednym biegu przy szybkim przyspieszeniu, równie dobrze może to być 2,3 jak i 5 wszystko zależy jaka aktualnie prędkością jedziemy. Może to być rownież przy bardzo niskiej prędkości, np jedziemy za rowerzysta toczymy sie na 2 lub 3 i nagle przyspieszymy mocniej chcąc go wyprzedzić szybko i tez czasem szarpnie. Kolejna sprawa, w trybie sport oraz manual sytuacja chyba nie występuje sprawdzałem kilka razy i nie zauważyłem tego. Jeśli chodzi o skrzynie stronic to chodzi bardzo ładnie, zmienia biegi niewyczuwalnie, rusza rownież płynnie. Ktoś mi mówił ze w quattro oraz skrzyni automatycznej to normalne bo przekazuje większa moc na tył czy cos takiego, nie znam sie i nie pamietam dokładnie co mi mówili. Drodzy forumowicze, czy jesteście w stanie wyczerpać dla mnie temat tego szarpnięcia ? Czy to faktycznie normalne ? pozdrawiam
-
Screen mirroring - smartphone na ekranie ? MMI 3G+ 2012-2015
maxxiuu odpowiedział(a) na mwlodar temat w Audi A4 B8
Posiadam mmi 3g high kupiłem ten zestaw kabli, podłączyłem pod iPhone 6s i włączyłem opcje ami w mmi, pokazuje sie napis activated i jedyne co przesyła z telefonu to dźwięk, brak obrazu. Czy może ktoś pomoc w tej kwestii ? -
Przeprowadziłem dzisiaj ta adaptacje tą metodą, którą opisałem powyżej. Chyba pomogło także jestem zadowolony a temat można uznać za zakończony
-
Powiecie mi Panowie ile mniej więcej kosztuje taka wymiana oleju i filtrów w tej skrzyni ? Może jest ktoś z Bydgoszczy lub okolic, kto mi może polecić jakiegoś fachowca ?
-
Nie mam żadnych błędów
-
Witam Czy aby zaadaptować przepustnice wystarczy na 10 min odłączyć akumulator i następnie go podłączyć, walczyć zapłon, odczekać 5 min i uruchomić auto ? Chciałem do spróbować w związku z lekkim pojedynczym szarpnięciem przy ostrzejszym przyspieszaniu samochód czasem szarpnie leciutko przy ostrzejszym i gwałtowniejszym przyspieszeniu co czuć na plecach. Zrobiłem tym autem dopiero kilkaset kilometrów, od początku tego nie było. Może to wina lipnego paliwa ?? Oto zestawienie prac jakie były przy tym aucie wykonane/wymieniane (7 dni temu) -Olej 5W30 - filtry oleju i powietrza - 4 x świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna )
-
Wcześniej tez są wpisy co około 50 tysięcy był wymieniany. Czyli pomimo tego ze mogę zmieniać biegi mam stronic ? Biegów jest 7, dlaczego zatem w raporcie po vin jest tiptronic wskazany a z kolei w książce serwisowej wychodzi na s tronic