Glock17
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Glock17
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Żary
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Glock17
0
Reputacja
-
Do regulacji szpary między zderzakiem a maska są dwie śruby które są ukryte w otworach na środku przedniego zderzaka patrząc z góry. Co do śrub to jest ich pełno na allegro. na przyszłość naklej na nie taśmę izolacyjną i dopiero kręć to wtedy jej nie porysujesz
-
to śruba która służy do regulacji wysokości przedniego zderzaka , jeśli odkręcisz do końca to nic się nie stanie poza tym, że przy ponownym montażu trzeba ustawić zderzak tą śruba na nowo
-
do spryskiwaczy jeszcze węże trzeba pociągnąć ale na zwykłym zderzaku raczej nie do ogarnięcia.... w zderzaku pod spryskiwacze jest takie jakby zagłębienie w nim w którym montuje się spryskiwacz Gdyby to było na płasko to wtedy ludzie braliby zwykły zderzak wycinali dziury w nim i montowali spryski. Nie słyszałem żeby ktoś coś takiego ogarnął ale wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych dla polaka
-
sprężarka wymieniona. koszt 850 zł kompresor cały w oleju, jak się okazało już był uszczelniany ale niefachowo bo na jakiś uszczelniacz, czynnika zostało 320g a więc już sporo ubyło więc kompresor działał pod większym obciążeniem aby nadgonić. Obeszło się na płukaniu układu i wymianie poszczególnych elementów gdyż kompresor miał jeszcze olej i z wymianą się nie spóźniłem. Mam gwarancję na kompresor. Szczelny układ, nabity czynnikiem odpowiednią ilość oleju a do tego sprawne sprzęgło i łożysko. ( A pojawiały się oznaki zmęczenia tych elementów) Jestem tylko ciekaw czy sam poradziłbym sobie z wymianą takich uszczelnień.
-
A więc byłem u speca od klimy w naszym mieście i mówi, że nie naprawia kompresorów. Może mi zamontować regenerowany kompresor za 900 zł . Jeżeli chcę gwarancję to wtedy wymiana osuszacza i dławika obowiązkowa. Mam do niego jeszcze podjechać w któryś dzień jak będzie miał wolny podnośnik, żeby sobie obejrzeć na spokojnie skąd ten wyciek, bo istnieje możliwość, że to błahostka i kompresor ocalimy i koszta również spadną diametralnie. A tak poszukałem w internetach i znalazłem taki o to zestaw http://www.inter-instal.com/produkt/2700999-uszczelnienie-korpusu-sprezarki-kompresora-klimatyzacji-denso-6seu14c Pytanie czy sam jestem w stanie to wymienić ? Znalazłem nawet na YT instrukcję ... https://www.youtube.com/watch?v=aLiXDr043Yk Wymiana kompresora za 900zl to dla mnie za dużo. Więc albo poczekam, aż sprężarka się zatrze ten rok dwa, wtedy ceny kompresorów mogą spaść, albo zrobię to sam...
-
Witam, posiadaczem Audi a4 jestem od niedawna i ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony, lecz mam taki problem... W maju jak zakupiłem samochód zaglądałem pod spód i zauważyłem zielony płyn na kompresorze, pomyślałem, że to może płyn chłodniczy albo olej który został po wymianie kompresora na nowy ( tak mi powiedziano ) . Więc pewnego ładnego dnia postanowiłem wyczyścić kompresor, żeby mieć pewność skąd ten wyciek. Aktualnie po upływie kilku tygodni od wymycia kompresora znów cała sprężarka jest w zielonym płynie. Dzwoniłem do sprzedawcy i potwierdził, że kompresora nie ruszał jedynie co to dobijał czynnik. Teraz moje pytanie do was . Czy ktoś miał taki problem ? Podobno ludzie jeżdżą na takim cieknącym kompresorze i nic im się nie dzieje. Lecz ja myślę, że w końcu sprężarka się zatrze, tylko pytanie jak szybko. Wiem, że jest ubytek oleju , pytanie czy ucieka czynnik ? Czy ktoś to sam rozbierał i wymieniał uszczelnienia ? Czy może jakaś firma która to naprawia I czy to w ogóle jest opłacalne ? Szukałem uszczelek w internecie i jest tego niewiele ale też niezbyt drogie. koszt ok 100 zł za komplet uszczelnień. Co wy o tym sądzicie ?
-
Witam, jestem tutaj nowy. Jestem z Żar w woj. Lubuskim Posiadam od niedawna Audi A4 b7 z włożonym silnikiem 1.9 TDI AVF. Super miejsce- kopalnia wiedzy