Skocz do zawartości

DamianoKrK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamianoKrK

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DamianoKrK

2

Reputacja

  1. DamianoKrK

    1,6 KRAKÓW

    u mnie też pewnie jakaś pierdoła, ale na razie nikt nie może się jej dopatrzeć......? w naszych ALZ odma to tylko rura stanowiąca odpowietrzenie korbowodu...... https://allegro.pl/odma-waz-przewod-filtra-vw-passat-b5-fl-1-6-alz-i7446326021.html nie wydaje mi się aby się ona mogła zapchać bo jest dość dużej średnicy, chociaż mogę się mylić. W innych silnikach np. 1,4 16v w WV Golfie VI odma ma kształt takiej puszki z kanalikami i one rzeczywiście się zatykały tym syfem.... u siebie zdejmowałem kolektor ssący więc miałem odmę jak na talerzu.... jest zabezpieczona spinką. Odma czyściutka, leciutko tylko przyklejona co jest normalne?
  2. DamianoKrK

    1,6 KRAKÓW

    jarobot86 sorki że dopiero teraz pisze ale nie miałem dostępu do konta..... dzięki za propozycje i chętnie się spotkam ale teraz mnie nie ma w PL, wracam za tydzień i zaczynam urlopik. Będę od 1 września więc jak najbardziej możemy się spotkać
  3. a co się działo z napinaczem, skakał? piszczał? czy wymieniłeś szukając usterki...? wymieniłeś ten katalizator lub sondy???
  4. DamianoKrK

    1,6 KRAKÓW

    może się ruszy, trzech to już zawsze coś? ?z tym że dwa motory kulawe............?
  5. DamianoKrK

    1,6 KRAKÓW

    wciąż jestem zainteresowany spotkaniem, mechanicy twierdza ze jest ok, natomiast ja uważam ze praca mojej maszyny jest nieprawidłowa.........??
  6. DamianoKrK

    lewe powietrze ?

    u mnie eżektor nie syczał, był tylko zapocony....... i twardy hamulec
  7. DamianoKrK

    lewe powietrze ?

    słynny eżektor posiada nr 06B133753C i najlepiej kupić nowy w ASO..... najtaniej wychodzi w ASO Seata, ok 120 zł...... przerabiałem? u mnie był zapocony i "puszczał" co miało wpływ na serwo, pedał hamulca po postoju był twardy jak kamień. Po wymianie ustąpiło?
  8. DamianoKrK

    1,6 KRAKÓW

    czy jest w Krakowie użytkownik silnika ALZ ????? a4 b6/7 1,6 ??? jeżeli tak to czy można się spotkać w celu porównania pracy silnika? bo może szukam usterki niepotrzebnie....... będę bardzo wdzięczny i chętnie również podzielę się swoimi doświadczeniami zdobytymi przy poznawaniu podzespołów mojego bolidu ?
  9. lewa lemforder (w środku było corteco) a prawa febi..... lub na odwrót ?
  10. Fwl7 a wymieniałeś rozrząd? łożysko alternatora?
  11. wymieniłem poduszki i..... nic?, tzn. czuć że silnik jest pewniej zawieszony bo nowe poduszki wyeliminowały pewne rozluźnienie, jednak drgania na karoserii pozostały. Stare poduchy (org) mogły by jeszcze długo popracować - zostawiam je na zapas. Wykonałem jeszcze manewr odpięcia wydechu żeby zobaczyć czy drgania nie są przenoszone przez wadliwe zawieszenie układu wydechowego jednak i to nie dało żadnego efektu.... zaraz za plecionką jest opaska łącząca układ wydechowy którą rozpiąłem więc silnik chodził bez obu puszek.... drgania napinacza paska wielorowkowego, drgania silnika i karoserii były nadal wyczuwalne. Obawiam się że winowajcą tych drgań może być koło dwumasowe? bo więcej pomysłów już nie mam. Nie przyjmuję do wiadomości odpowiedzi ze "ten typ tak ma", myślę że nikt nie kupiłby w salonie nowego samochodu za ok 100 tyś z drganiami na budzie - nielogiczne. nieszczelność układu podciśnienia, dolotu powietrza? raczej nie bo silnik drży ale pracuje równo..... Dwumas jak w pysk strzelił.......?
  12. A co z drganiami, może to wina poduszek. Ja dziś zamówiłem poduszki pod silnik przód lewa i prawa i zobaczymy czy pomoże. To, że napinacz lekko skacze wcale mi nie przeszkadza, natomiast drgania na budzie doprowadzając mnie do szału....... Dodatkowo odpalałem auto ze zdjętym paskiem wielorowkowym i wiem że wibracje nie są skutkiem źle działającego napinacza, łożyska alternatora czy pompy kora mogła by się również zacierać i obciążać pasek. Bicia kola pasowego tez nie zauważyłem.....
  13. "towek" czy rozwiązałeś swój problem? bo widzę że temat się urwał a mam ten sam problem....
  14. witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...