Skocz do zawartości

VilQ-NH

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VilQ-NH

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia VilQ-NH

1

Reputacja

  1. Witam! Czy ktoś może mi potwierdzić jakie tarcze z tyłu mam zamontowane? Mój VIN to: WAUZZZ8E82A076612. Na wlepce mam kod 1KD czyli 245mm x 10mm . Ściągnąłem koło i na tarczy mam kod 8E0615601Q czyli 255mm x 12mm. Niestety nie mam tak dużej suwmiarki ani narzędzi do ściągnięcia zacisku. Potwierdzić ktos że to na pewno są tarce 255mm?
  2. Witam! Chcialbym prosic o porade, a raczej potwierdzenie czy ponizszy zestaw Brembo Xtra bedzie pasowal? Oznaczenie z mojej wlepki to 1LT takze tarcz jestem pewien. Chodzi mi bardziej o klocki Informacje techniczne dotyczące P 85 085 Długość złącza ostrzegawczego mm: 200 Ilość wskaźników zużycia okładzin na oś: 2 Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia System hamulcowy: Teves Szerokość mm: 156.4 Wysokość mm: 74 dla numeru artykułu: P 85 085 Informacje techniczne dotyczące 09.8690.1X Grubość tarczy hamulcowej mm: 25 Typ tarczy hamulcowej: perforowany / wentylowany dla numeru artykułu: 09.8690.1X średnica mm: 312
  3. VilQ-NH

    Co to za felga?

    Witam! Czy ktoś kojarzy markę i model poniższych felg? Z jedynych informacji jakie mam to: 17 CALOWE 5x112 ROZSTAW ET 45 7.5
  4. Witam! W moim przypadku nie działo podgrzewanie obu siedzeń. Podpialem się vagiem i udało mi się znaleźć dwa kanały w klimatronicu 20 oraz 21. Wyświetlają informacje o procentowym ustawieniu pokręteł grzania temperaturze i stanie ON i OFF. Bawiac się pokrętłami zauważyłem że w pierwszych polach wskazuje od 0% do 4,5% i samo się zmienia. Wyciągnąłem więc panel klimazycji co nie było trudne bo przy radiu 1DIN wystarczy tylko mocno pociągnąć za chromowana listwę od spodu. Rozkręciłem panel, wyczyściłem z kurzu wiatraczek i czujnik który tam się znajduje i co najważniejsze ... Po lewej i prawej stronie znajdują się małe pokrętła na imbusa H3. Okazało się że łączą one pokrętła z potencjometrem. W moim przypadku te bolce były wciśnięte ale przez obudowę przez co nie dochodziły do końca i nie łączyly pokrętła z potencjometrem. Ściągnąłem więc obudowę jeszcze raz, mając płytkę w ręku wcisnąłem bolce i dopiero założyłem obudowę. Podgrzewanie obu siedzeń zaczęło działać
  5. Witam Wszystkich! W weekend podłączyłem moduł SSD 312HP wraz z przekaźnikiem i przełącznikiem DRL kolo kierownicy. Przy podpinaniu modułu posiłkowałem się tematem z forum odnośnie MCE (mój to 8E0 907 279 E). DRL w długich działa, ale ... Mam problem z wbudowaną w moduł funkcją CLH która nie działa. Można ją jednak konfigurować zgodnie z instrukcją. Odpowiada za to "żółty" kabelek, który zgodnie z instrukcja podłączyłem pod kierunkowskaz. W moim przypadku Gniazdo B (23-pin) Pin 9 – Zasilanie kierunkowskazu (lewy-przód) [czarno/niebieski] CLH niestety nie aktywuje sie automatycznie. Można je jedynie wyzwolić manetką. Po przeczytaniu instrukcji w sekcji "Możliwe problemy" znalazłem informacje ze CLH może nie działać prawidłowo ponieważ na kierunkowskazie może być zbyt krotki impuls (kierunkowskaz miga zbyt szybko). Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć pod jaki inny kabelek lepiej podlaczyc CLH. Na jakim innym kabelku pojawia sie +12V po zamknieciu/otwarciu drzwi z pilota? EDIT: Dzisiaj sprawdziłem instalacje jeszcze raz z zamiarem podpięcia się pod podświetlenie przycisku świateł awaryjnych lub sygnał centralnego od MK. Okazało się jednak że złączka od CLH była niedociśnienia przy kabelku od kierunkowskazu. Wszystko działa.
  6. Niestety jedynym rozwiązaniem jest podłączenie przekaźnika 12v pod zapłon lub bezpiecznik 37 (pompa spryskiwaczy szyby i reflektorów)
  7. Dzieki za informację. Ponowna adaptacja rozwiązała problem. Self test Xenonow robi się po odpaleniu silnika.
  8. Witam wszystkich! Dzisiaj udało mi się zaadaptować dynamiczne samopoziomowanie Xenonow. W trakcie jazdy działa jak należy ale ... Przy włączeniu świateł i odpaleniu silnika nie wykonuje się self-test poziomowania. Test Vagiem wychodzi poprawnie. Xenon idzie w górę i w dół. Czy po włączeniu świateł i odpaleniu silnika powinien zrobić się self test?
  9. Witam! Jak wyciągnąć to białe pokrętło aby niczego nie uszkodzić? Gdzie odczepić, zachaczyc, podważyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...