
Patjak19
Pasjonat-
Postów
50 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
315 km 640 Nm. Nie ja to robiłem tylko poprzedni właściciel, nie wiem czy był też robiony soft w skrzyni. Przebieg 184 tys. Sprawdzaliśmy ją też na hamowni i soft, tam jest wszystko w porządku soft wygląda dobrze. Ogólnie okazało się, że wtrysk na 5 cyl. po odpaleniu na zimnym daje 3,4 razy większą dawkę i jak pochodzi tą chwile to wraca do normy. Wysłałem go na reklamacje i mam na dzieje, że jak się założy drugi to już tego nie będzie. Ale zobaczymy.
-
Witam. Mam problem ze swoją Audi 3.0 tdi ccwa+tiptronic, mianowicie po nocnym postoju gdy odpale samochód są odczuwalne drgania po wrzucenie wstecznego lub D jeszcze większe i przy ruszaniu wyrywanie, ale gdy się zatrzymam po chwili nagle jest wszystko dobrze, na rozgrzanym silniku też zero drgań przy jezdzie też, błędów ani w sterowniku silnika, ani w skrzyni nie ma. Byłem u mechanika okazało się, że dość mocno lały dwa wtryski wymieniłem wszystkie na nowe, jednak problem nie znikną, sprawdziliśmy kompresje( na zimnym) i pokazuje 26.5 do 28 Samochód jest ogólnie po sofcie i zastanawiam się czy też w tym nie szukać.
-
Po odpaleniu samochodu po nocnym postoju, trzęsie całym samochodem
Patjak19 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam. Od niedawna posiadam B8 z Tiptronicem(zf6hp28), jest to mój pierwszy automat. Problem jest taki, że po odpaleniu samochodu po nocnym postoju trzęsie całym samochodem, po zmianie biegu na r lub d jest szarpniecie i trzesie troche mocniej. Po przejechaniu paru metrów problem znika i na rozgrzanym samochodzie już nie wraca, przy staniu na świtałach też nie czuć drgań, nawet po kilku godzinnym postoju po zapaleniu nie trzęsie. Problem jest tylko i wyłącznie po nocnym postoju. Jakich kolwiek błędów brak. Co to może być. -
O co panu chodzi ja tu nie widzę żebym cwaniakował. Dodaje normalne posty bez przekleństw i tak dalej, a że kilka na raz na jeden temat no cóż tak wyszło. Pozdrawiam.
-
Ustawiałem go w każdej możliwej pozycji i cały czas właśnie dochodzi do śruby stopu i wygląda tak jakby chciał iść dalej. Dziś będę jechał na adaptacje i mam nadzieje, że to załatwi problem.
-
Tyle ile się da.Pozdrawiam
-
Czemu się tak dzieje( filmik nr.1)? Jak zdejmę te ramie i wtyczkę to cięgno sterownika idzie moim zdaniem za daleko. Po założeniu ramia i włożeniu wtyczki idzie do końca i się zatrzymuje, ale gdy wyłączę zapłon i włączę to dzieje się właśnie tak. Adaptacja czy może jednak zmienna geometria w turbo? Dodam, że występuje stały błąd p3348, ale gdy zdejmę te ramie i sterownik idzie tak jak na jednym z filmików i się zatrzymuje to błąd ginie. 1622219201130.mp4 1622219201137.mp4
-
Tak tylko właśnie turbina wraz ze sterownikiem była wymieniana właśnie dlatego, bo się tak działo, ale jak się okazało od razu po złożeniu, że dalej występował ten sam problem i wywala błąd aż w końcu sterownik padł całkiem. Tak turbina po regeneracji, znaleść dostępne nowe turbo do Bkn teraz to jak 1:1000000. Czasami było nawet tak, że było git jechała nie występował błąd, a jak tylko nie zamknołem samochodu wsiadłem jade i nie ma mocy, a jak zamknięty to zawsze było normalnie. DZIAŁO SIĘ TAK PRZED I PO WYMIANIE.
-
Witam problem jest tego typu, że uszkodził się sterownik od turbiny i trzeba było go wymienić, a więc oddałem samochód na servic boscha gdzie samochód stoi już prawie miesiąc sterownik wymieniony i chodzi, ale gdy się zdejmie te ramie od sterowania to sterownik idzie do końca i się zatrzymuje, a jak założy te ramie to dochodzi do 70% i się cofa i wygląda to tak jak by ta część sterowania co jest przy turbo nawalała w tą śrubę stopu. Cały czas widnieje błąd p3348(uruchomienie modułu turbosprężarki- uszkodzenie ) błąd nie do wykasowania na podłączonym ramieniu. Dodam tylko, że problem ze sterownikiem miałem przed wymianą turbo i po wymianie turbo działo się to samo, a turbina była wymieniana kompletna z już założonym itd. sterownikiem szczególnie gdy nie zamknołem samochodu to wyskakiwał ten błąd co powyżej i samochód nie jechał tyle, że błąd można było usunąć. Prosze o pomoc, bo już naprawde nie mam siły.
-
Tak myślałem właśnie, że DPF się zapycha przez złą prace turbo. No jeszcze wcześniej zanim błąd się wyświetlił na stałe to raz sztanga chodziła , a raz nie. Nie było żadnej reakcji sztangi przeważnie gdy nie zamknąłem samochodu, a gdy go zamknąłem było ok. Działo się tak po i przed wyminą turbiny. Turbin była wymieniana razem z nastawnikiem. Teraz samochód stoi w serwisie Boscha gdzie też powiedzieli, że to nastawnik, zamówiłem go i zobaczymy. Boje się jednak, że to mogą być bez sensownie wydane pieniądze i mimo, że może już chodzić prawidłowo to dalej będzie występował ten problem gdy nie zamknę samochodu. I się zastanawiam czy problem jednak nie tkwi w elektryce. Choć prąd we wtyczce jest.
-
Witam.Miesiąc temu miałem problem wyświetlił mi się błąd od sterownika turbiny 3348-uruchomienie modułu turbosprężarki i nie było można go usunąć, jako że miałem do domu ponad 100 km musiałem jakoś wrócić, więc zaryzykowałem i wróciłem, ale po drodze wyświetlił się błąd od dpf, że jest nadmierne nagromadzenie sadzy no i było 70g, więc zregenerowałem go i wszystko wróciło do normy bynajmniej na te 300km. No i kilka dni temu powrócił problem tak sam pojawił się ten sam błąd od sterownika turbo i też nie można go usunąć, patrząc na dźwigienkę nie ma żadnej reakcji cały czas stoi w miejscu. Wybrałem się do mechanika żeby zobaczyć w czym problem i po przejechaniu 60 km znowu pojawił sie błąd od dpf nagromadzenie 76 g sadzy. Blok 104 został oczywiście wyzerowany po regeneracji. Problem ze sterownikiem mam od dłuższego czasu, dlatego też kilka miesięcy temu wymieniłem turbinę na nową z nastawnikiem, bo myślałem, że to w nim leży problem, ale niestety po wyminie turbiny działo się to samo czyli wyświetlał się wcześniej opisany błąd tyle, że można było go usunąć tak jak i przed wymianą. Najdziwniejsze jest to, że gdy nie zamknąłem samochodu to w większości przypadków wyskakiwał błąd od nastawnika i nie jechała, a gdy zamknąłem to w większości przypadków było ok. Adaptacja nastawnika po wymianie zrobiona, teraz gdy byłem u mechanika tak samo adaptacja zrobiona, ale też podczas adaptacji brak jakiej kolwiek reakcji dźwigienki od geomertri. No i też powiedzaiał , że do wymiany nastawnik, bo prąd dochodzi, tak tylko pytanie czemu przed wymianom i po wymianie turbiny z nastawnikiem cały czas był ten problem, aż w końcu zapisał się na stałe.? Czy raczej jest to problem z elektryką? Czy dpf się zapycha przez to, że turbina nie daje odpowiedniego ciśnienie przez to, że w samochodzie jest problem z nastawnikiem? Czy wystarczy teraz komputerowe wypalenie dpf czy trzeba znowu go wyjmować i regenerować ?
-
Dpf po czyszczeniu. Kontrolka od dpf się nie zapala moc wróciła wszystko git. Jeszcze raz dzięki.
-
Tym zetsawem Hex V2 + VCDS 20.4.2, ale niestety ostatnio padł lapek i teraz muszę się awaryjnie posługiwać vsacan vag mini.Oddam go do czyszczenia i jak już wszystko złoże to sie odezwe czy wszysko śmiga jak należy.Dzięki za pomoc.
-
No dziury w tłok to ja nie chce ale jedne wtrysk ewidentnie słychać. przy rozruchu 13. 0.09 0.32 0.80 14. 0.00 0.30 1.50 jak zejdzie z obrotów i na ciepłym 13. 0.04 0.30 0.61 14. 0.00 0.24 0.75 72. 8.00ms 8.00ms 2.00ms 73. -20.00ms -10,00ms -14.00ms 74. -2.00ms 10.00ms 0.00ms 75. -2.00ms 26.00ms 4.00ms 76. -14.00ms 0,00ms -2.00ms 77. -2.00ms 0.00 -2.00ms 104. 0.51 13,80 0,00 260km