Patjak19

Pasjonat
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Patjak19

  • Urodziny 16.04.1999

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Lokalizacja
    Morąg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

251 wyświetleń profilu
  1. Patjak19

    Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy.
  2. Patjak19

    Podłączyłem ja dziś pod kompa i pokazało mi takie błędy po usunięciu i zapaleniu 635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu - przed konwerterem katalitycznym(tego nie mogłem wykasować przy zapalonym silniku) 6518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17978-Uruchomienie silnika Zablokowane przez Immobilizer P1570-35-10 Udało się wykasować wszystkie błędy ale po przejechaniu się wyskoczyły wszystkie te trzy i ten : 16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem A tu odczyt z bloków :
  3. Patjak19

    Pompę słychać przy kręceniu rozrusznikiem. Samochód kreci ,ale go zalewa i zapala normalnie za 3 razem ten objaw jest po dłuższym postoju po krótszym postoju gdy chce zapalić łapie normalnie i odrazu gaśnie i tak kilka razy , nie raz jest tak ( ostatnio coraz czesciej ) ,że zapala za 1. Na gazie jest wszystko normalnie (idzie od dołu), a na benzynie chwilę poszarpie i jedzie normalnie tyle że jest przymulona tak od dołu do 2 tyś. obr. powyżej idzie jak szalona . Identyczny problem.
  4. Patjak19

    Po dzisiejszych oględzinach zauważyłe , że ten wąż jest pęknięty i się zastanawiam czy on też przypadkiem nie ma coś wspólnego z układem dolotowym ?.
  5. Patjak19

    Poza tym przypomniało mi się , że zanim zaczęło się tak dziać to powyżej tak 2300 obr. coś zaczynało syczeć (okolice skrzyni ) jakby była gdzieś w tłumiku dziura. Ale to nie było to ,bo sprawdzałem szczelność tłumika i nie znalazłem żadnej . Działo się to tylko podczas jazdy.Potem tę syczenie ustało i po pewnym czasie zaczęło się właśnie te jej palenie . Przypomniało mi się , że przyczyną tego był wąż , który odkręcił się od sprężarki klimy i wisiał.
  6. Patjak19

    A gdzie się znajduje ten zawór ?
  7. Patjak19

    To samo (może trochę szybciej łapie ale nie za pierwszym ). Ostatnio trochę bardziej czuć spalonym olejem tyko na benzynie przy zapalaniu i przy gazowaniu na gazie tak nie ma, gdzie samochód nie puści dymu , oleju też nie gubi . Może znowu do filtra syfu naleciało .?
  8. Patjak19

    Żadnej różnicy .
  9. Patjak19

    Dzisiaj wymieniłem dla pewności pompę paliwa i dalej to samo. Mama zamiar podjechać do gazownia.
  10. Patjak19

    Bylem mechanika , który stwierdził , że nie wie co to może byc. Może to przez instalację lpg.?
  11. Patjak19

    Racja , pozatym przypomniało mi się , że jak byłem na kompie to pokazało zapłon -12.55 ,czy to prawidłowy ?
  12. Patjak19

    Też coś o tym czytałem i mam zamiar pojechać i wywalić wogole ten immo
  13. Patjak19

    Już tak robiłem i właśnie po skasowaniu błędu i odpaleniu pojawił się z powrotem potem został usunięty znowu i przez kilka dni było ok i znowu wrocilo
  14. Patjak19

    No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę .
  15. Patjak19

    No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę . Pozatym problem jest też w tym , że kontrolka od immo nie chcę się świecić pomimo wymienionej żarówki