Patjak19

Pasjonat
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Patjak19

    Informacje

    • Imię
      Patryk
    • Lokalizacja
      Morąg

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    273 wyświetleń profilu
    1. Patjak19

      Dziś wymieniłem sondę i cały czas wyskakuje ten błąd 00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu - przed konwerterem katalitycznym , którego nie można usunąć i ten błąd 16518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) ale dopiero jak zgaszę samochód. Ogólnie to jak podłączam ją pod kompa po każdej jeździe to występują błędy związane z sondą i rzadko o przepustnicy. Problem z paleniem ma tylko z rana łapie za 3.,4 razem na benzynie nie da się jeździć bo po dodaniu gazu ją zdusza.
    2. Patjak19

      Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy.
    3. Patjak19

      Podłączyłem ja dziś pod kompa i pokazało mi takie błędy po usunięciu i zapaleniu 635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu - przed konwerterem katalitycznym(tego nie mogłem wykasować przy zapalonym silniku) 6518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17978-Uruchomienie silnika Zablokowane przez Immobilizer P1570-35-10 Udało się wykasować wszystkie błędy ale po przejechaniu się wyskoczyły wszystkie te trzy i ten : 16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem A tu odczyt z bloków :
    4. Patjak19

      Pompę słychać przy kręceniu rozrusznikiem. Samochód kreci ,ale go zalewa i zapala normalnie za 3 razem ten objaw jest po dłuższym postoju po krótszym postoju gdy chce zapalić łapie normalnie i odrazu gaśnie i tak kilka razy , nie raz jest tak ( ostatnio coraz czesciej ) ,że zapala za 1. Na gazie jest wszystko normalnie (idzie od dołu), a na benzynie chwilę poszarpie i jedzie normalnie tyle że jest przymulona tak od dołu do 2 tyś. obr. powyżej idzie jak szalona . Identyczny problem.
    5. Patjak19

      Po dzisiejszych oględzinach zauważyłe , że ten wąż jest pęknięty i się zastanawiam czy on też przypadkiem nie ma coś wspólnego z układem dolotowym ?.
    6. Patjak19

      Poza tym przypomniało mi się , że zanim zaczęło się tak dziać to powyżej tak 2300 obr. coś zaczynało syczeć (okolice skrzyni ) jakby była gdzieś w tłumiku dziura. Ale to nie było to ,bo sprawdzałem szczelność tłumika i nie znalazłem żadnej . Działo się to tylko podczas jazdy.Potem tę syczenie ustało i po pewnym czasie zaczęło się właśnie te jej palenie . Przypomniało mi się , że przyczyną tego był wąż , który odkręcił się od sprężarki klimy i wisiał.
    7. Patjak19

      A gdzie się znajduje ten zawór ?
    8. Patjak19

      To samo (może trochę szybciej łapie ale nie za pierwszym ). Ostatnio trochę bardziej czuć spalonym olejem tyko na benzynie przy zapalaniu i przy gazowaniu na gazie tak nie ma, gdzie samochód nie puści dymu , oleju też nie gubi . Może znowu do filtra syfu naleciało .?
    9. Patjak19

      Żadnej różnicy .
    10. Patjak19

      Dzisiaj wymieniłem dla pewności pompę paliwa i dalej to samo. Mama zamiar podjechać do gazownia.
    11. Patjak19

      Bylem mechanika , który stwierdził , że nie wie co to może byc. Może to przez instalację lpg.?
    12. Patjak19

      Racja , pozatym przypomniało mi się , że jak byłem na kompie to pokazało zapłon -12.55 ,czy to prawidłowy ?
    13. Patjak19

      Też coś o tym czytałem i mam zamiar pojechać i wywalić wogole ten immo
    14. Patjak19

      Już tak robiłem i właśnie po skasowaniu błędu i odpaleniu pojawił się z powrotem potem został usunięty znowu i przez kilka dni było ok i znowu wrocilo
    15. Patjak19

      No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę .