Skocz do zawartości

Patjak19

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patjak19

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kadyny

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

815 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Patjak19

0

Reputacja

  1. 315 km 640 Nm. Nie ja to robiłem tylko poprzedni właściciel, nie wiem czy był też robiony soft w skrzyni. Przebieg 184 tys. Sprawdzaliśmy ją też na hamowni i soft, tam jest wszystko w porządku soft wygląda dobrze. Ogólnie okazało się, że wtrysk na 5 cyl. po odpaleniu na zimnym daje 3,4 razy większą dawkę i jak pochodzi tą chwile to wraca do normy. Wysłałem go na reklamacje i mam na dzieje, że jak się założy drugi to już tego nie będzie. Ale zobaczymy.
  2. Witam. Mam problem ze swoją Audi 3.0 tdi ccwa+tiptronic, mianowicie po nocnym postoju gdy odpale samochód są odczuwalne drgania po wrzucenie wstecznego lub D jeszcze większe i przy ruszaniu wyrywanie, ale gdy się zatrzymam po chwili nagle jest wszystko dobrze, na rozgrzanym silniku też zero drgań przy jezdzie też, błędów ani w sterowniku silnika, ani w skrzyni nie ma. Byłem u mechanika okazało się, że dość mocno lały dwa wtryski wymieniłem wszystkie na nowe, jednak problem nie znikną, sprawdziliśmy kompresje( na zimnym) i pokazuje 26.5 do 28 Samochód jest ogólnie po sofcie i zastanawiam się czy też w tym nie szukać.
  3. Witam. Od niedawna posiadam B8 z Tiptronicem(zf6hp28), jest to mój pierwszy automat. Problem jest taki, że po odpaleniu samochodu po nocnym postoju trzęsie całym samochodem, po zmianie biegu na r lub d jest szarpniecie i trzesie troche mocniej. Po przejechaniu paru metrów problem znika i na rozgrzanym samochodzie już nie wraca, przy staniu na świtałach też nie czuć drgań, nawet po kilku godzinnym postoju po zapaleniu nie trzęsie. Problem jest tylko i wyłącznie po nocnym postoju. Jakich kolwiek błędów brak. Co to może być.
  4. O co panu chodzi ja tu nie widzę żebym cwaniakował. Dodaje normalne posty bez przekleństw i tak dalej, a że kilka na raz na jeden temat no cóż tak wyszło. Pozdrawiam.
  5. Ustawiałem go w każdej możliwej pozycji i cały czas właśnie dochodzi do śruby stopu i wygląda tak jakby chciał iść dalej. Dziś będę jechał na adaptacje i mam nadzieje, że to załatwi problem.
  6. Czemu się tak dzieje( filmik nr.1)? Jak zdejmę te ramie i wtyczkę to cięgno sterownika idzie moim zdaniem za daleko. Po założeniu ramia i włożeniu wtyczki idzie do końca i się zatrzymuje, ale gdy wyłączę zapłon i włączę to dzieje się właśnie tak. Adaptacja czy może jednak zmienna geometria w turbo? Dodam, że występuje stały błąd p3348, ale gdy zdejmę te ramie i sterownik idzie tak jak na jednym z filmików i się zatrzymuje to błąd ginie. 1622219201130.mp4 1622219201137.mp4
  7. Tak tylko właśnie turbina wraz ze sterownikiem była wymieniana właśnie dlatego, bo się tak działo, ale jak się okazało od razu po złożeniu, że dalej występował ten sam problem i wywala błąd aż w końcu sterownik padł całkiem. Tak turbina po regeneracji, znaleść dostępne nowe turbo do Bkn teraz to jak 1:1000000. Czasami było nawet tak, że było git jechała nie występował błąd, a jak tylko nie zamknołem samochodu wsiadłem jade i nie ma mocy, a jak zamknięty to zawsze było normalnie. DZIAŁO SIĘ TAK PRZED I PO WYMIANIE.
  8. Witam problem jest tego typu, że uszkodził się sterownik od turbiny i trzeba było go wymienić, a więc oddałem samochód na servic boscha gdzie samochód stoi już prawie miesiąc sterownik wymieniony i chodzi, ale gdy się zdejmie te ramie od sterowania to sterownik idzie do końca i się zatrzymuje, a jak założy te ramie to dochodzi do 70% i się cofa i wygląda to tak jak by ta część sterowania co jest przy turbo nawalała w tą śrubę stopu. Cały czas widnieje błąd p3348(uruchomienie modułu turbosprężarki- uszkodzenie ) błąd nie do wykasowania na podłączonym ramieniu. Dodam tylko, że problem ze sterownikiem miałem przed wymianą turbo i po wymianie turbo działo się to samo, a turbina była wymieniana kompletna z już założonym itd. sterownikiem szczególnie gdy nie zamknołem samochodu to wyskakiwał ten błąd co powyżej i samochód nie jechał tyle, że błąd można było usunąć. Prosze o pomoc, bo już naprawde nie mam siły.
  9. Patjak19

    Problem 3.0 tdi

    Tak myślałem właśnie, że DPF się zapycha przez złą prace turbo. No jeszcze wcześniej zanim błąd się wyświetlił na stałe to raz sztanga chodziła , a raz nie. Nie było żadnej reakcji sztangi przeważnie gdy nie zamknąłem samochodu, a gdy go zamknąłem było ok. Działo się tak po i przed wyminą turbiny. Turbin była wymieniana razem z nastawnikiem. Teraz samochód stoi w serwisie Boscha gdzie też powiedzieli, że to nastawnik, zamówiłem go i zobaczymy. Boje się jednak, że to mogą być bez sensownie wydane pieniądze i mimo, że może już chodzić prawidłowo to dalej będzie występował ten problem gdy nie zamknę samochodu. I się zastanawiam czy problem jednak nie tkwi w elektryce. Choć prąd we wtyczce jest.
  10. Patjak19

    Problem 3.0 tdi

    Witam.Miesiąc temu miałem problem wyświetlił mi się błąd od sterownika turbiny 3348-uruchomienie modułu turbosprężarki i nie było można go usunąć, jako że miałem do domu ponad 100 km musiałem jakoś wrócić, więc zaryzykowałem i wróciłem, ale po drodze wyświetlił się błąd od dpf, że jest nadmierne nagromadzenie sadzy no i było 70g, więc zregenerowałem go i wszystko wróciło do normy bynajmniej na te 300km. No i kilka dni temu powrócił problem tak sam pojawił się ten sam błąd od sterownika turbo i też nie można go usunąć, patrząc na dźwigienkę nie ma żadnej reakcji cały czas stoi w miejscu. Wybrałem się do mechanika żeby zobaczyć w czym problem i po przejechaniu 60 km znowu pojawił sie błąd od dpf nagromadzenie 76 g sadzy. Blok 104 został oczywiście wyzerowany po regeneracji. Problem ze sterownikiem mam od dłuższego czasu, dlatego też kilka miesięcy temu wymieniłem turbinę na nową z nastawnikiem, bo myślałem, że to w nim leży problem, ale niestety po wyminie turbiny działo się to samo czyli wyświetlał się wcześniej opisany błąd tyle, że można było go usunąć tak jak i przed wymianą. Najdziwniejsze jest to, że gdy nie zamknąłem samochodu to w większości przypadków wyskakiwał błąd od nastawnika i nie jechała, a gdy zamknąłem to w większości przypadków było ok. Adaptacja nastawnika po wymianie zrobiona, teraz gdy byłem u mechanika tak samo adaptacja zrobiona, ale też podczas adaptacji brak jakiej kolwiek reakcji dźwigienki od geomertri. No i też powiedzaiał , że do wymiany nastawnik, bo prąd dochodzi, tak tylko pytanie czemu przed wymianom i po wymianie turbiny z nastawnikiem cały czas był ten problem, aż w końcu zapisał się na stałe.? Czy raczej jest to problem z elektryką? Czy dpf się zapycha przez to, że turbina nie daje odpowiedniego ciśnienie przez to, że w samochodzie jest problem z nastawnikiem? Czy wystarczy teraz komputerowe wypalenie dpf czy trzeba znowu go wyjmować i regenerować ?
  11. Patjak19

    Problem z dpf

    Dpf po czyszczeniu. Kontrolka od dpf się nie zapala moc wróciła wszystko git. Jeszcze raz dzięki.
  12. Patjak19

    Problem z dpf

    Tym zetsawem Hex V2 + VCDS 20.4.2, ale niestety ostatnio padł lapek i teraz muszę się awaryjnie posługiwać vsacan vag mini.Oddam go do czyszczenia i jak już wszystko złoże to sie odezwe czy wszysko śmiga jak należy.Dzięki za pomoc.
  13. Patjak19

    Problem z dpf

    No dziury w tłok to ja nie chce ale jedne wtrysk ewidentnie słychać. przy rozruchu 13. 0.09 0.32 0.80 14. 0.00 0.30 1.50 jak zejdzie z obrotów i na ciepłym 13. 0.04 0.30 0.61 14. 0.00 0.24 0.75 72. 8.00ms 8.00ms 2.00ms 73. -20.00ms -10,00ms -14.00ms 74. -2.00ms 10.00ms 0.00ms 75. -2.00ms 26.00ms 4.00ms 76. -14.00ms 0,00ms -2.00ms 77. -2.00ms 0.00 -2.00ms 104. 0.51 13,80 0,00 260km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...