
PAWLUS
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PAWLUS

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Parametry z nowego po adaptacji na wolnych obrotach. I zdjęcia z zdemontowanego po przebiegu 25tys. Ten wytrzymał najdłużej że wszystkich wcześniejszych...
-
A możesz wytłumaczyć prawidłowa prace egr... Bo ponoć po DIESEL GATE egr jest cały czas otwarty... raz więcej a raz mniej aby wytrącić tlenki azotu i otrzymać EMISJE SPALIN EURO 5 bo przed aktualizacja egr ponoć pracował na wolnych obrotach a w trakcie jazdy był zamkniety... i emisja spalin ledwo sie miescila w EURO 3... prawda???
-
Średnio 600km
-
Dpf jest... wypala do 5.5g... A co według Ciebie???
-
Od zmiany do zmiany nic nie dolewam...
-
Różnie... od 15 do 25 tys.km w zależności kiedy stanie egr
-
Tak całe zarosniete że sztanga stoi
-
-
7 nowy.. kolejne 5 to PIERBURG, a teraz 7 zakładam WAHLERA
-
Kupiłem w 2018 z przebiegiem 202tys. I uszkodzonym egr-em ... kupiłem nowy miał zmazane znaki OE pocieszyłem się 4tys. Km. I dalej to samo... do tej pory zrobiłem przez 5lat 140tys. Km i teraz wkładam 7 egr NOWY. ZA TYDZIEN JADE NA COFNIECIE MAPY PRZED DIESEL GATE . I CHCE SPRAWDZIC JAK TERAZ PRACUJE EGR NA TEJ MAPIE A JAK BEDZIE ZA TYDZIEN NA NOWEJ TZN ORYGINALNEJ PRZED AKTUALIZACJA EMISJI SPALIN.
-
Mam problemy z EGRem... już kilka razy wymieniałem i chciałbym popatrzec w parametry... kiedy się otwiera kiedy zamyka itp. Jak to poprawnie odczytać
-
Witam. Mógłby mi ktoś z was objaśnić jak powinna wyglądać praca egr, na postoju w czasie jazdy itp. Posiadam dostep do VCDSa tylko jak odczytywać te parametry.
-
A robiłeś coś z wałkiem podtartym itp?
-
I pomogła u Ciebie wymiana uszczelnień wtrysków?? korekty się zmniejszyły?? jaki miałeś przebieg??