MARTUCHA88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MARTUCHA88
Informacje
-
Imię
Marta
-
Miasto
Zielonka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
250 wyświetleń profilu
Osiągnięcia MARTUCHA88
0
Reputacja
-
MARTUCHA88 obserwuje zawartość Relacja z remontu silnika- A4 B6 2.0 ALT
-
Co do kosztów to narazie nie rozmawiamy wszystko będę wiedziała jak zrobi. Miło być tylko uszczelnienie silnika i miło to kosztować około 1500zl. Pomiary robił napewno, niestety z powodu braku mojego czasu bo byłam tam przelotem dowiedziałam się tylko tyle. Ogólnie dziwo mnie to bo zawsze oleju miała pod dostatkiem. Ten mechanik mnie jeszcze nie zawiódł. Jak będę wiedziała więcej napisze.
-
Jezeli masz gaz to kup emulator i będzie z głowy. Na kata nie ma gwarancji przy gazie
-
temat powraca A więc mój ALTek przestał trzymać ciśnienie oleju, oczywiście poszedł do mechanika ten sprawdził i okazało sie że stanął zawór ( nie powiem jaki bo nie wiem) zebrał się nagar oczyścił i było spoko 2 lata. po 2 latach znowu taka sytuacja i znowu to samo, a wiec znowu oczyścił i poinformował że czas uszczelnić silnik. Samochód oddałam do mechanika 31.01.2020 dzisiaj byłam sprawdzić postęp prac i co... czekamy bo głowica nie wróciła z planowania, okazało sie ze wał jest do szlifu ale panewki sa oki. Ma zrobić to dobrze bo wie ze bedzie ją robił do skutku. lubie ten samochód odkąd wymieniłam odme zaczął lepiej chodzić nie łapie lewego powietrza. CDN.................... pozdrawiam Marta
-
Środkowy tłumik jest przelotowy wiec nie ma sensu wstawić strumienicy. Ja akurat mam wydech polmostrów zwykły polski zamiennik ale śmiga już 3 lata.
-
Dzisiaj już na zimny silniku też nie chciała iść. Sama już nie wiem co z nią zrobić. Jeszcze dzisiaj jedziemy do znajomego, może uda sie zrobić loggi. Powinno coś wyjść.
-
Tym samym co Ty tylko ja mam samą benzynę. Ale tak na serio chciałabym wiedzieć co mojej laluni dolega. I tak z ciekawości Damiank twoja ile wyciagnie?
-
Witam odświeżam temat. Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika falują mi obroty. Wymieniłam świece, jakby trochę mniej falowało, ale zapalił sie błąd. Po podpięciu do komputera okazało sie że sonda za katalizatorem zle czyta. więc też ja wymieniłam, dodatkowy błąd to termostat. dodam że w lutym poszła sonda przed katalizatorem i też została wymieniona. W zeszłym roku wymieniona została przepustnica. Obroty wolno spadają samochód nie ma siły jechać. Ostatnio jeszcze szedł 230km/h teraz juz 210km i czuć jakby sam hamował. proszę o poradę