sprite19

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O sprite19

    Informacje

    • Imię
      Bartek
    • Lokalizacja
      Poadkarpackie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      BKN
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. sprite19

      Problem rozwiązany. Powodem spadku, odcinania mocy był regulator ciśnienia paliwa, dodatkowo sonda lambda również była do wymiany. Przy gwałtownym przyspieszeniu poprzez niskie ciśnienie silnik przechodził w tryb awaryjny. Wtryski mimo że dwa na kompie pokazywały wartości dużo zawyzone po sprawdzeniu jednak są jak najbardziej okej i nie ma potrzeby ich wymiany.
    2. sprite19

      Witam po dłuższej przerwie. Samochód był sprawdzany vcds. Na postoju wartości wtrysków są jak najbardziej okej. Podczas jazdy przy ponad 3 tys obrotów szarpie i odcina moc. Wywala błąd za bogatej mieszanki ( sonda). Pod obciążeniem dwa wtryski 4 i 5 cylinder przelewają. Na tych dwóch pojawia się nawet ponad 2.5 na plusie więc taka wartość to już wtrysk do wymiany? Pozostałe są okej. Później auto stało na jalowym kilka minut i zaczęło nim telepać i wartości na tych dwóch wtryskach się podniosły. Mechanik tłumaczył że przy obciążeniu wypada zapłon poprzez przelewający właśnie wtryskiwacz. Niestety logów gość mi nie zapisał...
    3. sprite19

      Witam ponownie, problem który opisałem zdarzył się raz ale niestety od tego czasu ciągle występuje przy 3200-3400 obrotów - brak mocy, szarpie, zauważyłem że problem występuje gdy gwałtownie chcę przyśpieszyć czyli noga na pedał gazu do spodu i szybkie wejście na obroty. Gdy przyspieszam powoli, stopniowo z lekko wciśniętym pedałem gazu to auto spokojnie kręci powyżej 4 tys obr ale nagłe przyśpieszenie powoduje od razu problem o którym piszę. Klapy usunąłem i błędu już nie ma, jedyny błąd który się pojawia, jedyny błąd który wywala to sonda lambda - zbyt bogata mieszanka. Przed pojawieniem się problemu wszystko było ok, wysokie obroty, na autostradzie 240kmh bez problemu osiągało, później wymieniłem olej i filtry i nie jestem pewien ale chyba wtedy zaczął się ten problem, kolega mówi że to będą lejące wtryski.. Dodam że czasami na jałowym gdy postoi 5-10 minut to zaczyna drgać, ale normalnie jazda bez problemów do tych 3200 obrotów, turbina sprawdzona i wszystko w porządku. Gdzie szukać przyczyny? Wtryski aby dokładnie sprawdzić to rozumiem że na stół tylko aby to było dokładne ?
    4. sprite19

      Więc co może powodować taki problem ? To nie są objawy wtrysków ? Dodam że czasami jak pochodzi kilka minut na luzie to zaczyna mocno szarpać,drgać ...
    5. sprite19

      Witam, 3.0 TDI BKN - Wszystko pięknie chodzi jak należy ale przy 3200/3400 obrotów od 3 biegu w górę przy tych obrotach auto traci moc, zaczyna drgać i wystarczy puścić pedał gazu, zmniejszyć obroty i wszystko jest ok, więcej obrotów jak 3500 niestety nie pociągnie, czy to wina wtrysków ? również wywala błąd sondy lambda gdy pojawia się ten problem
    6. sprite19

      A może akumulator ? Podładuj i sprawdź czy będzie jakaś poprawa.. Przekażnik tak jak mówisz, ja mam dwie świece spalone i mi odpala od strzała na aku 64ah
    7. Witam. Mam poważny problem z B7 3.0 tdi bkn. Dzisiaj podczas jazdy chcąc wyprzedzić samochód przy około 2200-2500 obrotów tak jakby mi po prostu gaz odcięło, czuć wtedy drgania i obroty spadają mimo dodawania gazu. Wrzucę wyższy bieg obniżę obroty i jest ok ale przy powyżej 2200, 2500 zaczyna się problem, bardzo mocno czuć te drgania. Dodam że czasami było wszystko okej. Błędy jakie mam to świecący Check związany z klapami ( p1018) od około tygodnia się pojawił ale do dziś wszystko było okej, dodatkowo dwie spalone świece i błąd bogatej mieszanki sondy. Czy to jest wina uszkodzonych klap kolektora? ( Zawor sterujący długością kolektora dolotowego, nie osiągnięto dolnego limitu - stały). Z tego co zauważyłem to klapa od strony kierowca szwankuje ale czy to powoduje nagły brak mocy przy wyższych obrotach? Proszę o pomoc
    8. sprite19

      Witam, mam pytanie odnośnie felg do B7 3.0TDi, znajomy twierdzi że stalówki u mnie nie podejdą ponieważ bedą ocierać o zacisk i na zimę tylko alufelgi. Więc przymierzam się do zakupu alufelg i mam pytanie jakie najlepiej rozmiarowo kupić do 3.0tdi ? 16 czy 17 cali ? Również proszę o pomoc w wyborze opon, 225/50 najlepiej dla 17' a dla 16tek jaki rozmiar opon polecacie wybrać ?
    9. Witam, ostatnio podczas jazdy wyskoczył mi check engine więc podpiąłem pod kompa i wyskoczyły trzy błędy - NIe pamiętam dokładnie jakie numery błędów ale w opisie to 1. Błąd sondy lambda-zbyt bogata mieszanka, drugi błąd coś z katalizatorem a trzeci no niesprawna świeca żarowa. Gdy kolega sprawdzał błędy to po 5 minutach na wolnych obrotach autem zaczęło dosyć mocno telepać, silnik bardzo nierówno chodził, podczas jazdy 0 problemów, dzień później miałem wyjazd ( 500km autostrada ) i przez dwa tygodnie błąd się nie pojawił ale występował problem że jednego dnia po powrocie do domu i po minucie na wolnych obrotach zaczęło "telepać" autem, nie występuje to zawsze ale od czasu właśnie taki problem się pojawia, wczoraj wyskoczył ponownie check. Czy takie objawy to walnięta sonda ? Podczas jazdy zero problemów, auto ma moc i normalne spalanie. Audi A4 3.0TDI BKN
    10. Witam, od niedawna jestem w posiadaniu B7 i wydaje mi się że coś jest z czujnikiem temperatury zewnętrznej nie tak, tak jakby zawyżał temperature, raz gdy auto stało w słońcu to pokazał nawet na FISie 48 stopni. Wieczorem gdzie na pewno jest już poniżej 30st mam np 33,34 st na FIS. A dzisiaj po umyciu samochodu na myjni wsiadam i nagle pokazuje temperaturę na minusie -45 stopni dokładnie a po 10 min jazdy już było +24,5 . Czy to będzie czujnik walnięty ? I gdzie on się znajduje ?
    11. Witam, od niedawna jestem w posiadaniu 3.0 TDI i zauważyłem że podczas pierszego rozruchu gdy zimny jest silnik przy skręcaniu kierownicą słychać buczenie, zgrzyty im szybciej skręce kierownicą tym bardziej słychać, po 5 minutach jazdy już wszystko jest ok nic nie słychać i dodatkowo wydaje mi się że kierownica ciężko "chodzi" , sprawdzałem dzisiaj płyn wspomagania i niestety jest poniżej minimum i pytanie czy to jest przyczyną tego buczenia ? Płyn muszę wymienić czy mogę go po prostu dolać czy trzeba stary wymienić ? Korek od wlewu jest czarny, jaki płyn do B7 ?
    12. sprite19

      Witam wszystkich użytkowników