Skocz do zawartości

FiFfson

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O FiFfson

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ł

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1995 wyświetleń profilu
  1. Można, ale po co? Czujniki nie są jakieś drogi.
  2. Sprawdź czujniki ABS
  3. Spróbuj odpiąć aku, podpiąć i przejechać się kawałek. Wygląda na przypadek.
  4. Wycie na 6 biegu sugeruje, że to skrzynia, z drugiej strony pytanie co ten mechanik tam nawyczyniał.
  5. Wymień olej na oryginalny, jak to nie pomoże to jeździłbym tak do momentu aż skrzynia odmówi posłuszeństwa.
  6. Zapoznaj się z powyższym tematem. Masz opisane co potrzebujesz i co w zmian za co pasuje.
  7. Tutaj masz wszystko opisane, przełożenia muszą się zgadzać.
  8. Tutaj masz numery OEM półosi
  9. Mozliwe, że masz piastę do wymiany. Podnieś lewarkiem i kręć kołem jak będziesz słyszał tarcie to masz odpowiedź.
  10. Tak jak koledzy napisali, sprzedaj z 2.0tdi i kup po prostu B7 z 1.8T.
  11. Jak kupisz sprzęgło pod GDT to podejdzie też pod HFD lub GGG
  12. Tak jak koledzy wyżej pisali szkoda pieniędzy na to "wygłuszenie" bo to nic nie daje. Jak chcesz cokolwiek odczuć to wyklejenie maski matami akustycznymi daje "jakiś" efekt.
  13. Tutaj masz cały temat związany z wymiana kierownicy na multifunkcyjna w B6. Musisz sprawdzić jaki masz moduł, bo inaczej multi nie będzie działać.
  14. Tak jak kolega wyżej napisał, zacznij od wymiany płynu na nowy. Jak znajdziesz opiłki w starym płynie to przepłukaj porządnie cały układ przed zalaniem świeżego płynu.
  15. Termostat, czujniki itp., brałeś z ASO czy zamienniki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...