Skocz do zawartości

Spiter

Pasjonat
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Spiter

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2238 wyświetleń profilu
  1. Czyli w skrocie odblysniki z b8 do b6 to przerabianie mocowań żeby wlazlo czy nie? Bo są sprzeczne informacje, Autor w tym temacie co innego, ludzie w innych tematach na tym forum co innego.
  2. Problem rozwiązany, kilka razy musiałem zaciągnąć i spuscic ręczny, i załapał, błędy wykasowałem i jest oki. Jutro maja przyjść zaciski, więc wymienie od razu komplet.
  3. Cześć, mam taki problem ze chciałem naprawić piszczący reczny z prawej strony, cofnąlem tloczki i przy dokręcaniu silniczka popękał. Miałem zamowic nowy, ale moja nieobecność teściu to jakoś złożył i akumulatorem próbował czy dziala(🤬) myślałem że wyjdę z siebie. Po zakończeniu trybu wymiany okładzin prawa strona normalnie się zacisnęła, lewa wgl nie ruszyła i wbił się tryb awaryjny) Teraz ani w tą ani w tą(ani nie moge rozpoczac ani zakonczyc wymiany okladzin), bo wyskakuje jakaś informacja. Poniżej błędy.
  4. Chyba jest przyczyną. Pani diagnosta(?) Na szarpakach znalazła przyczynę i uważa że to duży banan - uszkodzona guma. Wcześniej miałem z prawej strony ale objawy były inne. Zobaczymy jak wymienie
  5. No tak na dobrą sprawę nic to nie dało, jak tak dalej ma być to wymienie cały przod więc i tak te sworznie wylecą. I nie pozostaje mi chyba nic innego.
  6. Już sam nie wiem, szkoda wymieniac całego bo reszta jest okej. Już powstrzykiwalem olej w sworznie na dole bo mowie jak przestanie trzeszczeć to będę wiedział chociaż co i za jakiś czas wymienie. A jednak to nie to. @Muskel1 ty jesteś kotem w B8, może coś poradzisz? Wymieniać całe zawieszenie?
  7. Znalazłeś problem?
  8. Cześć, chciałbym zdiagnozować który wahacz mi trzeszczy, ale na postoju przy ruszaniu autem nic nie słychać, na stacji diagnostycznej też. Jedynie co zauważyłem to że przy dawaniu gwałtownie gazu i puszczeniu słuchać to trzeszczenie, również przy odkręcaniu kierownicy czasami jak jest nierówna nawierzchnia. Ciężko to zdiagnozować. Jakieś pomysły?
  9. Panowie wyciek z okolicy wałka rozrządu, filtra olejowego. Jakieś pomysły? CGLC
  10. Cześć, nakułem igłą sworzeń dolny przedni(prosty) żeby wprowadzić smar, bo kolega co grzebie przy autach stwierdził że to na pewno to. No i **** jednak to nie było to. Czy wymienić od razu ten wahacz(bo jest on chyba jako całość?) Czy po przedziurawieniu igłą nic się nie stanie i można jeździć?
  11. Mam jeszcze jedną dolegliwosc, nie wiem juz czy sobie nie wkręcam, czy źle faktów nie lacze. Przy skrecenie w lewo, jak dodam gazu tak na ok 1600 obr. Slysze takie cykanie, przegub to na pewno nie jest, obstawiam ze to ta pompa tak cyka, o dziwo jak skrecam w prawo to nie slysze. Czy to akurat tak niesie dzwiek tej pompy czy sobie cos wkrecam? Dodaje post tutaj bo moze to tez zawieszenie? A jeszcze pytanie jedno - myslalem ze to sworzen prostego wahacza dolnego tak trzeszczy i go nakułem igłą. Wymienić go od razu jak bede wymienial banana czy na razie zostawic? Bo wstrzykiwałem tam olej, no a jednak okazal sie to banan
  12. Może ktoś objaśnic co potrzebne do polifta? Radar, manetka, jaki licznik i jak sprawdzic jaki mam, i jakie kable? Jest gdzieś schemat kodowania?
  13. Jak juz mówicie o filtrach paliwa, to jakie polecacie? Zamiennik podobny do ori? Ostatnio mialem Audi, teraz chyba z Mana, aczkolwiek wymieniam co wymiane oleju, mowia mi ze wystarczy co 2 wymiana. Co o tym sadzicie? Moje pierwsze auto już 3 rok, wiec chce dbać o wszystko
  14. Faktycznie, lemforder ma szlifowany bok, z tego co wyczytalem szlifują logo Audi. Wahacz kupiony - 590zl, miejmy nadzieje ze po wymianie będzie spokoj
  15. Naczytalem sie ze mozna sie roz... na drzewie :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...